Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Edellinen elämäsi?

Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.02.2009 14:40
Hmm. Mitäköhän tähänkin nyt sanoisi. En oikeastaan sielunvaellukseen usko, mutta toisaalta sitä on epätavallisen voimakkaita kiinnostuksen kohteita historiassa. Jos niiden pohjalta voi edellisiä elämiä päätellä kuten jotkut tuntuvat tekevän niin ilmeisesti olen ainakin muinaisessa egyptissä elellyt. Myös olen varmaan ollut ensimmäisen maailmansodan aikaan saksalainen sotilas.
Kirjoittanut: Miitu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.02.2009 10:40
Kämppikseni äiti uskoo fanaattisesti kaikkeen parajuttuihin ja sitä kautta olen saanut kuulla niin sielunvaelluksesta kuin Atlantiksestakin. Hän on sitä mieltä, että koska suuri tyylikausi-rakkauteni on rokokoo, olen luultavasti elänyt jossain hovissa ja koska pidän taiteista, olen ollut joku taiteilijakin joskus.
Itse suhtaudun kyseisen ihmisen juttuihin aika varautuneesti, mutta toisaalta, enpä laittaisi pahakseni vaikka olisin edellisessä elämässäni saanut olla taiteilija tai joku kuningasperheen jäsen. Ruusutarhurinkin ura olisi kelvannut.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 00:25
Uskon kyllä jollain tasolla sielunvaellukseen. Olen usein törmännyt paikkoihin joita en ole koskaan nähnyt, mutta silti ne ovat hämäävästi tuttuja. Entinen naapurimme, jossa oli hieman jotain meedion vikaa, kertoi minulle, että olen ollut Egyptissä Kleopatran uskottu naispalvelija, sekä 7-vuotias poika köyhän taiteilijan avustajana Pariisissa. En suoraan sanottuna tiedä mitä moisesta pitäisi ajatella, vaikka onhan tuollaista läppää ihan hauska kuunnella. Mikä tai missä olen edellisessä elämässäni ollut lienee haihtunut muististani jo äidin kohdussa, eikä minulla ole mitään erityisen syviä, alitajuisia tuntoja Egyptiin tai Pariisiin.
Sen sijaan minusta tuntuu että olen joskus kuollut Helsingissä
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.03.2009 10:39

Lainaus: Wednesday

meedion vikaa, kertoi minulle, että olen ollut Egyptissä Kleopatran uskottu naispalvelija, sekä 7-vuotias poika köyhän taiteilijan avustajana Pariisissa. En suoraan sanottuna tiedä mitä moisesta pitäisi ajatella, vaikka onhan tuollaista läppää ihan hauska kuunnella.

Minua niin huvittaa että entiset elämät ovat aina jotain eeppisiä, kun todennäköisempää on että on ollut sydänkohtaukseen kuollut roskakuski 50-luvulla tai torakka, jos koko sielunvaellukseen edes uskoo.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 12:22
..ja ufoja näkee aina luotettavat ja vakavahenkiset todistajat, ei koskaan känni-ääliöt tai huumeidenvetäjät..
Outoa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 12:25

ufoja näkee aina luotettavat ja vakavahenkiset todistajat

Ja onhan se aika kumma että suurin osa ufohavainnoista tehdään USA:n alueella... mahtaavat alienit tykätä paikasta.
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2009 21:30
Minulla ei ole ollut edellistä elämää. Olen upouusi
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2009 21:53
Varmaan ameeba. Nehän on aivottomia ja yksineuvoisia.
Seuraavassa olen minun tuurilla joku peräpukama tai satiainen.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2011 13:18

Olen usein törmännyt paikkoihin joita en ole koskaan nähnyt, mutta silti ne ovat hämäävästi tuttuja.

Sama homma!

Minä olin entisessä elämässäni joku venäjän kreivitär tai joku.

meitsi edellises elämäs
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.04.2011 13:47

Lainaus: Heetteri

Minua niin huvittaa että entiset elämät ovat aina jotain eeppisiä, kun todennäköisempää on että on ollut sydänkohtaukseen kuollut roskakuski 50-luvulla tai torakka, jos koko sielunvaellukseen edes uskoo.

Niinpä niin, taitaapi nykypäivänä maailmassa olla tuhansia naisia, jotka uskovat olleensa Kleopatra entisessä elämässään. Minä mieluummin uskoisin, että olisin esim. elänyt samaan aikaan kuin Kleopatra, mutta ihan eri maassa, viljellyt turnipseja ja kuollut 23-vuotiaana lapsivuoteeseen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit