Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Asioita joita voi, joita ei

Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:15
Äääh. Kaikki alkaa vaikuttaa heräteostelijoilta täällä... :/ Ostatte vaatteita, vaikkette tarvi ja sit on kaikki paikat täynnä niitä, eikä niit kaikkii ehdi käyttämään mitenkään. Fiksua? Mä en ainakaan osta vaatteita, ellen tarvi niitä. Mietin silleen etukäteen ennen ku lähen ostoksille, että , mitä oon menossa ostamaan...
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:20
Lainaus: Mariel Mietin silleen etukäteen ennen ku lähen ostoksille, että , mitä oon menossa ostamaan...

Sama täällä. Mietin vielä vaikka kuinka kauan, että tarttenko sitä paitaa nyt todella. Sit ku oon lähteny kaupasta palaan hetken kuluttua ostamaan sen. En vaan voi sille mitään. :/
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.03.2007 15:01
Voin vastustaa karkkia, mutta en upeita vaatteita..
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.03.2007 18:38
Olette kyllä luonnonsuojelijoiden painajaisia *naur* Kaipa oma heikkouteni on sarkastisessa huumorissa, sitä on pakko käyttää ja usein. Ja jos vastaan sattuisi joku mukava poika vielä, joka ei jättäisi tai satuttaisi, niin olisin varmaan hänen polvissaan kiinni roikkumassa. Sellaiset ovat ikävä kyllä harvinaisuuksia
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.03.2007 19:51
En voi vastustaa prinsessakakkua! Oikeesti,se on niiiiiin hyvää. Tosin, kolme kertaa vuodessa mä sitä vaan syön,mut sillon ku sitä on, sitä on pakko syödä...
Niin ja kun iskee bulimiakohtaus, niin silloin mua ei estä mikään ostamasta kaupan karkkihyllyjä tyhjiksi :<
Muuten osaankin vastustaa aika hyvin kaikkea turhaa,mitä en tarvi...
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.03.2007 20:06
Jäätelöä ei pysty vastustamaan. Ei vain voi. Nytkin pakastin täynnä jäätelöä. Menenkin taas ottamaan yhden ja katsomaan Idolsia
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.03.2007 22:11
En voi vastustaa kahvia, suklaata, karkkia, tietokonetta ja enkä varsinkaan ilmaista viinaa...
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 10:28

Lainaus: Doomeri

enkä varsinkaan ilmaista viinaa...

Hehe, sama juttu. Onneks ei olla jatkuvasti tarjoamassa. Oisin muuten ihan pulsu.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 13:15
Hmm mitä en voi vastustaa... No jos käyn omassa huoneessa niin en voi vastustaa kitaraa. 8) Sitä on ihan pakko alkaa vinguttelemaan. ;P
Ja tietokoneella on pakko olla aina. :P
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.03.2007 19:02
Mulla on näitä samoja kuin muilla, eli suklaat vilkuttelee kaupan karkkihyllyltä ja upeita vaatteita/ tavaroita ei_voi_jättää kauppaan roikkumaan tai ne jää kaihertamaan mieltä "mieti nyt kui se ois ollu hyvä ja sopiva tämän ja tämän kanssa". Kaikkea muuta voin kyllä vastustaa, vain suklaa ja (turhat) heräteostokset ovat heikkouteni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit