Gootti.net

Asioita joita voi, joita ei

Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.03.2007 10:40
Minä rakastan mäkin kana-aterioita x) Kyllä minä sen mäkin pystyn aika usein ohittamaan mutta vaikeeta se tekee Ja oon ylpee itestäni ku oon aika hyvin saanu lopetettua karkin syönnin
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 28.03.2007 00:37
Shoppailua on joskus vaikea vastustaa, etenkin jos pääsee Morticiaan tai johonkin muuhun kivaan kauppaan. Suklaata myös on vaikea minun vastustaa. Joku saisi keksiä minulle jonkin korvikkeen suklaalle! Periatteessa kuitenkin pystyn melkeinpä mitä vain kiusausta vastustamaan jos päätän niin.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.03.2007 15:46

Lainaus: Swanette

Suklaata myös on vaikea minun vastustaa.

Suklaata en voi minäkään vastustaa. Kauppaan kun menee niin suklaat oikein huutavat minulle "ota minut, mielesi tekee kuitenkin". Siksi yritän kiertää karkkihyllyt kaukaa, mutta se ei aina tunnu onnistuvan.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2007 16:00
suklaa on sitten niin hyvää, että vaikea vastustaa.. myös mäkkärin ja hesen aterioita ikävöin kovasti..lepran keskustassa ollu mäkkäri lopetettiin, ja nyt ainoa täälläpäin oleva sijaitsee,pah niin kaukana.. ja heseenkin on matkaa tekee niin paljon mieli jotain hamppari-ateriaa..
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 28.03.2007 19:48

Lainaus: Piiskansiima

Suklaata en voi vastustaa. Varsinkaan Pätkiksiä. Ne vilkuttaa mulle...

Joo, penskana tuli ostettua hirveästi Pätkiksiä ja pyörittyä karusellissä.
Nykyisin ostan noita hyvin harvoin vaikka ovat ihania.

Suklaa on sellainen, että pakko saada tiettyyn aikaan kuukaudesta. FAZER SININEN! Miekkosenikin mielellään luikkii ostamaan suklaata jo valmiiksi kun alkaa nähdä kolme ekaa varmaa merkkiä.

JOS on jääny aamukahvi/tee pois/vähälle tai on ollut huonoa niin en voi vastustaa kuppia kahvia tai teetä. SE ON PAKKO SAADA! Päivä ei lähde muuten käyntiin!

Ja salaattia en voi vastustaa ihan vain lähinnä kastikkeen takia. MmmmmMMMMMM! :P

Sitten no nettiaddikti (kone huutaa "tule, tule kuitenkin haluat, tule, tule pehmeä penkki, tule, tule vähän aikaa vain". Vaatefriikiyttäni en myönnä vaikka pyörin tuolla nettikaupoissa (inhoan jos joudun pitkää shoppailemaan kaupungilla.)

Voin vastustaa jonkun ylikalliin rievun kun ajattelen, että mitä muuta voisin saada tai miten saisin samanlaisen halvemmalla (luovuutta käyttämällä) ja saada lisää samalla rahalla kuin saisin vain yhden vaatekappaleen. JA kirjat (lainaa=ilmaista) ja pelit (huuto.net/pelikaupat) lievittää sitä pettymystä ku ei ole saanu jotain todella kaunista juttua.

No oikein Gothikoista ja Rangereita en voinnu vastutaa mutta mahdollisimman halvalla yritän päästä kalliista ostoksista, joten joskus se odotus kannattaa. Gothikatkin olisin saanu vielä halvemmalla jos olisin odottanut tähän kuuhun asti. PRKL! Nooh... ei voe mitään. Joo, olen kitupiikki!

JA en voi vastustaa pehmeitä mukavia nojatuoleja sohvia, sänkyä. Olen todella mukavan haluinen.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.03.2007 20:26

Lainaus: M Chaosbreather

JA en voi vastustaa pehmeitä mukavia nojatuoleja sohvia, sänkyä.

Meillä oli koulussa kaksi sellaista punaista, pehmeää sohvaa. Kaikki haluavat aina istua niillä, joten välitunneilla ne ovat melkein aina täynnä. Hyppytunneilla minun oli kuitenkin pakko juosta tarkistamaan, olivatko sohvat vapaana ja lysähtää sinne lukemaan.

Vaatteiden ostamisesta vielä, että periaatteessa olen kyllä aika harkitsevainen shoppailija, harvoin tulee ihan mitään heräteostoksia tehtyä, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta ostan vain tarpeellisia vaatteita ja kenkiä. Eilenkin Morticiasta olisi lähtenyt upea mekko kolmellakympillä, mutta jätin ostamatta koska arvelin, ettei minulla olisi sellaiselle käyttöä.
  • Lähetetty: 28.03.2007 21:45

Lainaus: Swanette

Vaatteiden ostamisesta vielä, että periaatteessa olen kyllä aika harkitsevainen shoppailija, harvoin tulee ihan mitään heräteostoksia tehtyä, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta ostan vain tarpeellisia vaatteita ja kenkiä. Eilenkin Morticiasta olisi lähtenyt upea mekko kolmellakympillä, mutta jätin ostamatta koska arvelin, ettei minulla olisi sellaiselle käyttöä.

Joo, samoin. Ja minulle tuli jo huono omatunto niistä Gothikoista ku mies maksoin ne synttärilahjana. Ja nyt jos oltas ihan tarkkoja, ei ne ole tarpeelliset mutta kuitenkin! Poikkeus vahvistaa säännön.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.03.2007 09:14
Paheeni on minttusuklaa jäätelö, etenkin näin lämpimien ilmojen aikoihin ja ylipäätänsä kaikki ruuat ja juomat, joissa on minttumainen aromi.

En voi myöskään vastustaa kauniita vaatteita ja joka kerta esim. kauniit kengät nähdessäni minun on pakko saada ne itselleni.
Paha taipumus, joka varmaan joku kaunis päivä ajaa minut vararikkoon, mutten vain mahda sille mitään.
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 29.03.2007 13:01

Lainaus: Azrael

Paheeni on minttusuklaa jäätelö, etenkin näin lämpimien ilmojen aikoihin ja ylipäätänsä kaikki ruuat ja juomat, joissa on minttumainen aromi.

Oi, minuttusuklaa jätski ja minuttusuklaa... *kuolaa* Jätskissä mysö vanhanajan suklaa!
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2007 02:08
Ikävä kyllä humala-tilassa en voi hillitä itseäni komeiden miesten seurassa (toisinaan myös vähemmän komeiden). Se aiheuttaa mukavia morkkis-olotiloja. Niin ja ilmainen viina kelpaa aina, kuka sitä voisi vastustaa?

Materia on myös yksi heikkouteni, kirpputorit erittäin katalia ja saavat sortumaan aina. En vain osaa (haluankohan edes?) kontrolloida rahan käyttöäni. Useimmiten en edes välitä vaikka koko ei olisikaan oikea, aina voi kaventaa ja pienentää. Kenkien kanssa sitten kärvistellään
"Oikeissa" kaupoissa kuitenkin pysyn edes suurinpiirtein ruodussa, kun on tottunut että muutamalla eurolla saa kauniin hameen, niin ei enää olekkaan valmis kaupassa pulittamaan huonolaatuisemmasta versiosta kymmenkertaista hintaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit