Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lepakot

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.06.2007 09:51
Tulipa tässä mieleeni, että mitäs mieltä te olette noista pienistä yön lentelijöistä?

Oletteko nähneet lepakoita viime aikoina, missä?

Voi olla ihan typeräkin aihe, mutta kyllä tästäkin saa keskustelua aikaan.

Viime kesänä mökkisaaressa ollessani istuin aitassa ovi auki, illansuussa. Pikkulepakko sitten lensi sinne sisään, lenteli ympyrää katonrajassa ja jäi sinne ainakin vartiksi kiipeilemään seinille. Pikkuinen näytteli hampaitaan kameralle oikein somasti.

Viime kesänä tulisi myös kotirannassa bongattua vesisiippoja, viime perjantainakin näimme Dragulan kanssa neljä tai viisi lentelemässä päittemme yläpuolella.

Mites te?
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.06.2007 10:05
Uih ne ovat aivan ihania.
Myöhään illalla kun kävelee ulkosalla, niin aina silloin tällöin lepakot lentelee pään yläpuolella. Siint tulee sellainen jännä olo. Harmi et niit ei oo viime aikoina näkynnyt.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2007 13:12

Lainaus: Kaihomieli

ne ovat aivan ihania

Lainaus: Iiriva

Oletteko nähneet lepakoita viime aikoina, missä?

¨tässä ois yksi
katsoin aihetta ja siinä luki: "lepakot", sen jälkeen vilkaisin itseäni peilistä ja hihkaisin. Nyt olen täällä
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.06.2007 13:23
Eilen yöllä lensi yksi pihassa

Harmi vain ovat vähän epäkäytännöllisiä lemmikkejä. Sisällä lentelisivät seiniin ja ikkunoihin jos niitä ei vahdi, ja päivällä ne nukkuvat.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2007 13:26
pidän, ovat söpöjä. vain täytettynä ja töllöstä oon nähny
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.06.2007 15:34
Meiän mökillä niitä lentelee paljon Onhan ne ihan kivoja mutta ei niiden liian lähelle tarvitse tulla, olen melko säikky
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.06.2007 15:57
Tässä meidän talon pihassa (Haagassa) lentelee niitä paljon, etenkin syksyisin. Ne ovat hauskoja karvaisia nahkasiipiä
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.06.2007 16:01
Lähimetsässä olen nähnyt joskus lentelemässä, kun olen hämärän aikaan siellä liikkunut. Aika söpöjä ja pikkuisia ovat täällä päin
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.06.2007 16:06
Viimeksi olen nähnyt lepakon joskus polven korkuisena, kun isäni löysi sellaisen navetasta, se oli lentänyt ikkunaan ja oli aivan pökerryksissä. Isukki näytti sitä meille kakaroille ja sitten se pieni pirulainen otti ja puri velipoikaani.

Isä kyllä sanoi tässä ihan vasta että navetalla ja ladossa on edelleen lepakkoja, mutta en ikinä onnistu niitä bongaamaan. Sokea mikä sokea.

Onhan ne tottakai suloisia, mutta eniten pidän silti eläimistä jotka ovat helposti paijattavissa.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2007 16:12
Mä olen nähnyt öm olisiko ollut Italiassa joskus pari vuotta sitten. Lenteli teltan yläpuolella ja lähistöllä kun oltiin leirintäalueella. Katseltiin niitä siinä jonkun aikaa Olen mä suomessakin nähnyt kun olin kavereiden mökillä joskus.
Ihania ne on
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit