Gootti.net

un-gothic tunnustukset

Kirjoittanut: madness (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.08.2012 20:58
rakastan kukkakuoseja ja värejä. 10 vuotta pelkkään mustaan pukeutuneena värit ja erilaiset kuosit ovat tervetullutta. arkilookkini on kaukana perinteisestä gootista, vaikka musta onkin pukeutumiseni pääväri (ja nilkkapituinen musta hame on vaatekappale, josta en luovu koskaan). klubille tai viihteelle mennessäni lookini on ehdottoman goth, mutta ei tulisi enää mieleenkään pukeutua siten esim. kouluun.

ps. omalla levylautasella soi juurikin tällä hetkellä PMMP.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.08.2012 15:13
no en pukeudu kovinkaan gootisti ja kuuntelen ns. ei-gootteja bändejäkin pääasiassa. Minustakin tosin luokittelu on aikalailla tarpeetonta. On säälittävää, jos oma elämä perustuu siihen, että on pakko sijoittua täysin jonkinlaiseen kategoriaan. Minä olen vain minä, pitäisikö se määritellä jotenkin tarkemmin?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.08.2012 16:40

Lainaus: Carmel

En pidä nykykauhusta, en kirjoista (ei, en edes Stephen Kingistä), elokuvista etc.

Olen aina inhonnut Stephen Kingiä. Sen kauhutarinat on aivan naurettavia. Toisaalta en kyllä ole vielä tähän mennessä löytänyt ainuttakaan oikeasti pelottavaa kauhutarinaa. Sen sijaan pelkäsin lukea Agatha Christien Eikä yksikään pelastunut-kirjaa yksin kotona ollessani, se oli hyvin ahdistava :<

En oikein keksi itsestäni mitään epägoottia, olen siis varmaan aika truu. ;] Kaikki harrastukset (pelaan, väsään rastoja ja kynsiä, rakastan sci-fiä ja sarjakuvia) ovat aika mainstreamia goottien parissa. Epägooteinta on ehkä se, etten ole ikinä diggaillut mitään vampyyrijuttuja. Olen kyllä lukenut kirjallisuutta ja nähnyt elokuvia, mutta musta vampyyrien kohdalla kaikki on jo nähty ja tehty. Ei kiinnosta True blood eikä Twilight, eikä se Lost boys-leffakaan oo oikeasti hyvä muutoin kuin soundtrackiltaan.
Kirjoittanut: gootNN (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.08.2012 20:28
Olen hulluna pvc vaatteisiin...tulee aina lisää ja lisää, mutta en kuitenkaa uskalla käyttää niitä joka päivä esm duunissa... tuntuu kun kaikki kyttäsi
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.08.2012 19:42
[/quote]

Lainaus: Cata

Olen aina inhonnut Stephen Kingiä.

Jees!
Ruusukuviot voi olla tosi kivoja.
En tykkää PVC:stä enkä nahasta (tiedän, olen maailman ainoa ihminen joka ajattelee näin).
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.08.2012 20:58
tällä puhutaan paljon Stephen Kingistä. O.-
Joo,myönnän etten lue kauhukirjoja,koska olen parapsykologoiaan päin enemmän suuntaantunut.
syynä ei ole se ettenkö pitäisi niistä,vaan se että luen vain kirjoja jotka on...no....ei fiktiota.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2012 21:48
Omistan pinkin pehmolelun. Yksisarvisen nimittäin.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2012 00:08
Mulla on montakin pehmoa! Ne on ihania Kaikkea löytyy pöllöstä ihmemönkiäisiin :3 Hamstrasin niitä pienempänä, kun en omistanut oikeaa lemmikkiä
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.08.2012 00:49

Lainaus: Kuolonenkeli

Mulla on montakin pehmoa! Ne on ihania

Mullakin oli. Nykyään vaan yksi, semmonen hirvi.
En viittiny myyä sitä kirpparilla, vaikka en enää tarvitsekkaan. Pienenä aina syytin sitä kaikesta "ei se ollu minä se oli hilvi!"
Lisäksi tykkään kirkkaista väreistä, ei siis mitään neonvärejä hyihyimigreenitulee, mutta kirkkaista väreistä. Joskus lisään vaatteisiin jotain vaikka kirkkaanvihreitä koristeita.
Meidän kouluss kun kaikki luulee, että kuuntelen pelkkää bläkkistä, ilmeet oli aika hienoja kun menin kouluun MUSE-paidassa, jossa teksti oli siis pinkillä.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2012 11:49

Lainaus: Kuolonenkeli

Mulla on montakin pehmoa! Ne on ihania

Niin on. Minulla ne on kyllä useimmat kuolleina veljen huoneessa, mutta suloisimmat pehmot omassa huoneessa sängyllä.

Lainaus: Wormboy

Pienenä aina syytin sitä kaikesta "ei se ollu minä se oli hilvi!"

Aww, suloista. Itse syyttelin aina veljeä..

Lainaus: Wormboy

Meidän kouluss kun kaikki luulee, että kuuntelen pelkkää bläkkistä, ilmeet oli aika hienoja kun menin kouluun MUSE-paidassa, jossa teksti oli siis pinkillä.

Tuo on jokseenkin todella ärsyttävää, itse pidän myös väreistä, mutta neonväreistä eniten. Meidän koulussa myös moni luulee niin ja usein on myös näin: aivan sama kuka se henkilö on, mutta kunhan pukeutuu mustaan niin on heti emo ja kuuntelee synkkää musiikkia.
Itse en vielä Muse paitaa omista, kaveri kyllä omistaa jopa hupparin. En bändiin tosin ole niinkään kiintynyt että paidan omistaisin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit