Gootti.net

un-gothic tunnustukset

Kirjoittanut: MissNebel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: MissNebel
  • Lähetetty: 16.11.2012 09:12
Hei, olen uusi ja osallistun tähän!
En tiedä että lokeroidunko täysin tuohon goottityyliin, tyylini on ehkä sellainen gothpunk tyyliä enemmän, mustaa ja neonvärejä, punaista ja skottiruutua ja tennareita, paljon tukkaa ja rastalisäkettä, Ketjua, niittiä, remmejä, eli se jo tekee epägootin minusta, mikäli tässä nyt haettiin enemmän klassisemman goottityylin edustajien paljastuksia.

Mutta niitä ehkä jopa noloja juttuja:
-rakastan ysäri/2000luvun alun punkkia
-kerään nalleja
-kerään chihuahua pehmoleluja
-omistan yli kymmenen paria tennareita joista yhdet ovat pinkit joissa on glitteriä
-pidän barbeista ja monster high nukeista
-minulla on jumpsuit mutta puolustuksekseni kerron että se on musta neonvihreällä tekstillä ja vetskarilla

Mutta löytyy pvctä, korkkaria, saapasta, pitsiä, tylliä, korsettia, paljon kajaalia jne, jotka kuulunee tähän haettuun tyyliin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.11.2012 23:45
-Kuuntelen pääasiassa klassista ja soundtrackeja
-En jaksa enää laittaa korsettia minnekään
-Uusimmat silmälasini ovat melkoisen hipster
- Harrastan irkkutanssia
-Korkkaritkaan eivät ole enää mukavia
- Olen isossa osassa Alexandra Alexiksen musiikkivideossa (kunhan se tulee ulos)
-On ihanaa, kun kotona saa vetää verkkarit jalkaan
-Nukun unilelujen kanssa
Kirjoittanut: Contessa (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2012 10:27

Lainaus: Iiriva

-Uusimmat silmälasini ovat melkoisen hipster

Hah, mulla on sama tunnustus kyllä.
Omistan paljon Hello Kitty-koulutarvikkeita. Ja viehätyn salaisesti kaikesta vaaleanpunaisesta. Olin lapsiballeriina ja rakastin sitä kaikkea nättiä mitä baletti toi mukanaan, jäänyt varmaan sieltä päälle tuo vaaleanpunainen...
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.06.2013 00:18

Lainaus: Sad Angel

mistähän tällaisia saa...?

Kirpparilta nykäsin joskus, mutta eiköhän tuota jostain musen nettikaupasta saa.

Ihan aiheesta sen verran, että omistan kirkkaanvihreät tennarit ja hupparin. Kesällä ovat kovassa käytössä. Ja uikkarit on punamustakeltavihreät.
"ai sä et ookkaa enää gootti lol"
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: momentumi
  • Lähetetty: 21.06.2013 11:32
Hmm...voisihan sitä ainakin alkuun tunnustaa, että:

- En käytä ollenkaan korsetteja, koska koen ne liian ahdistaviksi. Ihania toki ovat, mutta päälleni en laita.

- En meikkaa, paitsi keikoille yms. menoihin, joten vapaa - ajalla minulla ei näy tummaa silmämeikkiä, eikä valkeaa naamaa.

- Tunnustan fanittavani Black Veil Bridesia, joka tosiaankaan ei ole goottimusaa, mutta mii likes!

- Tosin en pidä itseäni muutenkaan goottina, koska en tykkää luokitella ihmisiä muutoinkaan mihinkään lokeroihin, mutta tämä foorumi on kotoisa paikka ja löytyy paljon samanhenkisiä ihmisiä, joten täällä on mukava pyöriä. (Älkää nyt ajako mua pois tän takia! )
Kirjoittanut: Tyrienda (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2013 01:12
Tuoreeltaan liittyneeltä: itse kuntelen paljon powermetallia, tuon lisäksi harvakseltaan ysäri eurodancea. Noiden lisäksi saattanen kuunnella joskus metallimusiikin ääriäkin, black metallia, gravedigger metallia ja montaa muuta.
Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2013 22:49
-Kuuntelen kaikenlaista musiikkia, en kylläkään pidä millään tapaa huonona asiana.

-Omistan Lordin T-paidan (noloa mistä tahansa vinkkelistä, hyviä biisejä silti, mutta pakko tuhota tuo rätti jotenkin)

-Teen suhteellisen raskasta ruumiillista työtä (autonasentaja), joten olen yleensä erittäin epäedustava ja minua ei goottijutuista kiinnostuneeksi tunnista, kun kädet ovat kyynärpäitä myöten milloin missäkin paskassa ja jotkut kamalat työrytkyt päällä. Toisaalta taas hauskaa, kun voi viikonloppuiltoina tulla ulos arkustaan ja näyttää siltä, kuin haluaisi aina näyttää.

-Piilouduin perus hevijannujen kaljoittelurinkeihin, kun muuten olisi Porissa melko tylsää ja yksinäistä.

-Olen talvellakin iholtani hyvin ruskea, kuolonkalpeus puuttuu.

-Tykkään asua landella, en ole urbaani yönkulkija.
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.12.2013 21:44
Hmmmm...
-The Sims3 on kiva peli
-Perus kouluvaatteet on aika epä-gootit ( ihan käyttännöllis syistä)
-Musiikki maku melkoisen kirjava, joskus jopa erehdyn avaamaan radion :|
-Liika örinä ei ole oikein mun juttu
-Nightwish on ihan hyvä bändi
-Virkkaus ja muut epäkootit käsityöt on kivoja
-Harrastan oopperalaulua
-Huonetta ei voisi kyllä mitenkään sanoa gootiksi(ks sini-punaiset kukkaverhot, oranssi lamppu jne.
-Pehmoeläimet on hauskoja
-Ja vaatteiden ompelu pehmoille (tällähetkellä työn alla nallekarhun korsetti)

Noniin nyt laski skenepisteet nolliin, kauheaa>_<
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 12.12.2013 14:31

Lainaus: black cat

-The Sims3 on kiva peli
-Musiikki maku melkoisen kirjava, joskus jopa erehdyn avaamaan radion :|
-Virkkaus ja muut epäkootit käsityöt on kivoja
-Pehmoeläimet on hauskoja
-Ja vaatteiden ompelu pehmoille

Noniin nyt laski skenepisteet nolliin, kauheaa>_<

TUNNUSTAN (ja komppaan kaikkia lainattuja kohtia)! Ite kans harrastan käsitöitä ja varsinkin joku mekon ompelu nukelle on rentouttavaa. Ja tuo Sims3 --- TODELLAKIN! Yhdessä nettipelikaupassa (tais sillä olla ihan fyysinenkin myymälä) oli (liekkö vielä voimassa) -50 % kaikista Sims3- tuotteista, niin menin ja ostin itelleni Yliopisto- lisäosan, jonka pitäs saapua joko tänään tai huomenna. *Nerdgasm*
Et aika lailla pakkasen puolella ne on ne miunkin skenepisteet
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.03.2014 20:01
Tää on tullu sen verran isona yllätyksenä monille että pitää varmaan mainita; rakastan pop-punkkia!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit