Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Asioita joita voi, joita ei

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 14:47
Jos joku on leiponut jotain piirakkaa tai meille on kotiin ostettu munkkeja tai vastaavaa "hyväskää" niin on hyvin vaikea olla syömättä niitä toinen toisen perään... Yleensä kenellekään muulle ei jää mitään.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2009 15:12
Mäkkiruoka pakottaa aina kävelemään kohti tätä mystistä punaista liinaketta.... Sitten kun sinne pääseekin ei voi olla ostamatta sitä isointa ateriaa. Tuli tästä mieleen: Käytiin tänä vappuna mäkisellä herraskaiseni kanssa niin sielläpä sitten kävelin tiskille ja tilasin kaks Big Mac ateriaa, noh siinä odottelin tiskillä, että tarjotin täyttyy, kunnes rupesin kattoon etto woot täähän on plus ateria ja maksoin kahesta perus ateriasta. Pidin suuni kiinni ja liukenin pöytään ekstraisojen aterioidemme kanssa :3 Kyllä maitto ilmanen lisä, namnam. Muutenkin vappuna tuli käytyä mäkisellä vähän liikaa, samoin kun syötyä jäätelöä. En voi vastustaa näitä irtojäätelökioskeja ja varsinkin kun herrani heittää aina: Mä haluun päärynä jäätelön, otatko sä. Tulee sellanen hirvee makeen nälkä ja sellanen: JOO! Otan isonpallon

Asioita ei voi vastustaa on myös, kun joku kauppaa liian hienoja vaatteita "kohtuu hintaan", on aina pakko lupautua ostamaan. Joskus se kohtuu hintakin on liikaa miun kukkarolle ja juoksen mamman helmoihin koiranpentuilme kasvoilla ja totean: Onko sulla lainata pari erkkiä?

Ja suklaarusinat, Rainbown suklaarusinat. En voi jättää niitä kauppaan, samoin kun pezz karkit, niihin tulee himo. Kun niitä syö yhden on syötävä lisää :P
Samoin kun nuudeleita, en voi olla aina syömättä isoa pussia ja sitten öhnötän lahnana loppupäivän mahakipeenä sohvalla...
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.05.2009 09:25
Jäätelö. Pahus vieköön, yleensä pystyn hillitsemään itseni jotenkuten herkkujen suhteen, mutta tuota pakastettua sokerikermamössöä menee huomaamatta puoli litraa eikä se paketillinenkaan tee pahaa (ellei järkyttävää läskimasista oteta huomioon) ._.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.05.2009 19:08

Lainaus: Mortti

Jäätelö. Pahus vieköön, yleensä pystyn hillitsemään itseni jotenkuten herkkujen suhteen, mutta tuota pakastettua sokerikermamössöä menee huomaamatta puoli litraa eikä se paketillinenkaan tee pahaa

mulla kans ihan sama juttu jäätelön kanssa! jos vaan käsiini saan niin yheltä istumalta puoli litraa ei ole temppu eikä mikään. suklaa oli kans joskus niin että kun levyn(200 g) aloitti niin se tuli syötyä kerralla. mutta nykyään onneksi saan suklaalevyn kestämään pidempäänkin.
Kirjoittanut: Mystral (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2009 01:19
Minun on todella vaikeaa ja lähes mahdotonta vastustaa kenkiä. Ostan niitä jatkuvasti ja selitän aina tarvitsevani niitä. Kun on paha olla, niin ostan uudet kengät. Kun olen onnistunut, ostan uudet kengät. Olen toivoton tapaus.

Olen myös huomannut, että joitakin miespuolisia henkilöitä on mahdotonta vastustaa. Ne vetää kuin magneetti puoleensa.

Mitä voin vastustaa.. hmm noh pähkinöitä vastustan helpostikin. Olen niille allerginen, joten parempi jättää syömättä
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2009 14:15

Lainaus: Mystral

Minun on todella vaikeaa ja lähes mahdotonta vastustaa kenkiä.

Minunkin on vaikeaa vastustaa uusia kenkiä, niitä ei voi ikinä olla liikaa. Ikävä tosiasia nimetä rahatilanne vain tulee usein vastaan ja niin ovat jääneet monet hienot kengät hyllylle. Pakko niitä on sen verran vastustaa, että pysyy talous jotenkin ruodussa. Myös muita ihania vaatteita minun on vaikea vastustaa.

Herkkuja voin vastustaa aika hyvin. En juuri nyt ole koukussa mihinkään. Edes juomista, kahvia tms. ei ole pakko saada. Toki se joskus aamulla on hyvä piristys tai hyvää muuten vaan.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2010 09:47
Pepsi max, siitä on kehittynyt paha, paha riippuvuus. Muutkin colalightit menee, mutta silloinkin maistellessa ajattelen "kunpa olis pepsiä". En ole ikinä kieltäytynyt lasillisesta, kahvi ei uppoa kesä kuumalla aina hyvin, mutta vaikka ulkona on nyt yli -20 astetta, tekisi mieli mustaa nektaria jäillä Ostin viikonlopuksi 4x 2 litran pulloja, yritän että säästyisi jotain viikollekkin....I wish. Mansikan makuiset dental-pastillit koukuttavat, menee muutama rasia viikossa.

Lainaus: darkAngel

mulla kans ihan sama juttu jäätelön kanssa! jos vaan käsiini saan niin yheltä istumalta puoli litraa ei ole temppu eikä mikään. suklaa oli kans joskus niin että kun levyn(200 g) aloitti niin se tuli syötyä kerralla. mutta nykyään onneksi saan suklaalevyn kestämään pidempäänkin.

Muutama vuosi sitten sain käsiini 5 litran pönikän ja hulluus iski, vedin kerralla n. 3litraa. Tarvitseeko sanoa miten paha olo oli sen jälkeen, en tiedä mihin se kaikki upposi mutta todisteena oli roimasti huvennut astia. Nyt pysyn yhdessä tuutissa kerrallaan, ei niin pahasti tee mieli paitsi kesällä on pakko saada yksi irtojäätelö, supertiikeriä jättipallolla
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.01.2010 11:52
Asia jota ei voi: Ei tuplapostauksia, kuten olen sanonut jo sadasti. En jaksaisi aina olla muokkaamassa viestejä yhteen.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.01.2010 19:22
Hei, topic jonka olen missannut täysin.

Asioita joita en voi vastustaa - kissat! Kissa-parat koska joka kerta kun sellaisen näen on sitä pakko päästä silittämään! Ja rapsuttamaan korvasta, sipaisemaan nenästä ... hrrrrrrrr Äitikin sitä sanoo, että en mie kuulemma edes hymyillyt tai nauranut ennen kuin yli 1v ikäisenä - paitsi naapurin kissalle Toinen asia jota ei vain voi vastustaa, on kaikki mikä kiiltää ja kimaltaa. Ne nyt vain kiinnittää katseeni niin, että kaikki muu menee helpolla ohi korvieni ja huomioni.

Vastaefectinä olen huomannut värit. Tämä on suhteellisen uusi ilmiö ... Eli kaikki kauniit ihanat upeat värit houkuttavat ja koukuttavat, etenkin vaatekaupoissa ja sisustustavaroissa. Ja sitten kotona kun katselen ylpeänä ostoksiani huomaan hyvin mielenkiintoisen seikan - kassit sisältävät vain mustia, mustia ja vielä vähän lisää mustia tavaroita sekä vaatteita
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2010 22:47

Lainaus: Kedira

kaikki kauniit ihanat upeat värit houkuttavat ja koukuttavat, etenkin vaatekaupoissa ja sisustustavaroissa. Ja sitten kotona kun katselen ylpeänä ostoksiani huomaan hyvin mielenkiintoisen seikan - kassit sisältävät vain mustia, mustia ja vielä vähän lisää mustia tavaroita sekä vaatteita

Öhm, tämä teksti oli kuin omalta näppikseltäni! Sisustukseen osaan sentään ostaa monenlaisia värejä mutta vaatteet tuntuvat muutamaa syrjähyppyä lukuunottamatta pysyvän tiukasti mustan puolella.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit