Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Edellinen elämäsi?

Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:27

Lainaus: nocturnal_chimaira

koska puhuin pienenmpänä kovasti palturia.
ja sen takia että koko ajan etsin sitä oikeaa naista

eiku ei mitään muokkasin postin unohtakaa
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:09
xD, aika sekava.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:16
oon ollu varmaan edellisessä elämässä mykkä (ku en vieläkää puhu, paitsi jos pakotetaan)
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:22
Todennäkösimmin olin joku pummi tuolt kadult jos entistä elämää on olemassa. Maksas on vähä häikkää, se selittäs senki! : P

Ehkä olisin halunnut olla joku pien laps, jolla oli mukavat vanhemmat ja sit se ois kuollu ennen ku ois alkan hirviä aikuisiän stressi.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.06.2007 16:07
En oikein osaa uskoa mihinkään edellisiin elämiin, mutta ihan hauska ajatusleikki.

Arvelisin olleeni todella köydä, siis nälkäkuoleman partaalla oleva tyttö, joka lopulta kuoli lapsivuoteeseen.

Selittäisi lapsivihani, mieltymykseni shoppailla kaikkea mahdollista "kivaa" ja hillittömän ruokahalun.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.06.2007 16:42
Jos minulla oli edellinen elämä, elin varmaankin 1700- tai 1800 -luvulla. Olen nimittäin pikkutytöstä saakka ollut käsittämättömän kiinnostunut sen ajan elämästä. Minua tosin kiinnostaa lähinnä sen ajan (aatelis)naisten elämään liittyvät asiat eikä niinkään esimerkiksi sodat tai politiikka. Taisin siis olla joku Marie Antoinetten kaltainen henkilö.

Tai ehkä olin vain alhaisempaan säätyyn kuuluva tyttönen, joka ihaili aatelisia kaukaa, halusi olla heidän kaltaisensa ja vietti päivät haaveillen.

Lainaus: Kuutar

ja toinen on sitten kaukainen viikinkiaika pohjoismaissa, ja yleisesti aika ennen kristinuskoa kun oli luonnonuskontoja Suomessa.

Tuota olen miettinyt minäkin. Monesti kun kävelen metsässä, tuntuu että olisin joskus elänyt sellaisessa luonnonuskonto-kulttuurissa, jossain pienessä mökissä keskellä metsää. Tunnen edelleen jonkinlaista yhteyttä luontoon, vaikken todellakaan mikään eränkävijäluonne olekaan.
  • Lähetetty: 17.06.2007 20:37

Lainaus: Swanette

Taisin siis olla joku Marie Antoinetten kaltainen henkilö.

aika hienosti annoit tuon tittelin itsellesi
kai tiedät kuinka monen vieraan miehen kanssa antoinette harrasti seksiä ?
ja kuolemakin oli sitten siitä parhaasta päästä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.06.2007 20:39

Lainaus: Swanette

Taisin siis olla joku Marie Antoinetten kaltainen henkilö.

aika hienosti annoit tuon tittelin itsellesi
kai tiedät kuinka monen vieraan miehen kanssa antoinette harrasti seksiä ?
ja kuolemakin oli sitten siitä parhaasta päästä

Marie Antoinetten kaltainen, ei Marie Antoinette.

• Lähetetty: 17.06.2007 20:45

Lainaus: Iiriva

nii, mutta se ois voinu olla
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.06.2007 21:55

Lainaus: Iiriva

Kiitos korjauksesta.

nii, mutta se ois voinu olla

Juu, kaikki on mahdollista, mutta en toki tarkoita itse Marie Antoinette olleeni, enkä edes täysin samanlainen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit