Gootti.net

un-gothic tunnustukset

Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.04.2014 09:54
Olen näköjään jossain aiemmassa elämässä vastaillut jo tähän, mutta laitetaampa lisää! Jonkin verran löytyy samoja kuin kanssaihmisiltä täällä:

- Rakastan pehmoeläimiä (varsin yleistä muuten tuntuu olevan?)
- Taru Sormusten Herrasta -trilogian lukeminen on EDELLEEN kesken. Aloitin kyseisen teoksen lukemisen noin kahdeksan vuotta sitten.
- En haaveile mustista seinistä.
- Hello Kitty ja Charmmy Kitty piristävät koulupäiviäni.
- Tatuoinnista löytyy lainaus Dragonforcen biisistä.
- Korsetit: Ihania, mutta en jaksa.
Kirjoittanut: Deternity (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2014 17:43
- Kuuntelen enimmäkseen metallia. Tykkään myös kasikytluvun popista!
- Tukkani on maantienharmaa keskijakauksella ilman mitään ekstraa.
- Olen erittäin vannoutunut Nightwish-fani.
- Keräilen kaikenlaisia pöllöjä - patsaita, pehmoeläimiä, tauluja ja koruja.
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2014 21:29
Pidän alternative-Tumblr tyylistä ( vaikken ite pukeudu sen mukaan)
Ja swag pipokin löytyy...mustana ja PINKKINÄ!
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2015 23:24
- Välillä luulen olevani hyvinkin kova räppäämään. Varsinkin pikku kännissä suunnittelen jo et alan tekee hiton kovaa räppiä.
- Kuuntelen tosiaan enimmäkseen suomiräppiä, goottimusiikkikin kyllä menee erittäin hyvin
- Vaatekaapistani löytyy erittäin epägoottivaatteita joita vielä käytän!
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.07.2015 16:03
Kun kirjoitin tänne joskus aikoinaan niin en välittänyt kuin ihan muutamasta kauhuleffasta- tai kirjasta ja sen jälkeen olenkin löytänyt monia mielenkiintoisia sellaisia. Tässä muutama tunnustus lisää.

- Keräilen alpacasso pehmoleluja ja ne pistävät hyvin silmään kämpässäni Isoin alpakkani vahtii Tim Burton ja vampyyrielokuviani niiden vieressä.
- Pidän Lauri Tähkästä ja se että omistan häneltä levyn ei ole kaikille ollut ihan ok...
- En ole varmaan ikinä lukenut kokonaan mitään Edgar Allan Poen tarinaa. Olen useasti yrittänyt ja en ole päässyt paria sivua pidemmälle. Annan Poelle vielä yhden mahdollisuuden joskus!
- Tykkään todella paljon The 69 Eyesistä eikä sekään ole ollut kaikille ihan ok "Eiii, etkai sä niitä kuuntele?" Lukemani perusteella monet suomigootit tuntuvat inhoavan bändiä.
Kirjoittanut: Karma (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2015 17:51

Lainaus: Elisabet Addams

- Korsetit: Ihania, mutta en jaksa.

Lainaus: Muffin

- Pidän Lauri Tähkästä
ja omistan ainakin 3 levyä..

Lainaus: savurenkaita

- Vaatekaapistani löytyy erittäin epägoottivaatteita joita vielä käytän!

Lainaus: Carmel

En tykkää PVC:stä enkä nahasta

Lastenohjelmat (esim. My Little Pony, Winx Club, Trollz) on hyviä, ja katselen niitä vähän väliä telkkarista tai netistä.
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • • Muokkasi: savurenkaita
  • Lähetetty: 19.12.2015 13:18

Lainaus: Muffin

Annan Poelle vielä yhden mahdollisuuden joskus!
Kannattaa antaa! Nimim. rakastan. Koukutin pikkusiskonkin Poeen.

Ps. Nyt on NOLO tunnustus! Tykkään Teflon Brothersista : DD : Niin un-gothic kun vaan voi olla!
Kirjoittanut: VaroVaanVeronicaa (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.05.2016 03:08
Nyt kun rupesin miettimään, niin onkohan mussa edes mitään goottia

Musiikkia kuuntelen aika kaikkiruokaisesti, pääasiassa pistän jonkun hyvän biisin soimaan ja siellä sitten automaattitoistolla hyppelee biiseissä minne sattuu. Tykkään monster high - nukeista, jonkun sortin nukkekotia koitan väsätä. En tykkää kauhuelokuvista, katon joko komediaa tai lastenohjelmia. Kämpän sisustus on mitä sattuu, pukeutuminen on mitä milloinkin.. Ei luoja ku ihan hävettää
Kirjoittanut: BlackDeadRose (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: BlackDeadRose
  • Lähetetty: 31.07.2016 23:23
Pakko laittaa ihan listaa:
- Pelaan Xboxilla sekä PCllä
- Käyn silloin tällöin kuntosalilla...
- ...ja siellä käydessäni kuuntelen lähinnä "diipadaapapoppia"
- Käytän aktiivisuusranneketta
- Olen ostanut 5 kauhuelokuvaa ja ainuttakaan en ole saanut katsottua vieläkään

... Sinänsä helposti korjattavissa olevia asioita. Tuumasta toimeen siis
Kirjoittanut: Aurora (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2017 15:53
Katsotaanpas, omalle listalle tulisi mm. tällaisia..

- En käytä korsetteja (omistin joskus muutaman ja käytinkin muutaman kerran mutta ei.. ahistavia vekotuksia)
- Täällä joku käyttäjä kirjoitti vihaavansa punaviiniä, itse vihaan kaikenlaisten alkoholijuomien makua (eli en käytä.. yhh)
- Kauhu on mullekin hankala aihepiiri, olen siitä erityisen tarkka.. sellainen 'vanhahtava' historiallinen, tunnelmallinen hämyilykauhu on mutta ns. 'nykykauhu' on tympäännyttävää
- Edgar Allan Poen kirjoitukset on liian outoja.. olen joitakin hänen novelleitaan lukenut ja ainoat joista pidin oli Kuilu ja Heiluri sekä kertomus miehestä joka karkaa kuumailmapallolla (Hans joku )

Nämä asiat nyt on ne 'epägooteimmat' omalla kohdalla, tulivat ensimmäisenä mieleen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit