Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oudoimmat yöpymispaikkanne.

Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.03.2009 20:00
Olen itse nukkunut...

- laiturilla
- puiston penkillä (ja keskellä kirkasta päivää)
- konserttialueella
1) joko jonkun lavan edessä
2) tai kun olisin voinut nukkua teltassa, nukuin ulkona ruoholla
3) ja aamulla heräsin toisella puolella teltta-aluetta
- soutuveneessä
- saunassa
- kylvyssä
- talon katolla

ja siinäpä oudoimmat.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2009 20:05
Vedon päälle tuli oltua yö männyn latvassa... oli lyhyt ja tasalatvainen mänty. Muutama lauta heitettiin oksien varaan.
En nukkunut paria tuntia enempää, isommat tuulenpuuskat herättivät väkisinkin.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.03.2009 20:49
Sivarikeskus ehdottomasti oudoin paikka. Viimeiset pari kuukautta palvelusajasta jouduin nukkumaan kahden hengen huoneessa sellaisessa sängyssä, jossa oli kaksi petiä päällekäin. Olin alaosassa ja eräs kollega yläsängyllä. Alasängyltä ylöspäin katsellessani oli tietenkin se toinen sänky siinä ihan naaman päällä. Jotkut irvokkaat, sairaat ja retardit separit olivat tuherrelleet tuon yläsängyn pohjaan kaikenlaisia kuvia. Jouduin käytännössä katselemaan illalla nukkumaan painuessani ja aina aamulla herätessäni sellaisia piirroksia, jotka kuvasivat mitä räikeimmillä tavoilla jotain koprofiliaa ja sukupuoliyhdyntää kaikenlaisten juttujen kanssa.
Kirjoittanut: Bianco (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2009 21:51
Minäkin olen nukkunut klassisesti penkillä. Penkki ei tosin ollut puistossa, vaan Tukholman satamassa Viking Linen terminaalin edessä. Olimme palaamassa pidemmästä larpista eikä ehditty iltalaivaan, eikä ollut toivoakaan että olisi riittänyt rahat maksulliseen yöpaikkaan. Eipä siinä makuupussissa nukkuessa mitään hätää ollut, eikä pahasti pelottanutkaan kun muutama kookas, miespuolinen kaveri nukkui viereisillä penkeillä.

Partioreissussa olen päätynyt nukkumaan myös mm. harvaseinäiseen puuvajaan, kun myrsky repi laavun pään päältä. Näin vanhemmiten panostan kyllä mielummin siihen että saan alleni jotain pehmeää ja päälleni jotain lämmintä.
Kirjoittanut: Unikarma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2009 13:15
Teltassa lautalla, keskellä järveä. Turkasen kylmä yö.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.03.2009 16:05
Tampereella pari vuotta sitten tuli murtauduttua yöpymään autiotaloon, joka taisi olla Steiner-koulun omistuksessa. Likainen ja kylmä, mutta nyttemmin ilmeisesti rempattu koulun käyttöön...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.03.2009 16:13
Ehdottomasti: Evo niminen paikka. Olin nähkääs lupautunut koulun kanssa telttailu kurssille, sepäs olikin hienoa. Vaellettiin kaksi päivää keskellä ei mitään rinkkojen kanssa. Yöllä meigä sitten valvo siinä kaminaa ja puut loppuivat, no menin hakkaamaan lisää puita ja nukahdin siellä hakkuuhommissa siihen pölkyn päälle röhnöttämään. Ei siinä tullut kun nukuttua pari minuuttia kun tajusin nukahtaneeni... Onneksi kukaan ei luullut tätä puupäätä haloksi ja tullut hakkaamishommiin myös...
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.03.2009 17:31
olen nukkunut :

-puussa
-ojarummussa
-porraskäytävässä jaloista pää alaspäin sidottuna (lasketaanko sitä nukkumiseksi jos olin sammunut ja kaverit tekivät jekun)?
-palolaitoksella
-moottorikelkan ratissa
-aitan ylisillä(pakkotilanne)
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.03.2009 22:02

Lainaus: Cata

Mutta mä olen yöpöynyt mm. Provinssissa tässä joku vuosi Seinäjoen rautatieasemalla jonkun mukavan miehekkeen kanssa, siellä oli paljon muitakin. Silmiäni en uskaltanut ummistaa hetkeksikään, pelkäsin että joku vie mun laukun ja vaatteet päältä ja niin päin pois.

Ai nii provinssi. Siel mie nukuin vua päiväl, ko yöl ei tarennu ulkosal, ko ei ollu oma ateltaa meijä porukal messis, päiväl siten nukuin mm. venettä vasten ja laiturilla, ja hiekkakentäl reunalla. (kohta joku tietty tulee tääl sanomaa ai siä olit yks niist sinne "sammuneista" tjsp. )
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2009 22:28
Isossa pahvilaatikossa, en ollut tosin silloin vielä ihan aikuinen.
Mutta aikuisena sitten leikkimökissä, parin kaverin kanssa ängettiin itsemme leikkimökkiin sateensuojaan ja sitten uni yllätti. No aamusella oli selkä vähän jumissa, mutta sade oli lakannut.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit