Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Erikoisin harrastuksenne

Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 14:26
Wednesday
Minä harrastan myös nukkekotia. Ja vielä äitini kanssa

Erikoisin harrastukseni on jalokivet. Siis ihan oikeat, jalokivilaatuiset, koruihin upottamattomat kivet, ei mitkään puolijalokivet tai korukivet. Minulla on pieni kokoelma, joita sitten tutkiskelen kirjojen ja netin avustuksella. Tarkkailen myös aika aktiivisesti huuto.netin ja suomalaisten nettikauppojen valikoimia ja ostan uusia kiviä, jos löydän mielenkiintoisia ja rahatilanne antaa myöten.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.03.2009 19:11

Lainaus: SyllaBoreal

saatan istua monta tuntia sohvan nurkassa ja leikkoa pienillä kynsisaksilla kakshaaraisia tukasta

heh heh.. minä teen tuota samaa ;D
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.03.2009 00:23
Tämä ei varsinaisesti ole harrastus mutta... liedelläni porisee kattila jonka sisällä on kuollut talitintti. Jep, luit oikein talitintti. Lintu parka oli lentänyt ikkunaani ja heittänyt veivinsä. Ajattelin sitten kokeilla voiko linnun luut putsata keittämällä. Olen innokas eläinten ystävä enkä hyväksy metsästystä enkä mitään siihen liittyvää esim. irtopäitä seinillä ja muita voitonmerkkejä, mutta jostain kumman syystä olen aina haaveillut että saisi jonkinlaisen luurangon kirjahyllyni koristeeksi. Nytpä sitten otin ja viskasin tuon kauniin luontokappaleen pataan kypsymään. Tätähän en siis itse murhannut joten tuolta osin olen vapaa tunnontuskista. Eihän tästä varmaan muuta saa kun painajaisia, mutta pitää kokeilla kerran mahdollisuus tipahti suoraan kuistille.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.03.2009 09:39
Bloody Count

Eipä tuo niin kamala synti ole. Luut ovat kauniita ja hauraita.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Blackrat
  • Lähetetty: 12.03.2009 10:00
Bloody Count
Muurahaiset auttaisivat tuossa luiden putsaamisessa paremmin, mutta niitä on vaikea vielä tähän vuodenaikaan saada innostumaan. Mutta tulevaisuuden varalle neuvo:
Ota muovilaatikko jossa on pieniä reikiä (n. ½ senttiä tai isompia). Laita raato laatikkoon, kansi kiinni ja laatikko muurahaiskekoon. Tarkastele tulosta päivittäin (siitä saa painajaisia). N. 2-4 päivän päästä pitäisi jäljellä olla enää luuranko.

Tämän ohjeen teille tarjosi vanha Disneyn Sudenpentujen Käsikirja, jos en nyt ihan väärin muista lähdettä...
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2009 12:54
Blackrat
Joo, olisin muuten käyttänytkin muurahaisten palveluksia mutta kun tuo sää ei salli moista. Tuo laatikkohan on hyvä idea. Muurahaiset kun saattaa varastaa noita pienimpiä luita, laatikosta ne ei katoa jos reiät ovat riittävän pieniä. Pitääpä testata.
Ei muuten onnistunut keittäminen. Kylkiluut oli niin ohuita ja hauraita että en saanut lihoja riivittyä tarpeeksi varovasti irti. Aivoja on myös mahdotonta yrittää poistaa ilman muurahaisten apua.
Kuulin just kaverilta että hänen äitinsä oli viime kesänä keitellyt lampaiden päitä ja jostain syystä sitten viskannut ne metsään. Paikka on tiedossa ja jos supikoirat, sudet tai ketut ei ole niitä vienyt niin arvatkaa vaan kenen hyllyyn ne keväällä päätyy.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.03.2009 13:07

Lainaus: Bloody Count

Tuo laatikkohan on hyvä idea. Muurahaiset kun saattaa varastaa noita pienimpiä luita, laatikosta ne ei katoa jos reiät ovat riittävän pieniä.

Joo. Ostat ensin vaikka jonkun perunasalaatin jota myydään niissä pienissä muovirasioissa ja herkuttelun (ja pesemisen) jälkeen siihen on helppo tehdä pieniä reikiä.

Sudenpentujen Käsikirjasta oppii tosiaan kaikkea hyödyllistä
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.03.2009 16:05

Lainaus: Bloody Count

hänen äitinsä oli viime kesänä keitellyt lampaiden päitä

Muistan kun ala-asteella menimme ulos liikkatunnille ja ihmettelimme kun koulun talkkari oli siellä porisevan padan kanssa. Menimme tietysti uteliaina katsomaan, että mitäs rohtoja se siellä keittelee, mutta järkytys oli aika suuri, kun huomasimme padassa olevankin hirvenpää. Oli siis lihojen irrotus kallosta meneillään, että koulu saa opetus/koriste aineistoa.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2009 22:06
Partio! Tai no, ei se mikään erikoinen ole, mutta useinkaan ihmiset eivät uskoisi minun olevan "kiltti pikku partiolainen".
Eli joo, partiotakin olen harrastanut vuosikaudet. Siihen kasvaa kiinni, ja kuka nyt ei tahtoisi istua savussa kuuntelemassa poikien puheita siitä, kuinka piponi ei ole pipo ja että hillon syöminen kasvattaa hiuspohjaa. Johtaminen on ihan kivaa, voi suunnitella kaikkea inhottavaa ja ensiapupitoista. Haavojen maskeeraaminen on intohimoni.
Kirjoittanut: YogiGoth (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2009 21:24
Harrastan ashtanga vinyasa joogaa (joogan fyysisin muoto ja melkein kukaan ei tiedä mitä se on... xD )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit