Okei tulipahan tässä nyt mieleen tällainen kysymys että minkälaisia sairauksia tai allergioita teillä foorumilaisilla on? Haulla en löytänyt mitään jotenpahan päätin tehdä aiheen, mutta jos tällainen jo löytyy niin ylläpito tietää toki mitä tehdä.
No itselläni on laktoosi-intorelanssi(luoja miten kirjoitetaankaan) joten juon sellaista laktoositonta maitoa. Myös lievä lepän siitepöly allergia löytyy. Ja myöskin löytyy tällainen vähän epänormaalimpi allergia nimeltä Kylmäallergia (Ihmetelkää pois).
Siis toisin sanoen olen allerginen kylmälle: talvella joudun napsimaan lääkkeitä ja kantamaan repussa sellaista lääkeruiskua jonka sisältö isketään reiteen jos saan kohtauksen, enkä voi edes kuvitella meneväni kouluun yli -20 asteen pakkasessa. Kesällä ei voi mennä järveen uimaan tai tavalliseen uimahalliin koska vesi on liian kylmää. Oireina siis ovat liian kylmässä hengitysvaikeudet(pahimmassa tapauksessa en pystyisi hengittämään ollenkaan) ja punainen ihottuma. Ja koska Suomessa asumme niin talvi on aina yhtä ihana.
Eihän minulla aina sitä ole ollut, eikä kenelläkään suvussa ole ollut. Se vain pari vuosi sitten ilmestyi ja siinä sitten ihmeteltiin.

Lääkärin mukaan on vielä mahdollisuus, että se katoaisi, mutta en jaksa uskoa että minulle tapahtuisi jotain niin epänormaalia. Onneksi tämän kanssa olen jo oppinut selviytymään ihan hyvin, mutta silti ketuttaa kun tämä rajoittaa elämää jonkunverran.
Mutta tähän loppui tämä Dollien paasaus ja te saatte kertoilla omista vaivoistanne.