Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Erikoisin harrastuksenne

Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.12.2008 16:21
Onko teillä joku sellainen harrastus, jonka ajattelette olevan hieman erikoinen ja ei ehkä niin yleinen harrastus? Voin itse aloittaa ja kertoa että oma erikoinen harrastukseni on virtuaalinen ilmailu eli lentäminen pc peli Flight- simulatorilla ja seuraten tarkasti real maailman käytäntöjä pelissä, (mm samat kartat käytössä kun real maailmassa ja samat lentoreitit).
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.12.2008 17:02
Lukeminen vessassa... maybe. Tai sitten kannettavalla olen joskus vessassa. Harvemmin nykyään
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.12.2008 17:44
Minä keräilen kumiankkoja ja niihin liittyvää tavaraa [postikortteja, heijastimia, astiastoja yms]
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.12.2008 17:48
pipareiden koristelu on yksi lempipuuhistani. saatan joskus kesälläkin leipoa pipareita vain että saisin koristella niitä, ei todellakaan siksi että niitä saisi syödä. tänäänkin äiti löysi ison laatikollisen viimevuoden mun koristelemia pipareita
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.12.2008 18:15

Lainaus: pimeyden_hehku

pipareiden koristelu on yksi lempipuuhistani.

Se on ihanaa! Vietin juuri viime sunnuntain leipomalla ja koristelemalla pipareita. Itse pidän kyllä enemmän koristelemattomista normipipareista, siis syötävänä. Koristellut ovat vain niin kauniin näköisiä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.12.2008 19:42

Lainaus: neo_shaman

Se on ihanaa! Vietin juuri viime sunnuntain leipomalla ja koristelemalla pipareita. Itse pidän kyllä enemmän koristelemattomista normipipareista, siis syötävänä. Koristellut ovat vain niin kauniin näköisiä.

..vielä ihanampaa ois, kun jaksais rakentaa piparkakkutaloja! Mää oon ihastellut ympäri vuoden erilaisia piparkakkutaloja netistä, mutta omat kasaukseni on (nuoren pikkusiskon takia) vain isoja sokeri- ja karkkikasoja... : (
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2008 11:02
Harrastelen kesäisin longboardingia, eli asfaltilla surfailua pitkän laudan kanssa. Lisäksi keräilen 50-60 -lukujen vanhoja peltiautoja.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.12.2008 11:17
Hömmöm. Harrastan kai jollain tapaa vanhahkojen kirjojen keräilyä ja typerien ostosten tekemistä. Jälkimmäisen harrastuksen nimissä hommailin hiljattain iskuporakoneen, hiomakoneen, pyörösahan ja muita sellaisia juttuja, joiden oikeita nimiä en tiedä. Niille tuskin vuosiin / ikinä tulee mitään käyttöä olemaan. Harrastus muuttuu sitä viihdyttävämmäksi, mitä unisempana shoppailua toteuttaa, koska seuraavana aamuna voi postiluukusta kilahtaa vaikka minkälaisia ylläripylläreitä.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 17.12.2008 11:42
Aina kun metsään pääsee niin pitää nuuhkia sammalia...kyllä on muutamat lenkkeilijät ihmetelleet "palvontamenoja" kun persus pystyssä nuuhkin maata Mutta kun ne tuoksuu niin ihanalta...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.12.2008 13:50

Lainaus: Cata

..vielä ihanampaa ois, kun jaksais rakentaa piparkakkutaloja!

Minä olen jo monena vuotena putkeen väkertänyt jotakin, mutta tänäjouluna taitaa jäädä koska ehdin kotiinkin vasta jouluaattona :/

Behold! Vänkyrä-muumitalo by Iiriva!

Muumitalo
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!