Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Oudoimmat yöpymispaikkanne.

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oudoimmat yöpymispaikkanne.

Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2009 22:25
Heis.
Minua kiinnostaisi tietää, missä olette olosuhteiden pakosta, tapahtumien seurauksena jne. yönne viettäneet, ja mitä siitä seurasi?
Tulipa mokoma aihe mieleeni, kun olen reissuun lähdössä, ja yllättävien rahanmenojen vuoksi voi olla hyvinkin mahdollista, että saan viettää yöni puiston penkillä..
(teksti saattaa sisältää hieman liioittelua)

Itse en muista löytäneeni itseäni sen kummemmista paikoista, kuin päiväkodin lattialta ja kesällä järven rannalta laiturilta. Kuinka jännittävää...

muoks: Vaikka larppaaja olenkin, ihme kyllä en ole joutunut kummoisempiin paikkoihin nukkumaan, kuin ikkunalaudalle (nukahdin itseasiassa ennen larpin alkua, josta minut sitten tökittiin auttamaan alkuvalmisteluissa).
Pikkuisenahan sitä on tullut koluttua kaikki paikat heinäpaaleista vaatekomeroihin.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.03.2009 10:30
Mökin vaatekaapissa. Siis ihan sellaisessa perinteisessä x senttiä kertaa x senttiä röörissä. Sai olla rauhassa hyttysiltä eikä tarvinut nukkua lattialla. Istuen on yllättävänkin helppo nukahtaa.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.03.2009 10:44
*ei itselle käynyt*

Kaveri oli eräänä aamuna (juopottelureussin päätteeksi) herännyt auton takapenkiltä ilman päälluhousuja, auton takalasi sisään lyötynä. (housut olivat löytyneet noin 3 kilsan päästä nukkumispaikasta)
Että sellanen reissu oli ollut. Reissulla hukkui kännykkä, avaimet ja lompakko.

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2009 11:02
Oudoimmat nukkumispaikkani ovat varmaan olleet teltta ja liian lyhyt sohva. Olen sen verran hienostelija, että haluan ehdottomasti nukkumaan sänkyyn tai edes patjalle ja sisätiloihin. Aina. Sen sijaan hereillä olen pari kertaa viettänyt yöni Helsingin rautatieasemalla, vähän olosuhteiden pakosta kun junat kulkee tänne "kauas pohjoiseen" öisin vähän heikosti. Ihan hauskaa sekin kyllä on oikeassa seurassa, ei sitä ajan kulumista niin huomaa väsyneenä hihitellen.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2009 11:41
Olosuhteiden pakosta nyt nukkuu vaikka missä. Autossa olen joskus metsäretkellä nukkunut, jos vaihtoehtona on mölyävät humalaiset teltassa. Lapsena minulla oli kaikelaisia "piilopaikkoja", kuten vaatekomero tai lellaatikko, joihin menin usein kököttämään omassa rauhassa, ja saatoin sitten vaikka päivätorkkua siellä. Joskus kesämökillä ollessa nukahtanut naapurin niitylle
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.03.2009 21:02
Mie nukahdin useinkin mökillä järveen kelluskellessani rauhassa pilviä tuijotellen ... Herätys oli ikävä kun sitä nukkuessa koitti kääntyä ja kyljelläni en koskaan oppinut kellumaan.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.03.2009 21:04
Autossa tulee yövyttyä aika usseesti. Esim. viimeeks viikko sitten. Siitä erikoista saattaa tehä ainoastaan se missä se auto silloin on. Tällä hetkellä pitäisin jotain Lempäälän seudulla olevaa hautuumaata oudoimpana. Ja tämä tapahtui viime syksynä.
Muuten sitten erikoisin saattaa olla eräitten pikkujoulujen jälkeen erään kahvilan alakerran lattialla pahvilaatikon päällä. Alunperin nukuin sohvalla, mutta erehyin poistumaan siitä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.03.2009 22:15
Mä reissasin "villin nuoruuteni" aikana aika paljon, kun pääsin VR:n henkilökortilla ilmaiseksi lähes aina.

Mutta mä olen yöpöynyt mm. Provinssissa tässä joku vuosi Seinäjoen rautatieasemalla jonkun mukavan miehekkeen kanssa, siellä oli paljon muitakin. Silmiäni en uskaltanut ummistaa hetkeksikään, pelkäsin että joku vie mun laukun ja vaatteet päältä ja niin päin pois.

Helsingissä oon useammankin kerran jäänyt yöksi pihalle, epämääräisiä miehiähän kyllä löytyy mut jos vaan tarkeni, niin kyllä mä hengasin ulkona. Mut yks kerta kello oli jo jotain puoli kuusi aamulla ja pääsin sisälle rautatieasemalle kun se avattiin, ja joku mies seurasi mua ja tuli juttelemaan ja istumaan mun seuraan. Se ei ollut mikään perverssi, ainakaan sen jälkeen kun kerroin että mä olin vasta 16-vuotias, ja sitten se vei mut sitten kädestä pitäen taksilla omakotitaloonsa Martinlaaksoon nukkumaan. :< ja hän laittoi mulle ruokaa ja vielä heitti mut takas juna-asemallekin päiväunien jälkeen. Ai niin, ja me katsottiin Minä ja Morrison-elokuva!
//vähän off-tarina, mutta mä oikeasti hämmästyin että tuommoisia hyväntahtoisiakin miehiä on.

Tästä samasta aiheesta tulikin juuri eilen kavereiden kanssa puhetta, kun mietittiin mahdollista Lumous-reissua ja yöpymistä Tampereella. Yks tyttö oli yöpynyt myös Hesan rautatieasemalla, invavessassa kaverinsa kanssa.

Lontoossa jätin matkakumppanini baari-illan jälkeen yöksi pihalle, koska se alkoi räyhätä mulle ja kävi käsiksi. Siellä se oli sitten jollain metroasemalla nukkunut.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.03.2009 23:08
Mie en harrasta tuollaisia ryyppyreissuja, joten ei kait mitään kovin outoa ole ollut. Noh, olenhan minä nukkunut mm. luokassa ja kaikenmaailman laavuissa. Viimeisin taitaa olla se, kuinka yövyin 5 yötä ainoana naisena samassa teltassa 15 miehen kanssa. Mutta se olikin intin ajoleiri.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.03.2009 04:36
Viime kesänä yövyin auton takakontissa Muuten ihan hyvä paikka, paitsi hyttyset pääsivät jostain kumman rakosesta sisälle kiusaamaan:/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit