Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Asioita joita voi, joita ei

Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.02.2009 19:50
Kun joku hymyilee mulle, on hyvin vaikeaa olla hymyilemättä takaisin.
Hymyilevät ihmiset ovat siis heikkouteni.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.02.2009 20:08
Sehän on selvää, etten pysty vastustamaan kauniita kenkiä. Toisaalta on hyvin harvinaista, että ostaisin kengät ensinäkemältä. Yleensä sorrun vasta siinä vaiheessa, kun kyseisistä ihanuuksista on kehittynyt jo lievä pakkomielle. Vaatteisiin en ole kehittänyt samanlaista fetissiä, vaikka niitäkin on toki ihan liikaa. Kaikkea muuta pystyn luultavasti vastustamaan, paitsi kenkiä ja suklaata. Mikä tahansa suklaa käy, paisi tummasta en pidä.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2009 20:20
Taidan olla ainoa täällä joka ei pidä suklaasta? (paitsi valkosuklaa on ihan hyvää mutta eihän se ole suklaata, se on nimetty suklaaksi vain siksi koska kukaan ei halua ostaa jotain jonka nimi on "suklaan tapaista valkoista mömmöä joka ei kuitenkaan ole suklaata")

Tietokoneen ääreen istumista on vaikea koskaan vapaa-ajalla vastustaa, mutta se johtuu lähinnä siitä kun ei ole oikein muutakaan tekemistä.
Ja sitten jos jostain löytyy suht "halpa" (ei ne oikeesti oo ) miekka joka on myös hieno niin se on lähes pakko saada.
Vaatteiden kannalta oon aika nirso mut jos jotain kivaa löytyy niin se lähtee saman tien mukaan
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 20:21

Lainaus: seidar

Jätskissä mysö vanhanajan suklaa!

Mulla kieltämättä ongelmia kaikenlaisen suklaajäätelön kanssa tuli tuossa viime viikolla erehdyttyä muutamaan otteeseen kauppaan ja sieltä löytyi mukaan pari litraa jäätelöä (ei en ottanu niitä, ne tulivat itse vapaaehtoisesti kanssani kassalle) Viikonloppuna sit harrastin kuuluisaa "suruun syömistä" kun tuli riitaa ystävän kanssa ja niin ne jätskit siirtyi mun pikku rasvakerrokseen talven varalle.
Toinen asia jota en voi vastustaa on hitusen oudompi, nimittäin en voi vastustaa kiusausta sanoa kavereille vanhaa kunnon "Minähän sanoin" repliikkiä kun jotain tapahtuu. Tällä hetkellä oon kyllä ollut vierotushoidossa tuosta mutta todennäköisesti huomenna tulee tilanne, jossa sisäinen pieni piru ottaa taas vallan.
Shoppailu ei ole koitunut ongelmaksi kun ei oo rahaa ollut aikoihin et olisi edes viitsinyt mennä keskustaan asti Aikoinaan oli kyllä niin et tuli tunne et on saatava koko kauppa mukaan ja vastapainoksi samana iltana katumus valtasi mielen & mietin että "miks v***ssa ostan tätä kaikkee?"
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.02.2009 20:29
Kissat - niin täydellisen vastustamattomia kaikissa roduissaan. Iha pakko päästä silittämään, antaa sormien lipua sileällä karvalla, hivellä hienoa silkkiä. Se kehräys lämmittää luita ja ytimiä, hellii korvaa. OI, kissa-parat täytyy sanoa, mie kun pysähdyn joka välissä rapsuttamaan ja hellimään ja ... (kylässäkin tervehdin ensin kissoja, sitten ihmisiä)!

Mutta kaiken laista sitä on tullut opittua vastustamaan taasen. Tupakkikin jäi jonnekni unholaan elämästäni ja kynsien pureskelu ... hmmm... ylitin itseni.

Mutta ne kissat
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 20:31
Mitä en voi vastustaa; ihania vaatteita, ei voi jättää vaan ostamatta jos jotain oikeasti ihanaa näkyy jossain. Yleensä mietin kyllä tarkkaan ostanko vai enkö, olen aika kranttu vaatteitteni suhteen joten heräteostoksia harvemmin tulee kuitenkaan tehtyä.

Suklaa-mmmm... Etenkin just pätkikset ja pähkinä-rusinasuklaa. Ja sitten rommirusinajäätelö.

Hyvää musiikkia en voi vastustaa, sitä on pakko kuunnella kun mieli tekee. Itse asiassa ilman hyvää musiikkia ei voisi elää, tai ainakin olisi kovin tyhjää ilman sitä.

Rahanmenoa, sitä vaan menee, ei voi mitään.

Toisin päin mitä voin vastustaa... Melkeinpä mitä vaan paitsi edellä mainittuja asioita...
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 17:44
en voi vastustaa ikkunaostoksia,
olen nuori joten minulla ei ole paljon käyttörahaa,
katselen näyteikkunoita ja haaveilen että miltä
tuo paita näyttäisi päälläni.

yleensä sen jälkeen vingutaan asiasta äidille seuraavat puolivuotta
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2009 18:30
Suklaa, sitä ei vaan voi vastustaa lähes kaikki suklaa käy, paitsi tumma harvemmin. Myös tietokone on semmonen joka huutaa "tule tule, kyl sä ehit vähän aikaa koneella istua" ja sit ku mä meen sinne nii oon siellä niin kauan ku mahollista -.-'
Haleja en myöskään voi vastustaa
Lähes kaikkea muuta pystyn vastustamaan, tai ainakin luulen niin
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.03.2009 19:08
Pystyn vastustamaan karkkia, elokuvien ostamista, musiikin ostamista, melkolailla kaikenlaista kiusausta.

MUTTA nälkäisenä en pysty vastustamaan roskaruokaa. Se on paheeni. Tänäänkin tuli pyörähdettyä hesessä syömässä ranskikset ja dippi enkä kadu kyllä yhtään, paitsi vähän rahanmenon ja laihdutusyritysten kannalta..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 19:18
Pystyn vastustamaan sipsejä!! Olen jo tässä useamman kerran kaupassa käydessäni marssinut tyynen rauhallisesti himoitsemieni etikkasipsien ohi. Hyvä minä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit