Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Oudoimmat yöpymispaikkanne. - Sivu 4

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oudoimmat yöpymispaikkanne.

Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2009 00:01

Lainaus: Heetteri

mutta puistojen penkit tai puumajat ovat vielä kokeilematta. O_o

Hahaah älä kokeile. En suosittele puistojen kovia penkkejä kellekään vaikka olis kesä. Ite oon sellasella nukkunu Lepran sankarihautuumaalla ja kytät tuli herättämään ja kysymään että oonko täysikänen (?)
Näytin niille kelakorttia todisteeksi, olin silloin 18 vuotta vanha. Sitten niille tuli joku hälytys ja kiireellä lähtivät pillit päällä.. En sillon asunut keskustassa, vaan Ilottulassa. Olin siis ollu kaupungilla riekkumassa ja eihän bussit kulje yöllä. Olen kanssa samana kesänä nukkunut erään taloyhtiön saunassa kahen kaverin kaa. Toinen heistä asui siinä talossa. Mutta jostain kumman syystä mentii sinne saunaa nukkumaan. Ei ollut päällä.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.05.2009 15:35
En paljonkaan ole nukkunut muualla kuin omassa sängyssäni, mukavuudenhaluinen kun olen... Mutta yksi yö tuli nukuttua kotikaupunkini erään koulurakennuksen katolla. En kerro sen enempää asianhaaroista, jotka minut sinne johdattivat, mutta en ollut yksin enkä kännissä. Katolla oli ihan rauhallista nukkua, onneksi ei satanut, mutta en aio toiste tehdä samaa temppua.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.06.2009 02:28
Jaa-a, kerran olen nukkunut kumiveneessä, kesällä toki, se kellui rantakaislikossa.
Aamulla selkäni oli kuin punertavaa kuplamuovia hyttysten jäljiltä.
Kesämökin ritiläinen saunan lattia, sekin on koettu.
Leikkimökki.
Puussa olen myös nukkunut, oli siinä toki muutama lauta kahden oksan välissä, mutta puuta ne laudatkin olivat, joten..
Ja ties kuinka monta kymmentä kertaa olen nukahtanut aka sammunut wc:n lattialle, oman tai toisten.
Kirjoittanut: Graveyard poet (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.06.2009 15:51
Mun mieleenpainuvin yöpyminen on kyl varmaan ollut kesällä 1995 kun olin kahden kuukauden reppureissulla Indonesiassa. Tutustuin sattumalta erääseen indonesialaiseen opiskelijaan joka kutsui minut kyläilemään perheensä luo Pohjois-Jaavalla sijaitsevaan riisinviljelykylään. Siellä sitten yövyin pari yötä perheen karvan verran röttelöä laadukkaammassa mökissä, nukkuen samassa sängyssä tämän (siis miespuolisen, valitettavasti) opiskelijan kanssa, peläten hysteerisesti jättikokoisia torakoita ja hämähäkkejä. Muistaakseni en nukkunut kauhean hyvin...
Kirjoittanut: Graveyard poet (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2009 15:59

Lainaus: ladyboylady93

alkoholi ei oikein sopinut yhteen psyykelääkkeiden kanssa. Se toi esiin "pimeän puoleni".

Kuin voi olla...?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.06.2009 16:26

Lainaus: Graveyard poet

Kuin voi olla...?

Ei tuplapostauksia, kiitos - viestejä voi muokata tuolta "muokkaa" -linkistä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 09.06.2009 18:23

Lainaus: Mystification

Ja ties kuinka monta kymmentä kertaa olen nukahtanut aka sammunut wc:n lattialle, oman tai toisten.

Joo tää on kyllä yllättävän helppoa oon peräti kaks kertaa lentäny samasta baarista ulos ku oon torkkunu sen vessassa ja nykyään aina ku tulee käytyä ni kyyppari muistuttaa et nyt ei mennä sitte vessaan nukkumaan.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.06.2009 18:34

Lainaus: HepZusi

kyyppari muistuttaa et nyt ei mennä sitte vessaan nukkumaan.

Vähän mä repesin tuosta.

On sitä itsekkin joskus tullu torkuttua ravintolan vessassa ja myös pöydässä, noistaki on ikuisuus aikaa.

No joo itse en kyllä tähän hätää muista muuta paikkaa kuin töissä pienessä kopissa todella kapealla penkillä. Ai nii joo pasissa(panssaroitu sisu "kuormaauto") on tullu nukuttua inttiaikoina.
Kirjoittanut: mirror (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2009 20:59
Kaverin mökin katolla ja suon vieressä koppakuoriaisia makuupussissa.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2009 13:43
No, tämä tarina on ajalta kun asuin Hyvinkäällä vuosina 2000-2002 (ja olen helvetin iloinen vieläkin kun muutin suuressa viisaudessani pois sieltä etelän ruuhka-Suomesta, heh!). Niin, olin siis muuttanu Rovaniemeltä Hyvinkäälle ja olin kysellyt ihmisiltä hyvää hevipaaria, no yks suositteli jotain Riihimäen baaria, no laiton homman käyntiin eli korkki auki ja lähijunalla Riihimäelle. Petyin, ei sieltä mitään hevibaaria löytyny, hiljanen oli kylänraitti. Lähdin takas ja kello väänsi jo aika paljon ja en ostanu tietenkää lippua ku ajattelin että eihän sitä matkaa ole ku 5-10 min, no tarkastajat tuli vaunuu ja Hyvinkään asema vilahti ohi ku sedät alkovat urkkimaaan oliko sitä lippua vai ei. No ei ollu, rapsut tuli ja koska se oli viimine juna nii aattelin että perskele mennää perille asti ku matkaan on lähdetty, kai sieltä joku juna takasikki tullee samontien koska ollaa eteläsässä ja siellähä pitäs junien kulukia hyvin, no eipä tullu ku joskus 3-4 tunnin päästä. No sitä sitten olinki Helsingin rautatieasemalla (sisällä) yötä ja pötköttelin siinä betonilattialla jonkin kioskin tai jotain nurkalla ja siinä joku juoppo levähti vieressä, välillä tosin kävi vartija tökkimässä että eipä nukuta. Opin sitten siitä että kannattaa se junalippu ostaa jatkossa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit