Gootti.net

Oudoimmat yöpymispaikkanne.

Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.04.2011 16:22
-Kaverin lattialla matolla, tyynynä laukku ja peittona oma takki
-Auto x2
- Nojatuoli
-Vaatekomero

Kaikki tapahtuneet baarin jälkeen jatkoilla, tosin eka kerta auton takapenkillä oli häissä..
Anyway aina ei mee nallekarkit tasan, ei ees joka kerta
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.04.2011 16:38
Olen aika mukavuudenhaluinen, en mielelläni nuku muualla kuin sängyssä, mutta joskus on vain pakko :P

- Lattia + peitto
- Säkkituoli
- Auto, niin takapenkki kuin kuskinpaikkakin, useita kertoja.
- Tukholman laivaterminaalin penkki
- Hartwall-areenan lattia
- Hartwall-areenan katsomo
- Sauna
- Leikkimökki
Kirjoittanut: Blue Hour (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2011 18:38
Pari kertaa olen nukkunut ambulanssin paareilla. En ollut potilaana vaan töissä siellä. Tietenkään tällä reissulla meillä ei ollut potilasta. Ei tullut kellekään sanomista kun pidin turvavyöt ajon aikana kiinni ja otin kengät pois. Vähemmän mukava nukkumapaikka erityisesti kuoppaisilla teillä.
Kirjoittanut: Wicked (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2011 04:39
Mikäköhän olisi..oudoin..

- rappukäytävä
- auton takakontti
- kota
- uunin edessä

noista jos pitäisi päättää niin takakontti (kyllä, tila oli lopussa), mutta ei nuo muut siitä hirveästi jää.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 07.05.2011 12:45
Hmm...

Auton etupenkki, kuskin puolella (Ja ei, en voinut jostain syystä mennä takapenkille...).
Puisto: nurmikolla, penkillä, kalliolla
Uimapatja, joka tietenkin lillui lammessa. Onneksi osaan uida...
Kylpyamme
Parveke
Kotioven edusta
Eräällä mökkireisulla nukahdin keskelle pihamaata, piti siinä vaan loikoilla hetki ja nukahdin.

Kaikki tämä siis onnistuneiden iltojen jälkeen, nukkumapaikan valita saattaa olla välillä vaikeaa, ellei jopa hämärää
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2011 19:33
Öööääähhh... Ehkä joskus ihan pienä taisin nukkua veljen huoneen lattialla.
+ viimekesänä veli potki koko ajan asuntoautossa hereille, niin menin alas tikkaita ja nukahdin kuraiselle lattialle.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2011 14:53
hmm.. kauheasti ei vielä tähän hätään tule noita outoja yöpymispaikkoja mutta yksi on se kun viime juhannuksena olin kavereiden kanssa juomassa ja sitten päätin jäädä yöksi jonnekin päin kaupunkia kun kotiin oli matkaa 50 km. loppujen lopuksi päädyimme yhden kaverin talon häkkivarastoon nukkumaan. Oli kyllä hieman kylmä sielä
Kirjoittanut: Lost (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.05.2011 20:46
Ainoa kummallinen paikka, mikä tulee ekana mieleen on se, kun kaverin kanssa oltiin uimassa yhellä järvellä ja oltiin päätety että jäädään yöksi sinne. Illalla joskus 9 aikaan kauhea ukkosmyrksy yllätti meidät ja teltta meni käyttökelvottomaksi tuulen ja sateen takia ja jouiduimme juoksemaan läheiseen luolaan. mahduttiin sinne just ja just, mutta tunnelma oli mitä mahtavin siellä oli kuivaa ja katselimme koko yön salamoita kaveritki soitteli vähä väliä ja yritti saada meitä lähtemään kotiin sieltä. En ikinä unohda sitä reissua. Suunnitelmissa olis mennä uudestaan samaan paikkaan tänä kesänä
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.05.2011 19:59

Lainaus: Lost

ukkosmyrksy yllätti meidät ja teltta meni käyttökelvottomaksi tuulen ja sateen takia ja jouiduimme juoksemaan läheiseen luolaan. mahduttiin sinne just ja just, mutta tunnelma oli mitä mahtavin siellä oli kuivaa ja katselimme koko yön salamoita

Olen. Niin. Kade.

En ole koskaan edes ollut missään luolassa. Alan olla vakuuttunut siitä, ettei niitä ainakaan täällä päin Suomea ole.

Meikäläinen ei ole kovin jännissä paikoissa yöpynyt. Puistossa ja nurmikoilla olen joskus teininä pulsuillut kavereiden kera, telttaillut useampaan otteeseen ja koska olen porukan virallinen kääpiö, minut on toistuvasti demokraattisella äänestyksellä laitettu patjojen puutteessa nukkumaan kaverin kahdenistuttavalle sohvalle. Aamulla oli jumjum.
Kirjoittanut: Lost (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.05.2011 21:29

Lainaus: Giffirt

Olen. Niin. Kade.

En tiiä kannataako olla kateellinen, koska ku päästii sinne luolalle, nii meijän KAIKKI kamat oli iha LÄPIMÄRKIÄ, eikä kuivana ollu ku huppari.. mut fiilikset oli silti katossa enkä ikinä tuu unohtamaa sitä, niiku jo sanoin
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit