Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oudoimmat yöpymispaikkanne.

Kirjoittanut: NemuritorNoapte (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2011 02:44
Järven rannalla joskus.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2011 11:27
-Junan tavaravaunussa. Tilanpuutteen ja VR:n mahtavasti toimivan kaluston takia (!!!) osa matkutajista joutu sinne tavaroitten sekaan ja sinnehän nukahdin..
-Berliinin päärautatieaseman penkeillä. Ilman niitä käsinojia ois voinu kyllä olla ihan mukavakin nukkumapaikka, ja jonakin toisena yönä kun viime kesänä samana yönä kun Saksa hävis jalkapallon MM-finaalissa (vai pelasko ne pronssista, en muista).
-Mustalaisen hameen päällä. Ne hameet on niin paksuja että kätevä käyttää patjana.
-Laivalla pöydän alla lasten leikkimaan edessä. Oli muuten paras paikka nukkua laivalla jos ei satu olemaan hyttiä, varsinkin kun oli kokolattimatto

Noh, ei nyt heti tuu muita niin erikoisia mieleen.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.09.2011 12:23
Nyt tähän mennessä kummallisin mesta mistä oon heränny, niin heinä-lato.. Ekana mietin, että ''missä pirussa mä oon'' sitte huomasin frendin nukkuvan samas heinäkasassa.. No ei siin mitää hätää sitte vaan lisää unta palloon.
Kirjoittanut: Jutzku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.09.2011 20:26
-Kuorma-auton katolla, taisteluvarustus päällä
- Kuorma-auton tavaratilaan, Krh 81 ja ammuslaatikoiden päälle.
Kummassakin tapauksessa nukahdin ja oli tarkoitus nukkua teltassa, mutta ei voi mittää kiva kokemus oli.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.09.2011 20:41

Lainaus: Jutzku

-Kuorma-auton katolla, taisteluvarustus päällä
- Kuorma-auton tavaratilaan, Krh 81 ja ammuslaatikoiden päälle.
Kummassakin tapauksessa nukahdin ja oli tarkoitus nukkua teltassa, mutta ei voi mittää kiva kokemus oli.

Minä olen nukkunut
-asfaltilla tankkipipo pään alla
-XA-180-panssariajoneuvon kyydissä, vaikka melu on jumalaton
-E-Sisun takalavalla 30 asteen pakkasessa
-XA-185:sen ratin takana, kun pidettiin lääkintäpasia käynnissä jotta se olisi toimintavalmis ammuntojen aikana
- Laudoilla katetussa luolassa mökillä
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.09.2011 20:44
Turvemaja, johon satoi sisään, lokakuussa alle 10 asteen lämmössä! Hienon reisson kauniin flunssauttava päätös. Äkkiseltään se lienee oudoin. Vastaavan lievempiä muotoja usein ollut. Yleensä niissä jonkinmoinen makuupussi mukana, tai ainakin parempi, kuin kosteat havut :P

Hienoin kokemus oli, kun lumeen kaivettiin kieppi ja nukuttiin siellä. Ulkona miinus 30, mutta kiepissä se -10. Oli hauskaa, mutta onneksi ei tarvitse liian usein sitä tehdä!
Kirjoittanut: Ariana (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.09.2011 16:16
Vanhana partiolaisena on tullut nukuttua mitä oudoimmissa paikoissa...
Kaikki perus kuoppaiset, kiviset ja likomärät telttapaikat ja lattiamajoitukset unohtaen olen nukkunut mm.
- Koulun käytävällä (ei kouluaikaan)
- ja tietty myös oppitunneilla
- bussin lattialla penkin alla
- pressukasassa
- majassa
- erinäisissä helvetin kylmissä aiotissa ja varastoissa
- telatan takana ulkona
-riippumatossa makuupussissa
-ulkona mönkijän lavalla
- viime kesänä paras oli Köpenhaminalaisen partiomajan pihalla klo. 4 iltapäivällä auringonpaisteessa ja keskellä päivää teltassa, jota toiset yrittää purkaa päältäni (:
- 40 000 hengen telttaruokalan lattialla keskellä päivää
näin muutamia mainitakseni... ja kaiken lisäksi olen ollut selvin päin joka kerta
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2011 21:17
Mun oidoimpia yöpymsipaikkoja on mun entisen huoneen lattia, mun uus vaatehuone, olohuoneen lattia oksennustauis pää koiran patjalla, pienenä olin ylleensä kävelly unissaa vessaa ja heränny siel. Siin on kaikki jokka tulee ny heti mielee.

Sitte tuli viel mielee ko olin valavonu kaks päivää putkeen ja koitin kattoo tuolil telekkaa TV:n ees ni nukahtelin aina vällii huomaamattani siihe istaallee. Ja kerra olin entisel kaveril yötä ni pisti mut nukkuu tyynyje päälle jumalattoman pienee tillaa. Piti siin sit käppyrällä nukkuu ja aamul niskat jumis herätä. Oiskoha muuta joka tulis ny heti mielee?

Inhottaa kyl lähettää monta viestii peräkkäi mut tulee eina uusii juttu mielee. Tää ei kyl kerro musta. Olin Ahavenanmaal ja oli ne postivene kisat ni siel yks mies nukku kylellää kivikosa. Oli iha kohtuullise isoi kiviiki. Ihimettelin vaa et mite sai unta semmosesa paikasa.

(Modeterveiset: ei tarvitse inhottaa, kun käytät MUOKKAA-nappia viestisi yläreunassa. Siitä voit kätevästi lisätä uutta tekstiä edelliseen viestiin. Käy myös tutustumassa foorumin sääntöihin Tiedotteet ja ohjeet -alueella.)
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2011 20:26
Hmm. Onhan sitä paikkoja.
Parhaimpia ovat olleet kaapit joihin olet johonkin kyyryyn ahtautunut,
koirankoppi, onneksi koira unikaverina,
Sängynalunen...
Parveke, jossa nukuin tuolin alla.

Onhan niitä muitakin, mutta tuossa muutamia. Kaapissa ja koirankopissa olen nukkunut vieläpä aika useasti X3
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2011 20:36
Joskus 7 vuotta sitten huoneen puolikkaassani oli kaapit lattianrajassa lattiasta kattoon (vinokaton alapuolella joka loppui metrin ennen lattiaa ja hukkatilan hyväksikäyttämiseksi siellä oli kaapit rakennettu tukirakenteiden taakse) kun kaapit oli poistettu ja tehty tilalle avosäilytys tilat niin sänkyni olin tunkenut ihan siihen seinän viereen jolloin sänky oli kiinni tukipuissa ja siinä välissä oli n.20 cm rako mistä pääsi sinne väliin säilytys tilaan. Siellä tuli pelkän peiton ja tyynyn kanssa nukuttua todella monesti. Sopivan ahdas, pimeä ja turvallinen Nukkuisin siellä edelleenkin jos olisi mahdollisuus (siskoni kun on täyttänyt sen kaninsa tarvikkeilla) .
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit