Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Erikoisin harrastuksenne

Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2009 17:24
Jokatalvinen lumiukon teko. Yli kymmenen vuoden ajan on pihalle tullut väsättyä suuri lumiukko. Touhu alkaa jo ensimmäisten lumisateiden jälkeen, kasaamalla pihan lumet tiettyyn paikkaan. Riippuen lumen määrästä ja sopivista keleistä, suvikelit helpottaa huomattavasti, ettei tarvi vedellä kastella, ukko valmistuu yleensä jouluksi. Enimmäkseen ukot ovat olleet erilaisia joulupukkiversioita, kerran oli muumipeikko. Yleensä korkeutta tulee noin 2,5-3 metriä. Tänävuonna mentiin jo yli kolmen metrin ja aihe oli aika metallihenkinen. Ilmeisesti jotakin lestaatiolaisnaapuria ukon käsimerkki ei ollut miellyttänyt, kun käsi oli silvottu joululoman aikana. Muuten ukko seisoo vielä vakaasti paikallaan, ilme alkaa olla vähän kärsinyt, ukko kun ei oikein tykkää auringosta.
(kuva löytyy profiilisivulta)
Kirjoittanut: Equilibrium (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.03.2009 23:43
Nyt taas pienen tauon jälkeen aktiiviharrastuksiin voi lisätä selkouneksinnan. Tämän laskisin erikoisimmaksi harrastuksekseni. Kun jollekkin uskallan harrastuksesta kertoa, niin yleensä he eivät asiasta ole tietoisia. Ja kun valoitan selkouneksintaa heille, niin yleensä eivät usko todeksi. Erittäin mielenkiintoinen harrastus. Suosittelen kaikille vähintäänkin tutustumaan.
Tähän pieni mainos: Lucid Dream.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.03.2009 12:58

Lainaus: Equilibrium

Ja kun valoitan selkouneksintaa heille, niin yleensä eivät usko todeksi.

Miksi ihmeessä, kun kerran 95% ihmisistä selkouneksii? Minäkin.
  • • Muokkasi: Equilibrium
  • Lähetetty: 29.03.2009 13:23
Koska selkounilla tarkoitan sitä kun ihmisellä on uni täysin omassa hallussaan, eikä mene vain "virran mukana". Se, että pystyy tekee unessa mitä tahansa ja saada uni sen laatuiseksi, että se tuntuu todelliselta. Ja kun puhutaan eri tekniikoista selkounen saamiseksi(WILD, DILD ym.). Tähän ei 95% ihmisistä todellakaan pysty, saatika tajua mitä tarkoittaa.
Unen kontrolloiminen vaatii todella paljon harjoittelua. Joillekkin se on helpompi oppia kuin toisille. Mutta kyllä lahjatonkin voi yltää toistuviin täysin hallittuihin selkouniin kovalla harjoittelulla.

Joku foorumilla voi hihkaista, jos harrastaa kuvailemaani selkouneksintaa. Olisi kiva tietää kuinka monella täällä on oikeasti sama harrastus
  • Lähetetty: 29.03.2009 13:30

Lainaus: Equilibrium

Se, että pystyy tekee unessa mitä tahansa ja saada uni sen laatuiseksi, että se tuntuu todelliselta. Ja kun puhutaan eri tekniikoista selkounen saamiseksi(WILD, DILD ym.). Tähän ei 95% ihmisistä todellakaan pysty, saatika tajua mitä tarkoittaa.

Minä olen kontrolloinut uniani 5-vuotiaasta asti, en ole koskaan pitänyt sitä mitenkään erikoisena tai epätavallisena. O_o Näin pääsin eroon painajaisistakin, kun uneksin puunrunkoon valokatkaisijan.
  • Lähetetty: 29.03.2009 13:50

Lainaus: Heetteri

Minä olen kontrolloinut uniani 5-vuotiaasta asti, en ole koskaan pitänyt sitä mitenkään erikoisena tai epätavallisena. O_o Näin pääsin eroon painajaisistakin, kun uneksin puunrunkoon valokatkaisijan.

Ok. Onneksi olkoon. Olet yksi harvoista. Paitsi, jos tämä kyky on sitten 95% luontaista ja aivan normaalia. Jos näin on niin mun kaveripiiri/tuttavat ovat 99% taitamattomia/sivistymättömiä koko asiasta. Mutta olen edelleen epäilevällä kannalla.
  • Lähetetty: 29.03.2009 13:55
http://fi.wikipedia.org/wiki/Selkouni <-
Kyselytutkimusten mukaan noin 60 % ihmisistä on joskus elämässään nähnyt selkounen. Koska kaikki selkounia näkemättömät eivät välttämättä ymmärrä käsitettä, tämä saattaa olla kuitenkin yliarvio. Joka tapauksessa selkounia ovat jossain vaiheessa elämäänsä, usein lapsuudessa, nähneet varsin monet. Selkounien näkeminen säännöllisesti on kuitenkin harvinaista. Selkounien näkemiseen on kehitetty tekniikoita ja harjoitteita, mutta niiden tehokkuus riippuu henkilöstä. Jotkut näkevät selkounia luonnostaan ja usein, kun taas toisille yhdenkin saavuttaminen voi vaatia pitkällistä harjoittelua:
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.05.2009 11:08
Tämän olennon erikoisiin harrastuksiin nyt luettakoon vaikka suomalaisen kantanssi - ja musiikkiperinteen tutkiminen. Mielestäni aihe on tajuttoman mielenkiintoinen, minua kiinnostaa todella paljon millaisia tanssit ovat olleet silloin joskus kauan kauan sitten eripuolilla suomea ja miten perinteet ovat muuttuneet. Niin monta hienoa piirrettä on kadonnut ajan myötä. o.o

Toinen erikoinen nyt vaikka sitte live-roolipelaaminen. Vielä vähän aloittelija mutta hieno harrastus se on.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.05.2009 20:15
Raiskaan, vääristän ja luon karmeita perversioita suosituista pop-biiseistä esimerkiksi Singstarissa.. viimeisin "hoitoni" taisi olla Britney Spearsin "toxic" karjun, rääyn, kiljun, mumisen ja nauran kesken kappaleen... eeppistä olikin, että sain hyvät pisteet biisistä!
ja onhan mulla tosiaan muitakin erikoisia harrastuksia, mutta en jaksa kirjoittaa enempää...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.05.2009 20:26
No ainakin pari omituista on IMITOINTI ja VANHOJEN KÄNNYKÖIDEN KERÄILY
Imitoinnilla hauskutan joskus lähimpiäni, muta suuri yleisö ei niistä pääse nauttimaan !
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit