Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Erikoisin harrastuksenne

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2009 02:19

Lainaus: Ninni

rakastan puunjuuria, kuivia risuja ja kantoja

Katajan juurakoista saa kyllä hyviä naulakoita tai mitä hattutelineitä nyt tekeekään... jämäkämmän paksuisista saa ovenkahvoja tms.
Kämpillä on "kymmenpiikkinen" katosta roikkuva katajankanto naulakkona, tuskin se vaatteiden painosta hajoaa.

Työstäessä tulee hyvä haju nokkaan, sekin etu sillä puulla on.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.06.2009 22:41
mIrd, se katajahan tunnetusti taipuu ja vääntyy katkeamatta, mutta eikö se nyt kuivaessaan muutu hauraaksi?
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.06.2009 02:00
Keräily; kuivuneita ruusuja on katto täynnä - tänään ripustin uuden kevätjuhlista jääneen vaalenpunaisen. Ja kolme vuotta opiskelin aikuisopstossa japania. Ei nyt mitään erikoista.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.06.2009 03:09

Lainaus: kuopassa

mutta eikö se nyt kuivaessaan muutu hauraaksi?

Sitkeämpää kuin moni muu. Kuulemma tekivät aikoinaan jousia tuosta puusta, enkä epäile sitä yhtään.
Eihän kuivaa puuta voi määräänsä enempää taivuttaa, tarvitaan lämpöä ja höyryä jos sitä aikoo alkuperäisestä muodostaan luonnollista joustoa enemmän muuttaa.

Se on tiivistä puuta. parisenttisen kuivan rungon katkaisu tuskin onnistuu pelkillä käsillä... Harjanvarren taas katkaisee jokainen.
Kirjoittanut: Obsinthia (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2009 21:16
En tiedä miten erikoisia harrastukseni ovat mutta keräilen vanhoja teknisiä laitteita, kokoelma on vielä pieni vain puhelin noin - 50 luvulta ja kamera ehkä jostain -20 luvulta. Harrastan myös vanhojen valokuvien keräämistä ja aloittelen My Little Pony customointia. Yhden ponin olen saanut tehtyä ystävälle synttärilahjaksi ja yksi on nyt työn alla.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.10.2009 20:49
jaa en tiedä onko oma harrastukseni jotenkin outo.. ainakin harvinainen harrastan moukarin heittoa ja olen vielä aika hyvä siinä
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.10.2009 23:08

Lainaus: mlrd

Se on tiivistä puuta. parisenttisen kuivan rungon katkaisu tuskin onnistuu pelkillä käsillä... Harjanvarren taas katkaisee jokainen.

Tiivistä puutahan se on, mutta parisenttinen KUIVA varsi katkee kyllä käsin, mutta märkä ei kyllä katkea. siitä saa työstettyä kaikenlaista hienoa, mutta kyllä kauneimman naulakon tekee kelohongasta.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.11.2009 21:52
Hmm.. Tim Burton -elokuvien kerääminen? Eipä taida olla kovin outoa tällä foorumilla

Muutenkin, minulla on aika vahva tarve keräillä kaikenlaista. Esim juuri noita Burton-leffoja, mutta lisäks myös CD-levyjä, nykyään etenkin goottimusiikkia ja läheisiä genrejä. Syntetisaattoreita pitää myös keräillä! Se homma tosin on vähän hitaampaa sitten. Lisäksi Studio Ghibli -elokuvia, mangaa, tyhjiä punaviinipulloja (erittäin hauskaa keräilyä). Mitäs muuta? Noh, vähän kaikkea mut eiköhän siinä ollu tärkeimmät

Ehkä suht. erikoinen harrastus tällä foorumilla on se, että harrastan ilmailua. Olen purjelentäjä (GPL-lupakirja -09) ja lisäksi olen rakennellut lennokkeja pikkupojasta asti. Tällä hetkellä käyn lento- ja teoriatunteja Ultrakevytlentäjän lupakirjaa varten. Ihana harrastus kyllä, lentäminen on aivan mahtavaa eikä pelota oikeastaan millään tavalla. Nummelan, Hyvinkään ja Malmin lentokentiltä lennän pääasiassa.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2009 17:09
käveleskeleminen pimeässä ja pitää imagoa ylläsade ja myrsky lisäksi ja kamppeet ylle!
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 14:21
Olen ilmeisesti kuuhullu...Varsinkin täysikuuta voin katsella useita minuutteja, kymmeniäkin ehkäpä jopa. Tykkään myös hiippailla keskellä yötä. Lähtee ulos tai sitten kirjoitan jotain, runon esim.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit