Gootti.net

Ohjelmaa illoiksi: tsekkaa tulevat klubit

un-gothic tunnustukset

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2012 23:15
en tiiä että onko tämmönen jo,mutta kumminkin.
eli kaikissa meissähän jo jotain goottia ja jottain "ei goottia"
joten kirjotelkaa joitan asioita mitkä on ns.ei goottia.

-tunnustuksia kiitos-
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.07.2012 23:22
Mun mielestä jotkut iskelmäbiisit on oikeasti hyviä!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2012 23:37
okei sieltä tuli jo eka tunnustus!!!!!!!!!!!!!
ja eikun lisää

no.....mä en niinkään kuuntele goottimusiikkia..........
ja pelkään pimeää
ja en tykkää jos taiteessa on liikaa verta.
mut saahan sitä vähän olla mutta kohtuullisesti :
no tossa muutama.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2012 14:30
en tykkää kauhuleffoista. They make me scare.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 24.07.2012 15:22
Hmm, lumouksessa kun mulla oli valkonen Andy Warhol t-paita ja lila-valkonen radallinen kauluspaita joku random tyttö kysy meidän synistiltä että "Mikä v*ttu tota teidän laulajaa vaivaa, eikse oo enää gootti?"

Goottibändissä laulaminen/soittaminen on kuitenkin mun mielestä senverran sceneilyhommaa, että en koe olevani hirveen un-gothic vaikka en ihan idiootilta aina näyttäiskään.(Mitä se nyt itse kullekkin tarkottaakaan.)

Myönnettäköön että myös kuuntelutottumukset matkaa välillä aika etäällä ihan truekamasta levyhyllystä ei oo kun noin 50% mustahuulimusiikkia.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.07.2012 17:23
Ketjun aloittaja voisi ehkä kertoa miten hän määrittelee tuon gootin? Kapeasti ja perinteisesti vaiko laveammin ottaen mukaan vaikka indu ja kyberjutut?
Sitten yleisesti ja ei erityisesti kenellekkään: Jos kaikki pyörii sen ympärillä että kelaa mikä on niinq koottia ja mikä ei on se aika keskenkasvuista. Ja se että koittaa vaan väkisin olla niin mahdollisimman gootti niiden stereotypioiden mukaan ja silleen. Mun mielestä parempi on vaan elää siten kun tykkää, näyttää millaiselta haluaa, hengailla niiden ihmisten kanssa joista pitää, käydä bileissä joissa on samanhenkisiä ihmisiä, kuunnella musiikkia mistä pitää ja olla välittämättä kategorisoinneista.
Tietty tuo gootti-tagi joissain asioissa on ihan hyväkin olemassa. Tuon musiikillisen 'goottisateenvarjon' alta löytyy ihan valtava määrä kiinnostavaa musiikkia jos ei välitä siitä onko se just goottia '110%' vai kenties vaikka vaan semisti eli vaikka industrialia, EBM:ää tai synapoppia ja muuta. Yleisesti ottaen varmemmin löytyy jotain kiinnostavaa sitä kautta että artistin x musagenre(t) on jotenkin kytköksissä tähän alakulttuuriin.

Mutta mikä minussa on kenties:
Ei:
-Ulkonäkö ei ole sitä kuin joskus. Nyt kesälläkin ollu jotain vihreitä Varustelekan kamoja päällä suurimmalta osalta.

Kyllä:
-Mjusiikkimaun suhteen aika iso osa menee tuon 'sateenvarjon' alle, Tällä hetkellä kuuntelussa synapoppi, EBM, Futurepoppi ja industrial ym. sekä mm. neofolk. Rokki ja postpunk vähemmällä täl hetkellä. Sitä perinteisessä mielessä määriteltävää goottiosastoa vähemmän.
-Olen myös vaikuttanut tän alakulttuurin sosiaaliseen puoleen jonkun verran.
-Varmaan elokuvamaku on kans sellainen, tosin en ole hirveän kiinnostunut mistään kliseisistä hollywood-vampyyrielokuvista. Mutta undergroundhenkinen kauhu ja väkivalta on jees.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 24.07.2012 17:26
- fanitan kasaripoppia. Modern talking on tällä hetkellä ehdoton ykkönen!

- en ole liiemmin kiinnostunut kauhukirjallisuudesta -ja elokuvista, lukuunottamatta Anne Ricea, Draculaa ja Frankensteinia joissa sen sijaan on oma viehätyksensä.

- pidän vaaleanpunaisesta (ei näy pukeutumisessa) ja söpöistä asioista
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.07.2012 17:47
Muffin, aika iso osa jengistä tässä alakulttuurissa tykkää kasaripopista, osittain vähän ironisesti.
Mutta siellä on paljon sellaista musaa kuten synapoppi ja uusromantiikka joka on kuulunut tähän alakulttuuriin jo kauan, vaikka vähän löyhemmin kuin joku postpunk. Monen nykyään vaikuttavan bändin juuret on just noissa jutuissa. Mutta esim. Visage, Depparit, Ultravox, New Order, Gary Numan, PSB, Soft Cell, OMD, Duran Duran, John Foxx ja muut on aika yleistä kamaa skenen pileitten soittolistoilla. Joku Modern Talking juustoisuudessaan menee sinne vähän ironiselle puolelle.
Ps. Tykkään noist kaikista.
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.07.2012 01:21
Tämä on tosiaankin todella epägoottimaista, mutta suosikki tv-ohjelmani on Winx Club!
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2012 23:22

Lainaus: Bloody Monster

suosikki tv-ohjelmani on Winx Club!

et oo tosissas........
öm... mulla on pinkki nallepenaali josta kyl meinaan hankkiutuu eroon ja nopeesti!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit