Gootti.net

Erikoisin harrastuksenne

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.01.2010 19:09
Voishan se olla myös se kun käy täällä GoottiFoorumilla kirjoittelemassa...

Oikeita kunnon keräily esineitten jatkoks voisin mainita,että keräilin ennen myös kyniä..!..
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2010 13:33
Kulinarismi ei sinällään ole kovin poikkeuksellinen harrastus, mutta vain oluita harrastaviin henkilöihin törmää melko harvoin. En osta suurpanimoiden tärkkelyslitkuja muuta kuin todella hyvän tarjouksen edessä ja baarissakin maksan mieluusti sen pari euroa enemmän siitä että saan tuoppiini jotakin muuta kuin Karjalaa. "Yksille" lähtäessä pyrin aina taivuttelemaan kaverit baariin jossa on paras valikoima ja ulkomailla tulee harvemmin juotua samaa olutta kahdesti. Erilaisia oluita on tullut kaadettua kurkusta arviolta muutamaa sataa sorttia ja jossain vaiheessa olisi tarkoitus tehdä noista selkeä lista tai taulukko jotta muistaisi mitä kaikkea on jo maistanut Käytännössä kaikki suosikkijuomani löytyvät brittityyppisten alejen ja stouttien seasta.

Olennainen osa harrastusta on myös oluen paneminen (öhhöhöh!). Tällä hetkellä joudun vielä turvautumaan valmiisiin uutteisiin, mutta haaveena olisi joskus saada kasvatettua sen verran ohraa ja humalaa että pystyisin tekemään oluen itsenäisesti aina kylvämisestä korkin avaamiseen asti. Tässä vaiheessa oluen valmistamisen suurin motiivi on kuitenkin se, että pienellä vaivalla saa halvempaa, parempaa ja vahvempaa tavaraa kuin mitä kaupan mäyräkoirista löytyy
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.10.2010 22:58
Itämainen tanssi (open mukaan ei saa puhua napatanssista tai vatsatanssista, ovat halventavia nimityksiä). Ihastuin lajiin kertaheitolla, se on uskomattoman naisellista ja kokonaisvaltaista, siinä oppii hyvin kehon hallintaa, ja jokainen saa olla mukana oman kroppansa kanssa reilusti sellaisena kuin on. Tykkään myös ideologiasta: itämainen tanssija on ylpeä ja hieman salaperäinen, ei missään nimessä paljastava tai viettelevä tai "halpa". Lajiin mahtuu paljon erilaisia tyylisuuntia ja variaatioita. Goottiversiokin löytyy Siinä yhdistyy tanssi ja goottimusiikki sekä goottiestetiikka, esim. tanssipuvut saa vaikutteita goottityylistä, kuten viktoriaanisesta tai vampyyrityylistä.
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2010 12:48
Varmaan se ammunta on, harvoin kukaan harrastamalla harrastaa ammuntaa. (Ainakin luulisin)
Käyn joka viikko radalla ampumassa. Ja itselläni on kaikki tarvittavat välineet siihen. Esim. takki, housut, kengät....
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2010 14:05
Eikös fanfiction kirjoittamista voi pitää aika erikoisena harrastuksena? :P Tai en minä itse pidä, mutta joidenkin mielestä se on hiukan erikoista, eikä kaikki tahdo sitä ymmärtää!

Muuta outoa ei taida tulla nyt mieleen...paitsi ehkä haaveilu; uppoudun välillä turhankin usein täysin omiin maailmoihin ja näin pääsee käymään esimerkiksi koulussakin kesken oppitunnin! Ja silloin, kun olen omissamaailmoissani, unohdan täysin kokonaan todellisuuden!
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 17.06.2013 17:34

Lainaus: momentumi

Eikös fanfiction kirjoittamista voi pitää aika erikoisena harrastuksena? :P Tai en minä itse pidä, mutta joidenkin mielestä se on hiukan erikoista, eikä kaikki tahdo sitä ymmärtää!

Onhan se tietty vähän erikoinen juu, joskus ite olin että hyi helvetti.
Mutta sieltä löytyy tosiaan oikeesti monia ihan loistavia kirjottajia, arvostan.

Mulla ehkä erikoisin harrastus on luiden keräily. Oon vaikka kuinka kauan ettiny isoo lasikantista laatikkoo että ne sais jotenkin esille, mutta ei löydy niin ei. On tossa sitte myös yks lasipurkki täynnä kuolleita ötököitä. (En siis nylje naapurien lemmikkejä, vaan ihan siis maasta löytyviä raatoja otan mukaan)

Lainaus: Blackrat

Muurahaiset auttaisivat tuossa luiden putsaamisessa paremmin, mutta niitä on vaikea vielä tähän vuodenaikaan saada innostumaan. Mutta tulevaisuuden varalle neuvo:
Ota muovilaatikko jossa on pieniä reikiä (n. ½ senttiä tai isompia). Laita raato laatikkoon, kansi kiinni ja laatikko muurahaiskekoon. Tarkastele tulosta päivittäin (siitä saa painajaisia). N. 2-4 päivän päästä pitäisi jäljellä olla enää luuranko.

Kiitän.
Perkele kun justiin viimeyönä löysin variksen mutta en viittiny sitä siitä ruveta noukkimaan kun oli koira (siis ihan elävä koira talutushihnassa) mukana eikä mitään millä sitä lintua kulettaa. Tulin myöhemmin takas ni joku toinen oli ehtiny ottaa sen
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2013 18:13
Fanitan pingviinejä koko sydämmestäni. Minulla on pingviineistä paljon kuvia, pingviini-avaimenperä, -meikkilaukku, -tarroja, -pehmoleluja, pingviineistä tehtyjä biisejä, ja haluan pingviinistä tatuoinnin ja sinä päivänä, kun viimein ostan sen sähkökitaran, leimaan siihen pingviinitarran! Plussana kävelen joskus kuin pingviini
Kirjoittanut: Evil-Mirror (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.07.2013 22:33
Kerään kinder munista olevia lelua ja koko "perhe" on saatava. Kaikken huippu on se että laitan ne näytille,että kaikki voi ihailla niitä
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2013 22:15

Lainaus: Nordis

vain oluita harrastaviin henkilöihin törmää melko harvoin.

Kai minäkin voisin jossain määrin sanoa oluita harrastavani. Lähinnä tosin juomista, jota on viime kuukausina helpottanut Slovakian valikoima, laatu ja hintataso, mutta syksyllä, kun palaan Suomeen, tarkoitus on kokeilla valmistusta alkaen mäskäyksestä. Pienpanimotuotteista löytyvät useimmiten parhaimmat.
Viimekuukausien erikoinen harrastus on ollut oluttölkkien kerääminen: hyllyssä on 71 eri olutlaatua ja 73 erilaista tölkkiä. =D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.07.2013 12:10
Olen ns. HC-akvaarioharrastaja. Kotoa löytyy 1125 (tuhatsatakaksikymmentäviisi)-litrainen akvaario olohuoneesta, ja siinä on iiiihania erikoisempia plekoja, Geophagus Winemillereitä sun muita. Lisäksi keittiössä on 200-litrainen pikkuallas, ja olkkarissa on viljakäärme väliaikaisterrassa, koska nyt rakennamme 2 m pitkää terraa sille. Se tosin jaetaan kahteen osaan, ja toiselle puolelle tulee naaras.

Olen myös pitkään kerännyt kaasunaamareita koristeiksi. Niin, ja kerään myös Star wars-esineitä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit