Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Edellinen elämäsi?

Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.01.2007 17:12

Lainaus: kalmakalle

Kun kuolee se on siinä. Sen jälkeen on muuta.

Juu, mutta en mä nyt sitä kysynytkään. Pyysin kuvittelemaan ja leikkimään ajatuksella jos olisit elänyt.
Se, että kuka uskoo mihinkin on käyty jo moneen kertaan muissa ketjuissa läpi.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:17
Olisin halunnut olla jonku keskiajalla elävä kissa. Kissat on niin ihania!
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:47

Lainaus: SaMArA

Luulisin, että olen elänyt ainakin muinaisessa egyptissä ja noitavainojen aikaan keskiajalla (luultavasti joutunut roviollekin...)
Tarkoitus olisi vielä joskus ottaa selvää ja mennä hypnotisoitavaksi.

Olen muuten miettinyt sellaista, kun minulla on aina ollut kasvot täynnä (ja jonkun verran muuallakin) jotain arven tapaisia, että olisiko näillä jokin yhteys edellisiin elämiin...

Itse olen erittäin kiinnostunut Egyptistä, ja jotenkin kaikki Egyptin hommat uppoo mun päähäni helpommin kuin kellään muulla. Keskiajan noitavainotkin kiinnostavat, mutta jotenkin on sellainen olo, että olen joskus elänyt Norjassa. Olen käynyt siellä kerran "nykyisen" elämäni aikana, ja kaikki paikat näytti todella tutuilta.

Minulla on kädessä arpi, joka on ollut syntymästä asti. Tiedä häntä, kuka lie kättäni puukottanut... xD
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:53
hmmm jos minä olin joku edellisessä elämässä niin minä olin kyllä valehteleva naistenmies
  • Lähetetty: 31.05.2007 15:27

Lainaus: nocturnal_chimaira

hmmm jos minä olin joku edellisessä elämässä niin minä olin kyllä valehteleva naistenmies

Mistäs noin päättelet!?
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.05.2007 15:31

Lainaus: Evil Kitty

Mistäs noin päättelet!?

niin se ois kiva tietää.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.05.2007 17:15
Meillä oli joskus tuttu,joka kertoi mitä olimme edellisissä elämissämme. Olin kuulema ollut hemmoteltu pentu venäjällä ja 16-vuotiaana olin kuollut keuhkotautiin. Lohduttavaa.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 18:01
Mua ei oo ollu edellisessä elämässä. Ei "jumala"(en usko jumalaan mutta sanon noin silti) voi tehdä samaa virhettä toista kertaa ;D
  • Lähetetty: 31.05.2007 19:52
Hmm.. Egyptin ja norjan lisäksi jokin Ranskassa on outoa.. Olen kiinnostunut kielestä ja kulttuurista.. Olen myös nähnyt monta kertaa unta, jossa olen eiffelintornia rakentamassa.. Joku kertoi nähneensä unta tulleensa ammutuksi, mä olen nähnyt unta miljoona kertaa siitä, kun miut poltetaan roviolla..
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:25

Lainaus: darkAngel

Lainaus: Evil Kitty

Mistäs noin päättelet!?

niin se ois kiva tietää.

koska puhuin pienenmpänä kovasti palturia.
ja sen takia että koko ajan etsin sitä oikeaa naista
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit