Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Edellinen elämäsi?

Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 01.12.2006 16:52
Ajatus sielun kiertokulusta tai vastaavasta on houkutteleva, mutta sen paikkansapitävyydestä en sano mitään. En kuitenkaan kiellä etteikö sitä olisi joskus mukava pohtia mikä tai mitä olisi ehkä joskus toisessa elämässään voinut olla.

Oletko koskaan miettinyt mikä luulet olleesi mahdollisessa edellisessä elämässäsi - mikäli sellaista nyt on ollutkaan - tai mikä olisit tahtonut olla?
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.12.2006 21:30
Ghaa, ihana aihe! Elikkäs toivoisin että olisin edellisessä/sitä edellisellä mahdollisessa elämässäni elänyt keskiajalla (se peseytyminen vain kammottaa ) Linnat, jeeh, olisi aika mahtavaa ollut, ja ne puvut, voi sentään, unelma... Mutta luultavasti olin vain kadulla kerjäävä rahvas. Kiva olisi ottaa selkoa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.12.2006 08:55
Miekin olen ihmetellyt erittäin syvää kiinnostustani keskiaikaan ja 1700-lukuun, että voipi olla että ensin keskiajalla, sitten 1700-luvulla säätyä en tiedä, mutta eipä tuo nyt haittaa.

en ole suuremmin miettinyt, koska olen silti periaatteessa sitä mieltä, että kun kuolee, kuolee lopullisesti.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.12.2006 15:29
Luulisin, että olen elänyt ainakin muinaisessa egyptissä ja noitavainojen aikaan keskiajalla (luultavasti joutunut roviollekin...)
Tarkoitus olisi vielä joskus ottaa selvää ja mennä hypnotisoitavaksi.

Olen muuten miettinyt sellaista, kun minulla on aina ollut kasvot täynnä (ja jonkun verran muuallakin) jotain arven tapaisia, että olisiko näillä jokin yhteys edellisiin elämiin...
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.12.2006 15:40
Lainaus: SaMArA Olen muuten miettinyt sellaista, kun minulla on aina ollut kasvot täynnä (ja jonkun verran muuallakin) jotain arven tapaisia, että olisiko näillä jokin yhteys edellisiin elämiin...

Ehkä... Minullakin on poskessa tasan kolmen sentin pituinen "arpi" ja muutama pienempi eri puolilla kasvoja. Ehkä nämä ovat arpia edellisten elämien ajoilta. Kuka tietää... Ehkä ne ovat kuolinsyymme edellisissä elämissä...
  • Lähetetty: 03.12.2006 18:31
Juuh.. mustakin tuntuu, että olen varmasti elänyt joskus keskiajalla ja ehkä myös joskus 1700-luvun taitteessaki. Ehkä saatoin myös elää jossain Irlannissa joskus. Ah.
No jaa.. tiedä siitä sitten.
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2006 16:29
Elin myös varmaan siellä 1700 luvulla Moni on niin jo sanonut, mutta se on vain niin kiehtova aika. Siis tietenkin jos sattui olemaan hieman rikkaampi henkilö.. Ei olisi ollut kivaa jos olisi keskiajalla köyhälistöä.. Muuten kuolisyy olisi ollut varmasti nälkä. Jos satuin olemaan sitä köyhälistöä, ja kuolinsyy juuri se nälkä, olisi ainakin selvinnyt miksi ruoka nyt maittaa aina niin hyvin..
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2006 16:05
Elin hämähäkkinä Napoleonin komerossa. Tai niin ainakin uskon.
  • Lähetetty: 24.12.2006 13:32
Hämähäkkinä Napoleonin komerossa? Millaistakohan hämähäkkien elämä on ollut Napoleonin aikaan..
Kirjoittanut: yzf (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2006 21:49
En tiedä noista elämistä 1 tai useampi, eikä niin väliä näkee kyllä aikanaan mutta! Lapsena näin monesti samana unen missä joduin ammutuksi ja olin niin pieni että historiasta ei silloin ollut mitään tietoa, nyt asaa selvitellessä olen pikantanut tapahtumaa 1900 luvun alkupäähän jonnekkin pohjanamaan lakukseille. Mutta se ei vielä mitään todista, jos paikan löydän ja tunnen sen oikeaksi niin se voi muuttaa käsitystä. Ainoa mitä unessä surin oli jälkeen jäänyt köyhä perheeni emäntä ja 2 pientä lasta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit