Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Asioita joita voi, joita ei

Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.11.2006 17:58
Lainaus: Piiskansiima Suklaata en voi vastustaa. Varsinkaan Pätkiksiä. Ne vilkuttaa mulle...

Niih. Pätkikset on kyllä hyviä. Toisaalta tuntuu, että kaikki suklaa vilkuttaa... ja kahvi kans.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 02.11.2006 18:08
Mun kohdalla on taas ehkä joku hypersuuri painovoima, aina tekee mieli pötköttää/istua. Jos esimerkiksi joudun kotona tekemään jonkun homman, luistan siitä niin kauan kuin voin ja sitten kauheella kiireellä teen sen viidessä minuutissa. Muutenkin jos läksyt ei maistu/onnistu heti, niin son pitkälleen vaan

Ja tietokone! Se karjahtelee minulle heti kun vähän kerkiää pysähtymään. Kummaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.11.2006 18:22
Lainaus: Raivonkyynel Jos esimerkiksi joudun kotona tekemään jonkun homman, luistan siitä niin kauan kuin voin ja sitten kauheella kiireellä teen sen viidessä minuutissa.

Mulla on imuroinnin suhteen sama juttu. Lykkään sitä niin että villakoirat kutittaa nenää.

Lainaus: Raivonkyynel Ja tietokone! Se karjahtelee minulle heti kun vähän kerkiää pysähtymään. Kummaa.

OOH! Psykoottista. Pelottavaa.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.11.2006 18:25
Vaatefriikkinä en voi vastustaa jos näen jossain jonkun hyvännäköisen vaatekappaleen ja vieläpä kohtuulliseen hintaan. Pakko ostaa niin turhamaiselta kuin se taas kuulostaakin. Äskenkin olin heräteostoksilla huuto.netissä...
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2006 19:21
Kaikkea mikä on mielestäni vastustamattoman ööm.. vastustamatonta.. sanavarasto pettää... Niin kaikkea ei edes tarvi vastustaa kun ne on hyviä juttuja..

Joskus pieni kiusanteko on ihan vastustamatonta..
Kirjoittanut: varjosoturitar (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.11.2006 20:58
Minä puolestani voin vastustaa kaikenlaista,
mutta on enemmän asioita joita en pysty vastustamaan,
kuten vesisade.. Minun on aina aivan pakko mennä seisomaan
sateeseen edes vähäksi aikaa (hullu mikä hullu)
ja toinen on tuo pieni kiusanteko, jota en voi vastustaa.
Lainaus: Chastel Joskus pieni kiusanteko on ihan vastustamatonta..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2006 22:55
Nimimerkin Kahleet teksti oli kuin kertomus minusta...
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.11.2006 11:43
Lainaus: Piiskansiima Nimimerkin Kahleet teksti oli kuin kertomus minusta...

Niinpä. Ne vaatteet katsovat niin vetoavasti, kun kävelee ohi. Eihän niitä sinne kauppaan voi jättää? Eihän?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.11.2006 12:37
Lainaus: Kahleet Niinpä. Ne vaatteet katsovat niin vetoavasti, kun kävelee ohi. Eihän niitä sinne kauppaan voi jättää? Eihän?

ei voi. Ei se mitään, vaikka tuol eteisen kaapis on jo 20 paria kenkiä ja omassa huoneessa kaks kaappia täynnä kuteita. Vaatteita voi olla paljon, muttei koskaa liikaa.
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.11.2006 10:47
Onhan ne vaatteet melkosia rahan viejiä... Mutta niin on myös levyt.
Tietokoneriippuvuuttakin on havaittu.

Mutta ilman aamukahvia ei päivästä tule mitään.
Myös monet piirrustus hommelit on ihan liian hyviä miille...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit