Gootti.net

Oudoimmat yöpymispaikkanne.

Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.03.2009 11:35
Hmm.. No olenhan minä nukkunut sänkyni alla, kun tuli liian kuuma..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 29.03.2009 22:38
Öisellä uimarannalla, mattopinon päällä varastossa (jäin lukkojen taakse), junan lattialla, teatterin puvustamon lattialla, squash-hallissa korkeushyppy patjalla, autossa lukuisia kertoja, golf-kentän reunalla grillikatoksessa, vanhan tallin heinäparvella...

Olen larppaaja, ja teininä nyt muutenkin piti hakea elämyksiä.

edit: Ai niin, ja junan tavaravaunussa myöskin, ja yritin nukkua Tampereen asemalla, mutta uni ei tullut.

toinen edit: Ja pari vuotta sitten Ruisrockin leirintäalueella nukuimme teltan vieressä, varjon puolella aamulla, kun itse teltassa oli helvetillisen kuuma. Telttanaapuria nauratti.

Niin, ja lukuisia muita tulee koko ajan mieleen, en vain jaksa alkaa luetteiloimaan. Joskus myöhemmin ehkä.
Kirjoittanut: ladyboylady93 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2009 00:06
Kerran kesällä murtauduin kaverini kanssa yhteen v*tun kalliiseen veneeseen. Ehittiin nukkuu siellä vähän aikaa, mutta alkoholi ei oikein sopinut yhteen psyykelääkkeiden kanssa. Se toi esiin "pimeän puoleni".
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 30.03.2009 01:21
Mää oon viime kesänä nukahtanu muutamaks tunniks oopperan grillin taakse semmosen kävelykadun keskelle. Lisäks kaikenmaailman squateissa ja parissa autiotalossa(ku on ryyppyreissulla eksyny) tullu nukuttua.

Lisäks yks mieleenpainuvimmista tossa syksyllä oli kun olin pienissä savuissa joutunu pasilaan johki kelkkavarastoon sellasen kellarikompleksin sisällä. Jossain vaiheessa aamuyöstä alko kuitenki kuumottamaan niin paljon, että aloin soitella yhelle itäpasilan puoleiselle kaverille, että josko järjestyis yöpaikka onneks se sit kävi ja sain hyvät unet.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2009 18:44
kerran kävi niin että kesällä lukitsin keskellä yötä itteni vahingossa ulos. no vilu ja väsy siinä alkoi jo painaa eikä vara-avainta löytynyt kun oli liian hämärää. huomasin että auton ovi oli auki ja jonkun täkki oli ulkona narulla tuulettumassa niin täkki kainaloon ja auton takapenkille nukkumaan kun en raaskinut herättää äitiä vaan sen takia että pääsisin sisälle. siinä sitten nukuin kolmisen tuntia ja havahduin kun alkoi olla valoisampaa. löysin vara-avaimenkin ja pääsin sisälle nukkumaan. vilutti pikkasen autossa nukkua vähissä vaatteissa ja pelkällä täkillä mutta onneksi tapahtui alkukesästä eikä vaikka talvella. olis ollu paljon kylmempi.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.03.2009 18:52
Hmm... Noh olen nukkunut joskus mökin ullakolla pyyhkeiden päällä ja joskus olen kait simahtanut kaverini lattialle. En usko että missään sitä erikoisemmissa paikoissa olisi tullut nukuttua (ainakaan vielä ).
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2009 18:56
Nukahdin kerran hirsipenkille mahalleni,niin että kädet roikkuivat penkin sivuilta. Seuraukset oli melko kivuliaat, ei ollut maailman paras paikka nukkua Ja mikä huvittavinta, selvinpäin siihen nukahdin. Tosin kello oli 07.11 kun siihen nukahdin, oltiin kavereiden kanssa mökillä viettämässä iltaa ja valvottiin koko yö.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.03.2009 18:57
Hassua, että vaikka olen larppaaja ja pienten tilojen nukkuja, niin erityisen omituisia paikkoja uinahdella ei ole vielä tullut vastaan. Lattiamajoitukset ja telttanukkuminenkin ovat tuttuja, mutta puistojen penkit tai puumajat ovat vielä kokeilematta. O_o
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2009 19:12
Heetteri
Minulla on larpeissa ollut omituisin paikka tuo squash-halli. Niin, ja se heinäparvi. No, ja teatterin puvustamo oli larpin kirjoittamisen yhteydessä, ei niinkään itse larpissa. Useimmiten lattiamajoitus meilläkin.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2009 19:38
Olen nukkunut paperiroskiksessa. Niin ja kapealla puupenkillä jossain epämääräisessä hirsimökissä keskellä Nuuksiota, mikä oivallinen päätös Helsinginmatkalleni.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit