Gootti.net

un-gothic tunnustukset

Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2012 19:31

Lainaus: Wormboy

Mulla on montakin pehmoa! Ne on ihania
Niin on! Sängyllä istuvat päivisin, söpöliinit. Yksi on vaaleanpunanen pupu!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.08.2012 20:43
O.O täällähän on monta pehmolelu tyyppiä...............
itellä on vain yksi KORISTEENA!
se on semmonen kirahvi. ^.^
ei siitä sen enempää sitten,pliis.........
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.08.2012 01:07
Olen tainnut montakin kertaa mainita jo että olen varsin epägootti niin sisäisesti kuin ulkoisestikin, tosin riippuu kai vahvasti myös gootin määritelmästä. Diggaan kaikenlaista musiikkia, ja ns. goottibändejä monen muun yhtyeen ohella. Mikähän olisi meikäläisessä sitten epägooteinta kaikesta... No, varmaan toi musajuttu, eikös se se yleisin gootin määritelmä ole. En ole mikään metallisti/hevari/industrialisti henkeen ja vereen vaan ihan tosiaan kuuntelen kaikkea Lady Gagasta Brujeriaan.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2012 18:05

Lainaus: iPOP

O.O täällähän on monta pehmolelu tyyppiä...............
itellä on vain yksi KORISTEENA!

Mulla on ihan järjetön määrä pehmoleluja ja ne on nimenomaan koristeena Yksi laventelinalle on sellainen jota saattaa välillä olla vieressä öisin, mutta ihan sen takia että siinä on sitä laventelia joka rauhoittaa ja saa paremmin unenpäästä kiinni jos ei muuten yhtään väsyttäisi. Mutta suuri osa pehmoista on jäänyt vanhempien luo sinne mun vanhaan huoneeseen kun ei niitä oo jaksanu raahata tällasiin kämppiin joissa alle vuoden asuu. Mutta iso Totoro pehmo tietysti on kulkenut mukana!
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.08.2012 18:26

Lainaus: Anyxia

mutta ihan sen takia että siinä on sitä laventelia joka rauhoittaa ja saa paremmin unenpäästä kiinni jos ei muuten yhtään väsyttäisi.

hehe, nyt tuli mieleen, että ookko varma, että ihan vaan laventelia
värikkäät, erittäin epägoottimaiset korvikset, ovat paheeni
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2012 00:19

Lainaus: Anyxia

Tosin olisi kyllä gootimpikin mutta kun vielä on niin köyhä että pitää sisustaa kämppä vaan kaikella mitä ilmaiseksi saa vanhemmilta ja sukulaisilta.

Täsmälleen sama juttu meilläkin, siksi kämppä on varsinainen tilkkutäkki josta löytyy jos jonkinlaista kuosia... Kun sitä vaan rikastuisi niin voisi lopunkin sisustuksen tosiaan muuttaa "omannäköiseksi".. Samoin meidänkin kämpästä löytyy patsaitten, taulujen yms. muodossa goottityyliäkin ettei tämä nyt sentään ihan täysin hippikalsarilookkia täynnä ole.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2012 18:54
Huhhuh, miulla ei-goottijuttuja on valitettavasti vaikka muille jakaa. 8'D

Tykkään hirveästi animesta ja mangoista, mangoja keräilenkin, harrastan cosplayta sekä kuuntelen japanilaista musiikkia sekä Vocaloideja.

Olen myöskin brony. 'D

Pidän myöskin ei-goottimusiikista, Muse ja MCR menee ainakin miulla. Ja soundtrackit varsinkin, tosin en tiedä, onko vai eikö leffamusiikit ole "goottia".

Ja, uh, pidän hevosista, nyt olen ratsastanut 12 vuotta ja perheeni omistaakin hevosen. 8)
Friisiläiset ovat upeita.

Noh, eipä niitä nyt hirveän montaa tullut tunnustettua, luulin jo viestiä kirjoittaessani että kirjoittaisin hirveän romaanin.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2012 13:26
- Mulla on my little pony- penaali !
- Virkkaan (tää kuulemma syö katu-uskottavuutta ihan hemmetisti :'D ei se mitään. )
- Dikkaan Chisua ihan mielettömästi ._.
- Kuuntelen myös Indicaa
- Tykkään ihan simona pastellivärisistä ja satiinisista yövaatteista
- Opiskelen hyvin pinnallista alaa.
- para para- tanssi on hauskaa !

Mutta ihan tosi. Olen lipunut näyttämään ja luokkaamaan itseni gootiksi lähinnä sen takia että ko. genre on hyvin vapaa ja tukee luovaa itseilmaisua. Lähinnä pidän genreä hyvänä siksi että sen kautta tutustuu bändeihin ja löytää helposti kavereita. En kyllä ikinä luopuisi epägooteista persoonallisista piirteistä tai harrastuksista sen takia, että joku väittää minun olevan wnbihqdaa. Jokainen on omanlaisensa ja on kivaa että meitä on täällä niin paljon erilaisia.
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2012 16:18
Ainakaan ulkonäköni ei tunnu vakuuttavan. Avokkikin sanoi että en todellakaan miltään gootilta näytä, vaan että tyylini on enemmänkin konservatiivinen (!) Arkilook totta kyllä on aika mälsä.

Tykkään tanssia yökerhoissa ihan tavallisen listakaman tahtiin. Jopa - herravarjele - dubstepin ja Petri Nygårdin Vaihtoehtojakaan ei täkäläisittäin oikein ole... Olen muuten ollut huomaavinani, etten ole ainut gootahtava henkilö joka tällaista harrastaa

Riittäähän noita, sisustuksesta ja mielenkiinnon puutteesta fantasiakirjallisuutta kohtaan (?) aina perhosenmalliseen kännykkäkoruun saakka. No, kukaan ei ole täydellinen, ja tylsäähän se olisikin.
Kirjoittanut: Burana (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2012 03:02
Heh.. Toivottavasti et ole nähnyt mua siellä tanssimassa : DD

Lainaus: Vega

Tykkään tanssia yökerhoissa ihan tavallisen listakaman tahtiin. Jopa - herravarjele - dubstepin ja Petri Nygårdin Vaihtoehtojakaan ei täkäläisittäin oikein ole... Olen muuten ollut huomaavinani, etten ole ainut gootahtava henkilö joka tällaista harrastaa

Juuh elikkäs tykkään itsekkin tanssia yökerhoissa ja kerätä hurmaantuneita katseita x) On se varmaan aikas näky kun gootti vetää täysillä tanssilattialla haha! Mut meh, en vaan kertakaikkiaan aijo rajoittaa elämääni ja hauskaani sen mukaan et: "oot gootti et sää voi tanssia vaan sää kuulut pimeeseen nurkkaan lipittään punaviiniä"- joo on sekin kivaa mutta kerran tässä eletään niin hauskaa pidän kuten haluan :P On vaan tullut sellainen "ihan sama mitä muut ajattelee :3" fiilis näin aikuisena.

Jep ja tykkään myös my little ponysta.
Oisko vielä jotain tunnustettavaa hmm.. Noh vaikka yleensä synkistelenkin esim ruan hintaa tai maailman menoa niin herpaannun helposti vaik.. KATSO PERHONEN! 8D-> Tyyliin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit