Gootti.net

Asioita joita voi, joita ei

Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.03.2009 19:34

Lainaus: Kedira

Kissat - niin täydellisen vastustamattomia kaikissa roduissaan. Iha pakko päästä silittämään, antaa sormien lipua sileällä karvalla, hivellä hienoa silkkiä. Se kehräys lämmittää luita ja ytimiä, hellii korvaa.

Sama "ongelma"; haluaisin kovasti enemmän kissoja, enkä voi vastustaa niitä. Oikeastaan ainoan poikkeuksen tekevät ns. friikkikissat (eli karvattomat) mutta kaikki muut maailman kissat ottaisin avosylin vastaan (:
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 20:02
En voi vastustaa sitä, että jos joku kaverini pyytää mua yhdelle olueelle vaikka olis kuinka PA niin aina jostain sattuu muutama kolikko löytymään et sais sen yhden olueen . Onnekseni olen jo viikon onnistunut välttelemään näitä olut reissuja vaikkakin se on mukavaa mennä yhdelle parantamaan maailmaa kavereiden seurassa.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 20:31
Yksi kissa hullu lisää ilmoittautuu, on ne vaan niin söpöjä
Sitten tietenkään Suklaata&Muuta kivaa lihottavaa valitettavasti en voi vastustaa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.03.2009 20:58

Lainaus: Piiskansiima

himoitsemieni etikkasipsien ohi.

Tulikohan vähän omatunnon tuskat kun juuri sekunti sitten pistin mainitsemiasi sipsejä suuhun. -__-'
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.03.2009 14:09

Lainaus: Piiskansiima

himoitsemieni etikkasipsien ohi

Hyyyyi että noi muuten on kamalan makuisia. Kyllä kesti monen monta päivää tuhota pussillinen niitä. Loput menikin sitten koirille..
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2009 16:47
Halvan Aniskaramellit, ne keltaiset ja punaiset neliskanttiset viettelykset saavat minut ostamaan niitä joka kerta kun kaupan hyllyllä niitä näen, vaikka minulla on ainakin 8 pussillista jo jemmassa. Mikään ei ole yhtä ihananmakuista kuin anis.

Toinen lähes samanlainen pakkotarvike on Mignon suklaamunat. Laktoosittomina sopivat tällaiselle täys- laktoosi-intolerantikolle suklaahullulle paremmin kuin hyvin.

NAM!
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.03.2009 16:49

Lainaus: Sanctus Sanctorum

Toinen lähes samanlainen pakkotarvike on Mignon suklaamunat.

Kyllä vaan. Mistä tulikin mieleeni että olin aamulla ihan havaitsevani että jääkaappiin oli ilmestynyt pari tuollaista... Taitaa olla Piiskiksen eilisen kauppareissun tulosta
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.04.2009 00:31
Pystyn erittäin hyvin vastustamaan kauniita vaatteita, kenkiä yms. koska niihin ei kertakaikkiaan ole varaa ja raha on jo aika pitkään ollut tiukilla. Ovathan ne kivoja mutta minulle on aika käsittämätön ajatus ettei moisia kertakaikkiaan pystyisi vastustamaan. Kai sen jotenkin ymmärtää jos jollain on sen verran hyvä rahatilanne ettei shoppailu liiaksi rasita kukkaroa, tai sitten jos joku tosissaan tinkii syömisestä vaatteiden ostamisen vuoksi. O__O Mikä muuten kuulostaa aika käsittämättömältä myöskin.

Hyvän ruoan ja juoman ostamista minun sensijaan on melko vaikea muttei mahdoton vastustaa. En käy usein ulkona syömässä sen hinnan takia vaikka tietysti mieli tekisi, mutta kaupasta tulee välillä rahdattua mm. colaa ja viinirypäleitä. Ja karkki addiktoi.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.04.2009 17:06
En voi millään vastustaa koiranpentuilmeitä. Jos joku pyytää minua sitomaan kengännauhansa ja väläyttää samalla puppyeyesit, on satavarma että polvistun ne solmimaan. Olen tosin pikkuhiljaa oppinut sanomaan ei.

Toinen on sitten muumilimukka. On niin vaikeata kävellä kaupan ovista ulos, ellei kanna pulloa mukanansa, tulee omantunnontuskia.. Siksi käynkin kaupassa aika harvoin.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 17:51
Tämä kuulostaa ehkä hieman äklölle, mutta en voi vastustaa gorgonzola juustoa! Jos mulla ei ole kuin pari kolikkoa niin mieluummin ostan juuston kun esimerkiksi salmiakkia. Se on ihan sika hyvää ruisleivän päällä. Hyvä kun muut sanovat, että hyi eivät syö niin saan sen itselleni xD En pysty myöskään vastustamaan pörröisiä eläimiä. Kavereilla kun pitää olla yllä kovis-naama niin salaa halailen heidän pupuja ja koiria
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit