Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oudoimmat yöpymispaikkanne.

Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.10.2009 14:26
Joskus vuosituhannen vaihteessa vietin kaksi yötä vanhan mersun takakontissa tyttöystäväni kanssa. Eikä siinä mitään, sillä tapahtuma sattui olemaan Provinssirock, mutta kahden yön jälkeen selkään porautunut ristikkoavaimen kuvio alkoi pikkuhiljaa korpeamaan. Jotta takakontti ei päässyt menemään kiinni, piti sen välissä pitää myös yhtä raajaa jatkuvasti. Voittajaksi valikoitua vasen jalka, joka saikin tuona vuonna huomattavasti enemmän sadetta kuin muu keho.
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2009 20:15
Pikkutyttönä tykkäsin mummolassa ollessani nukkua komerossa. Siellä oli tarpeeksi pimeää.

Mutta muuten ei minulla taida olla mitään tästä ketjusta poikkeavia paikkoja. Partiota joskus harrastin, joten teltta ja laavu ovat tuttuja. Isossa kaveriporukassa kun kemutetaan, niin saattaa joskus päätyä hieman ahtaamminkin nukkumaan. Jalometallifestivaalilla 2008 olimme saaneet vain kahden hengen mökin viimeiseksi yöksi ja meitä taisi olla seitsemän - kaksi tyttöä ja viisi poikaa. Nukuin siis siinä parisängyssä kolmen pojan kanssa. Lattialla nukkui kolme muuta. Edellisen yön olin tainnut nukkua kovalla penkillä - siksi yöksi olimme saaneet jopa neljän hengen mökin.

Olemme myös lähes saman porukan kanssa päätyneet baarista yhden jäsenemme yksiöön, sillä yöllähän ei julkiset kulje. Nukuimme siis taas seitsemän ihmistä 17 neliön kämpässä. Minä ja kaksi muuta nukuimme sängyssä, kolme nukkuivat matolla lattialla ja yksi ryömi sängyn alle. Keittiökomeroon olisi vielä mahtunut.

Ehkä eriskummallisimmat nukkumapaikkani ovat olleet pakettiautossa, kun viime kesänä (2009) minä ja neljä muuta teimme road tripin ympäri Pohjois-Eurooppaa. Kahdeksanpaikkaiseen pakettiautoon mahtuu oikein kätevästi viisi nuorta nukkumaan, kun molemmilla etupenkeillä nukkuu yksi, keskipenkillä nukkuu yksi, takapenkillä yksi ja etupenkkien ja keskipenkin välissä lattialla nukkuu yksi. Minä olin pienikokoisin, joten yleensä se olin minä, joka nukkui siinä pakun jalkatilassa lattialla. Pakun sijoittelu oli kyllä paljon hauskempaa, ja se, kun yhtäkkiä pitää lähteä ajamaan karkuun, kun on herännyt siihen, että pihanurmen omistaja tulee vihaisena mulkoilemaan irtolaisia...
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.10.2009 21:12
Olenkohan tänne kertonut tämän vuoden Ruisrock-yöpymistäni...? Minulla ei tosiaankaan ollut yhtenäkään yönä 3 päivän festarilla minkäänlaista yöpymispaikkaa, ei hotellihuonetta eikä telttaa. Yövyin sitten kaksi yötä satunnaisten ihmisten autojen takakonteissa. Kiertelin leirintäalueella ja kyselin yösijaa, lopulta sainkin
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2009 21:00
Lappeenrannan yliopiston saunatilojen pukuhuoneen nurkka, auton takapenkki viiden asteen pakkasessa ja kylmä sauna. Ei mitään kauhean päräyttävää siis :P
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 21:24
Olen joskus joutunut nukkumaan kylppärin kylpyammeessa ja sitä ei ole sattunut vain kerran, vaan
useamminkin...
Olosuhteiden pakosta olen kantanut ohuen patjan ammeeseen ja koittanut nukkua jotenkin yöni
siellä. Aamulla ollut selkä kipeä ja muutenkin tuntunut kuin ei olisi nukkunut ollenkaan.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.05.2010 22:39
1. Rovaniemellä kaverin rappukäytävässä pötköttelin black metal-maskit naamalla kun kaveri oli mennyt jonku eukon tykö yöksi ja oli unohtanu antaa mulle avaimen. Kaveri tuli minua potkiskeleen hereille siitä rappukäytävältä vasta siinä kaheksan kieppeillä

2. Helsingin rautatieasemalla tarkastusmaksu taskussa. Asuin silloin Hyvinkäällä ja matkustin Riihimäeltä Hyvinkäällä lähijunalla ja en tietenkään ostanu lippua koska matka oli niin lyhyt. No tarkastajasedät tuli vaunuun ja rapsut tuli. Hyvinkään asema kerkes mennä ohi ja minä aattelin että mennää nyt kele perille asti kyllä kai sieltä Helsingistä nyt takasikki pääsee onhan kyseessä sentään Suomen pääkaupunni. No ei päässy, piti ootella useampi tunti ja pötköttelin sitte rautatieaseman sisällä ja nukuin jonku paikallisen "asemasedän" vieressä Välillä kävi vartija tökkiin hereille.

Onkai niitä muitaki muttei nyt tuu yhtäkkiä muita outoja yöpymispaikkoja mieleen.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 22:58

Lainaus: Kreivi Arvet

rappukäytävässä pötköttelin

Joo, mullakin on muuten kokemuksia rappukäytävässä nukkumisesta...oli sekin tapaus heh!
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.05.2010 22:52
Hmm eräs Provinssirock... Ensimmäisenä yönä nukahdin jonkun auton takapenkille, vieras mies käytti takamustani tyynynä! Toisena yönä heräsin oudosta asunnosta törnävältä, naisen vierestä! Oli siellä mieskin, se oli lattialla. Heräsin muuten tuolloin vielä siihen kun Seinäjoen poliisi soitti minulle. :S

Autossa on tullut nukuttua toki useampaan otteeseen, omassa tai jonkun muun. Perinteiset Nummirock-reissut tehdään autolla, nukun siellä mieluusti. Mihin sitä telttaa tarvii.

Hmm, tulipa sitten mieleen Hypocrisyn keikka Oulun Teatrialla vuonna nakki ja pottu, kun en vielä asunut Oulussa. Sammuin toki ensin Teatrialle. Myöhemmin sitten lähdin tuntemattoman miehen kanssa taksiin ja kävi sitten ilmi että tämä oli erään melko tunnetun bändin laulaja. Nukuimpas julkkiksen kans samassa sängyssä! :P

Pakko mainita vielä eräs reissu Tuska-festareilta takaisin kotiin. Junalla tulin Helsingistä ja tarkoitus oli päästä Kauhavalle, jossa mulla oli auto parkissa. Juna ei sitten pysähtynytkään sinne joten piti jäädä Seinäjoelle yöksi. Juna oli niin täynnä etten ehtinyt ottaa takkia mukaan kun piti hypätä junasta. :S Nukuin sitten siellä rautatieasemalla ilman takkia koko yön. Oli tuskaisa ja kylmä reissu.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.05.2010 01:03

Lainaus: AuroraBorealis

Heräsin muuten tuolloin vielä siihen kun Seinäjoen poliisi soitti minulle. :S

Saako sen verran udella että jouduitko hankaluuksiin ?
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.05.2010 10:27
Löyty tämmöinenkin topikki.. Kerran nukuin autossa, ihan kuskin penkillä matkalla Paimio-Hämeenlinna kun alkoi väsyttämään niin pirusti ettei matkaa uskaltanut jatkaa. Puolen tunnin torkut auttoi kummasti ja matka jatkui x) Sitten kerran nukuin pakettiautossa leirintäalueella, taisi olla Sauna Open Air minkä vuoksi näin tein.. Hymhymhym, sitten kaverin kanssa kaverin vanhempien mökin sohvalla, oli niin kylmä ettei voinut mennä yläkertaan (missä siis makuuhuoneet sijaitsivat) nukkumaan vaan piti sohvalla olla. Ei niin kivaa kun kumpikaan meistä ei ollut mikään kauhean pieni ihminen Heräsin siihen kun tipuin sohvalta. Sitten tietty pikkuskidinä mökillä nukuin kumiveneen alla kun alkoi satamaan ihan kaatamalla enkä viitsinyt kömpiä veneen alta pois että olisi mökkiin päässyt, otin sitten päivätorkut sen paatin alla Ja kerran nukahdin auringonpaisteeseen riippumattoon.. Oli selkä jännällä kuvioinnilla tuon jälkeen :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit