Gootti.net

Edellinen elämäsi?

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 25.12.2006 22:45
1800-luku on kiinnostanut minua jo kauan, siellä olisin voinut joskus olla . (jos nyt uskoisin että se olisi mahdollista)
ja toinen on sitten kaukainen viikinkiaika pohjoismaissa, ja yleisesti aika ennen kristinuskoa kun oli luonnonuskontoja Suomessa. (olisin varmaan ollut naispuolinen shamaani..... )
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.12.2006 12:04
Kun kuolee se on siinä. Sen jälkeen on muuta.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.12.2006 13:51
Lainaus: Kuutar (olisin varmaan ollut naispuolinen shamaani..... )

Voisithan sä vieläkin olla naispuolinen shamaani!
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.12.2006 23:02
Lainaus: poison Voisithan sä vieläkin olla naispuolinen shamaani!

joo, miksipäs ei, tarkoitin vain sitä että shamaanit olivat siihen aikaan useammin miehiä, tai niin olen ymmärtänyt ainakin
Kirjoittanut: UnWelcome (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.12.2006 09:16
Kun kaikki asiat on hoidettu vapautuu sielu elämän kierrosta. En tiedä entisistä elämistä mutta olen kärsinyt täällä jo sen verran etten halua enään syntyä uudelleen.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.12.2006 09:25
Minusta jotenkin tuntuu, että olisin ollut hai
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.01.2007 16:12
Vui, tää onkin tosi mielenkiintoinen aihe, kaverin kanssa on käyty monet pitkät keskustelut tästä. Itse uskon vahvasti eläneeni pakana-ajan Suomessa sekä olleeni palvelijana tsaarin hovissa Venäjän vallankaappauksen aikaan. En ala sepostamaan pidemmästi näistä, mutta se on aika jännä tunne. Kuulostaa ehkä jonkun mielestä huuhaalta mutta kuulostakoon
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.01.2007 19:12
En ihan tiedä tuosta edellisestä elämästä, mutta välillä minusta tuntuu että elän kahta elämää yhtä aikaa. Varsin voimakas tunne ettei tämä ole ainoa, etten kirjoita pelkästään koneella nyt vaan olen jossain muuallakin myös samaan aikaan. Liekö sitten "edellinen" elämä elossa yhä
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.01.2007 19:32
Minä luulen, että olen edellisessä elämässäni elänyt keskiajalla, Engalnnissa. Olen ollut aatelinen, kartanon rouva. Luulen myös, että olin noita, ja kuolintapani oli roviolla polttaminen.
Minulla on edelleen suuri kaipuu Englantiin, hiljaisille nummille, olisi todella upeaa asua sielä, omistaa vanha, keskiajalta peräisin oleva kartano. Vaikka en tässä elämässä koskaan ole edes Englannissa käynyt! En osaa selittää tätä käsittämätöntä kaipuuta muulla, kuin että olisin aikaisemmin, joskus edellisessä elämässäni asunut sielä.
Minulla on ajatukset edelleen kuin keskiajalla elävällä, ja olen edelleen hyvin kiinnostunut noituudesta. Uskon, että meillä on jokaisessa elämässämme sama sielu, ja samat ajatukset.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 14.01.2007 19:53

Lainaus: TheSecret

En osaa selittää tätä käsittämätöntä kaipuuta muulla, kuin että olisin aikaisemmin, joskus edellisessä elämässäni asunut sielä.

Mulla vähän sama juttu Saksan suhteen. Olen ollut koko elämäni kiinnostunut siitä maasta, osaamatta kuitenkaan tarkemmin sanoa miksi. Varmaan siellä elänyt viimeksi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit