Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Edellinen elämäsi?

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.06.2007 20:01
mul on joku ihme syntymämerkki mistä mummo on aina sanottu et mua on edellises elämäs ammuttu siihe. no kai sit edellises elämäs olin jossain wild westis
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2007 18:56
Olin edellisessä elämässäni varmaan keiju joka oli luonteeltaan paha tai ensin hyvä mutta muuttui sitten pahaksi. Minut varmaan karkotettiin kotimetsästäni. Ehkä jonkin sellaisen juonittelun takia joka liittyi johonkin miespuoliseen keijuun, ehkäpä. Nyt en sitten osaa luottaa miehiin ja omaan patoutunutta vihaa edellisen elämäni takia. Se kaikki käy järkeen. Aivan selvästi.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.11.2007 16:38
Varmaa joku soturi, kun olen sen luonteinen....................
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: MariaAntoinette
  • Lähetetty: 24.11.2007 20:33

Lainaus: Iiriva

Marie Antoinetten kaltainen, ei Marie Antoinette.

Hei se on mun idoli!

EDIT: niin, varmaan olin ninja. ne on kivoja.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.11.2007 11:32
Tämä on kyllä rajatieteen sivuhaaroista naurettavimpia, mutta pysytään nyt mukana hyvässä camp-hengessä, enkä edes kommentoi sitä, miten yllättäen kukaan ei koskaan sano että "olin varmaan torakka/p**kassa tonkiva maajussi", vaan aina ollaan jotain linnanneitoja tai muuta ällöromanttista. Tai vähintään oli romanttinen kuolema. Huoh.

Näin joskus unen, että olin 70-lukulainen pankkityöläinen, jolla oli harmaanvioletti villamekko, beessi päällystakki ja varsin arkinen ulkonäkö muutenkin. Olin menossa SYP:n konttorilta (tai mikä pankki lie ollutkaan) kotiin, ja jäin harmaan Saabin alle liukkaalla kelillä.

Tässä minun romanttinen "entinen elämäni".
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.10.2008 00:43
Kavereiden väittämää entisestä elämästäni en usko kirveelläkään, ne väittää että olin Jeesus :<

Mutta vähän on sellanen fiilis että saatoin elää jossakin merenrantakylässä, Tanskassa tai Englannissa, Atlantin rannalla. Niin kova rakkaus mulla on merta, ja etenkin sitä mestaa kohtaan. Aina ollessani meren rannalla, paikassa jossa ns. sivistys on kaukana ja edessä näkyy merta silmän kantamattomiin, tunnen melkein olevani onnellinen. Ja nykyäänkin rentoudun parhaitan jos olen yhteydessä veteen, järven rannalla, suihkussa, missä vaan.

Ja vähän on sellanen fiilis, että EHKÄ kuolin jonkinlaisena uhrina, yhdessä kaikkein merkittävimmistä unistani kun kuolin uhrina jossain kauniissa puutarhassa(siis tyyliin uskonnollisena uhrina tms.)
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2008 00:33
Jos joskus täällä jo tepastelin, edellisessä elämässä, niin se oli varmaan joskus keskiajalla. Ja luulen että elämäni päättyi kädet solmittuna järvessä. (jos et hukkunut olit noita. Jos hukuit tai meinasit et ollut.)
En tiedä mistä tuokin mielikuva hyppäsi päähän. Mutta se selittäisi miksi kammoan uimista, ja eritoten sukeltamista (johon en yksinkertaisesti pysty).
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.10.2008 11:55

Lainaus: Penni

En tiedä mistä tuokin mielikuva hyppäsi päähän. Mutta se selittäisi miksi kammoan uimista, ja eritoten sukeltamista (johon en yksinkertaisesti pysty).

Lukuisista leffoista ja kirjoista todennäköisesti. Olen äärimmäisen skeptinen minkään sielunvaelluksen suhteen, koska on täysin järjetöntä että ihmisen sisältämä energiamäärä ja osa tietoisuudesta muka kulkeutuisi johonkin uuteen olentoon...

...missä vaiheessa ihminen saa "sielun"? Hedelmöitettynä munasoluna? Sikiönä? Pullahtaessaan ulos äiteen haaruksista?
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.10.2008 15:54
Mikäli aiheesta jotain nyt kommentoin, niin sanon vain sen, että uneni yms huomioonottaen en uskoisi, että olisin yhdessäkään elämässä kuollut omassa sängyssä tahi muutenkaan "rauhallisella" tavalla.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2008 23:41

Lainaus: Heetteri

koska on täysin järjetöntä että ihmisen sisältämä energiamäärä ja osa tietoisuudesta muka kulkeutuisi johonkin uuteen olentoon...

Maailma on täynnä järjettömiä ja mystisiä asioita/ideoita/uskomuksia, ja juuri se tekee siitä niin ihanan ja kiinnostavan. Ainakin minun mielestäni.
Anteeksi hieman off-topic.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit