Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Erikoisin harrastuksenne

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.05.2009 13:27
Jonkinsorttista urban exploration-henkistä meininkiä silloin tällöin. Kävimme Jonepeikon kanssa Mäntsälän vanhan villatehtaan raunioille, otin sieltä videokuvaakin, voisin ehkä liittää tänne jossain vaiheessa. Jäi kismittämään kun Hirvihaarassa puretaan jotain suurta tiilirakennusta, mutta työmaa-alueelle ei saa mennä...
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2009 13:58
Kävin tuossa kaverini mummolan takaa metsästä hakemassa lampaan, härän ja sian pääkallot. Kaikilla luodinreikä otsassa. Härkä menee seinälle ja lampaasta tulee luultavasti kynttilänjalka. Possun laitan kai ihan vaan kirjahyllyyn söpöilemään. Pitää käydä kesemmällä uudella löytöretkellä. Kyseinen mummeli kun on keitellyt tuolla paikalla päitä jo vuosikymmeniä, eli metsä on pullollaan aarteita.
Toisen kaverin kotona joutuivat lopettamaaan härän viime viikonloppuna. Olin heti lokkina paikalla että minä otan pään itselleni, mutta eivät ahneet siat antaneet sitä. Menee kuulema koirien kaluttavaksi. Stn prkl että vtttaa!!!! Ikään kuin valtavasta härästä ei riittäisi herkkuja niin koirille kuin minullekkin.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2009 12:56
Kerään kissoja. Mukin kyljessä, lakanoissa, pehmoleluina.. En välttämättä kerää kaikkea kotiin, mutta päähäni ainakin ^^
Nukkapallojen, kaksihharaisten hiuksien, hameesta törröttävien langanpätkien yms. leikkeleminen pikkusaksilla on myös sellaista puuhaa, johon saatan uppoutua tuntikausiksi :D (varsinkin matikan tunnilla...)
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2009 20:30

Lainaus: Bloody Count

Kävin tuossa kaverini mummolan takaa metsästä hakemassa lampaan, härän ja sian pääkallot. Kaikilla luodinreikä otsassa. Härkä menee seinälle ja lampaasta tulee luultavasti kynttilänjalka. Possun laitan kai ihan vaan kirjahyllyyn söpöilemään.

Haa, mepäs löydettiin sitten oikea aarrekätkö toissa kesänä, metsän keskeltä löytyi ensin luita sieltä täältä ja lopulta iso monttu jossa oli useita eläinten luurankoja (oletettavasti lehmien).
Ja samana kesänä metsän laidasta löytyi hirven raatokin.

Ei kylläkään kerätty luita ja kalloja koristamaan kotiamme.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.05.2009 00:55

Lainaus: Malys_

Haa, mepäs löydettiin sitten oikea aarrekätkö toissa kesänä, metsän keskeltä löytyi ensin luita sieltä täältä ja lopulta iso monttu jossa oli useita eläinten luurankoja (oletettavasti lehmien).
Ja samana kesänä metsän laidasta löytyi hirven raatokin.

Jokaisella kylällä on "luumäkensä".

Sarvipäisiä tosin on aika harvassa, mun metsästä löytämistä vain yhdessä on ollut ehjät sarvet, sekin oli peura.
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: yurei
  • Lähetetty: 26.05.2009 12:35

Lainaus: warheart

lähdin softaamaan niiden kanssa.(toinen ei niin yleinen harrastus)

Täältä löytyy toinen softaaja Harrastusta serkkupoijan kautta (ja avulla) vasta aloittelemassa, mutta omaa asetta/asepakettia olen suunnitellut jo itseasiassa pitemmän aikaa.. Kun vain olisi rahaa..

Mites, kuinka realistisissa peleissä olet mukana, ja onkos teitä isokin porukka?

EDIT:
Ja Heetterin mainitsemaa Urban explorationia tulee myöskin usein harrastettua. Harmittaa vain se, että kulkeminen taloille/paikoille (joita kyllä olisi tiedossa ;___; ) on hieman hankalahkoa..
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.05.2009 12:55
Ei ehkä oudoin harrastus tai erikoisin, no on ehkä vähän (ainakin jokaisen yläasteelaisen mielestä). Nimittäin tätä liikuntatunneilta tuttua circuitia vedän kotona yksisteni! Se on hielettömän helppoa toteuttaa eikä vaadi mtn kalliita kuntoilulaitteita yms. Yläasteella vihasin kyseisiä liikuntatunteja joissa tätä tehtiin, mutta nyt rakastan.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.05.2009 13:43
Mä oon ihan pikku kakarasta asti keräillyt kaikkee, (täl hetkellä lohikäärme-esineitä, tietynlaisia kynttilänjalkoja, korutelinenukkeja, miniatyyripöllöjä, vampyyrileffoja ym) mutta nuo kun eivät niin kovin "erikoisia" ole, niin sanotaan nyt tähänkin ketjuun 2 juttua jotka on vähän erikoisempia; rakastan puunjuuria, kuivia risuja ja kantoja, ihan pienestä pennusta asti ollut tämäkin viehätys. Mitä vanhempi puun käppyrä ja mitä enemmän koukeroita juurissa sitä ihastuttavammalta se mun silmissä näyttää! Ja sitten näitä kuvailen ihan innoissani tuolla metiköissä. Toinen erikoinen harrastus on gerberat ja germiinit. (nämä ovat siis sädelatva-kukkasia) Ostelen niitä ihan sekopäisenä monta kertaa kuussa ja filmaan sitten niitä tuossa olkkarin pöydällä ja kirjahyllyssä jo 4 gerbera-albumia Nyt kun kesä tulee hommaan tuon partsin täyteen niitä ruukkuversioita että saan oikeen kasvattaa niitä. Hulluinta tässä on se, että käyn lähikukkakaupassa floristeja opastamassa näiden kasvussa ja hoidossa kun eivät itse ymmärrä ja tällä hetkellä on sellanen operaatio meneillään, että antavat sieltä eri kasvuravinteita ja minä sitten himassa testailen ja raportoin kerran päivässä miten kukat kukkii. (ei ainakaan tyypillinen harrastus gootille!)
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: God Of Wind
  • Lähetetty: 26.05.2009 15:12
Leijasurffausta ja Leijahiihtoa harrastan. Ja RC- Lennokkeja.Kyllä ihmiset katsoo kummissaan kun pitkänahkatakkinen äijjä raahaa lennokkia perässään pitkin maailmaa...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.05.2009 13:41

Lainaus: Ninni

rakastan puunjuuria,

Katsoin tai siis luin tuon kahteen otteeseen, että "rakastan punajuuria" ... O.o
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit