Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Edellinen elämäsi?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.01.2007 21:51

Lainaus: Velvet Grey

Olen ollut koko elämäni kiinnostunut siitä maasta, osaamatta kuitenkaan tarkemmin sanoa miksi. Varmaan siellä elänyt viimeksi.

Mulla on sama juttu Venäjän kanssa O.o
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.01.2007 22:19

Lainaus: TheSecret

En osaa selittää tätä käsittämätöntä kaipuuta muulla, kuin että olisin aikaisemmin, joskus edellisessä elämässäni asunut sielä

aika ihmeellistä mulla on sama juttu ranskasta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.01.2007 10:32

Lainaus: TheSecret

Minä luulen, että olen edellisessä elämässäni elänyt keskiajalla, Engalnnissa. Olen ollut aatelinen, kartanon rouva. Luulen myös, että olin noita, ja kuolintapani oli roviolla polttaminen.

luin juuri, ettei yhtäkään aatelisnaista poltettu noituudesta, koska he olivat "hienompaa väkeä" ja eivät näin ollen voineet mitenkään olla tekemisisssä Saatanan kanssa.

Skotlanti O_____o
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.01.2007 19:00
Niin no, enpä osaa sanoa, että mikä on totta, mikä ei, minulla on tietoa noita vainoista vain ihan yleisesti. Mutta minulla on vahvasti sellainen kuva päässäni, muisto edellisestä elämästä, jos sitä siksi voi sanoa, siitä mitä kerroin. Tai no, olen mitä luultavammin elänyt yksin, syrjemmällä, ja vaikka aatelinen olen kenties ollut, en ollut mitään seurapiiri-ihmisiä. Varmaksihan en mitään voi sanoa, kaikki tämä, mitä olen kirjoittanut, perustuu lähinnä omiin tulkintoihini pienistä vihjeistä.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.01.2007 19:44
Mie olin miespuolinen taidemaalari 1800-luvulla. Minulla oli paljon naisia ja kaikki oli raskaana mulle, mutten ottanut asiasta mitään vastuuta. Noin ainakin toivon sen olleen... No en kyllä usko edellisiin/tuleviin elämiin, mut jos, niin noin, toivottavasti...
  • Lähetetty: 16.01.2007 11:13
No lukaisepa sitten "Noitien asianajaja"-kirja. Muistuttaa lähinnä historiankirjaa, ei ole mikään fiktiivinen tarina.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.01.2007 18:40
Ahaa, täytyypä lukaista. Kiitos vinkista.
Kirjoittanut: Night Cat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2007 18:51
samalla linjalla olen kun monet muutkin on täällä, että elin 1700-luvulla. Koska se vain on niin jotenkin... kiehtovaa... En osaa sanoa. Ja tietenkin olin joku sellainen rikas henkilö!
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.01.2007 19:32
Minä olen sitten varmaan elänyt 1800-luvulla, sillä ala-asteella kinusin äidiltä vannehametta, viuhkaa, pylväsvuodetta, päivänvarjoa ja muuta omituista. Tukkakin olisi pitänyt välttämättä saada korkkiruuvikiharoille!

Olin todella epätoivoinen kun minut puettiin ruskeisiin samettihousuihin sekä keltaiseen paitaan ja kampaus oli kivan helppohoitoinen pottamalli
  • Lähetetty: 16.01.2007 22:03

Lainaus: lauratar

vannehametta, viuhkaa, pylväsvuodetta, päivänvarjoa ja muuta omituista. Tukkakin olisi pitänyt välttämättä saada korkkiruuvikiharoille!

minä sain ne nyt

leikin pienenä kyllä todella usein olevani noita.
tein omia keitoksiani kaikenlaisesta mitä metsästä löysin ja kuivasin yrttejä leikkimökkimme kattoparrussa

ja se oli kuulkaas ajalta eHP.!!! *kikati*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit