Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lepakot

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 29.11.2007 17:49
Meidän mökillä on lepakoita aika paljon. Kaunista katseltavaa kesäöisin kun lentelevät rannassa ja pyydystelevät ötököitä Taitolentäjiä kyllä ovat kun pari senttiä vedenpinnan yläpuolella liihottelevat...
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.11.2007 19:51
yärgh.
käytiin erään metsälammen rannalla paistelemassa makkarat ensimmäisen kunnon talvipäivän kunniaksi.

nuotio tehtiin kallion juureen vanhalle paikalle, joku 5 minuuttia oltu siinä, kepit juuri vuoltu, kun kallionkolosta tipahti lepakko nuotioon.
vippasin samantien elukan hankeen mutta ehti palaa liian pahasti, pakko oli lopettaa.

tarinan opetus: älä tee nuotiota aivan kiinni kallioon.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.11.2007 20:06

Lainaus: mlrd

käytiin erään metsälammen rannalla paistelemassa makkarat ensimmäisen kunnon talvipäivän kunniaksi

Ette kalavehkeitä ottaneet mukaan. Ah, ahvenfileet nuotiolla.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.11.2007 13:39

Lainaus: poison

Ette kalavehkeitä ottaneet mukaan

jäätä oli vaan 3 cm. oli ne auton perällä, ei vaan uskaltautunu vielä.
sunnuntaina olis tarkoitus korkata pilkkikausi samalla lammella.
Kirjoittanut: MsUnknow (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.12.2007 13:16
Juh ne on tosi suloisia En ole itse koskaan nähnyt niitä läheltä, mutta haluaisin kyllä Tulen hyvin toimeen kaikkien eläinten ja lintujen kanssa 8)
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.12.2007 22:39
Kyllä lepakoita aina välillä näkee, tummia vilahduksia yössä... mutta haluaisin joskus nähdä niitä paremminkin, oikein läheltä ja kun ne ovat paikoillaan. Olen isälleni kateellinen, hän näki kerran nukkuvia lepakoita kun oli korjaamassa jotain vanhaa taloa, eivät meinanneet herätä millään..

Tunnen muutenkin sympatiaa lepakoita kohtaan (erään henkilön kautta), ja lentävätkoirat varsinkin ovat ihania. Lepakot ovat väärinymmärrettyjä, pikku raukat...

Tein muuten taannoin erään eläintestin, jossa osoittauduin lepakoksi. Teksti kuvaa minua lähes täydellisesti!

Tässä linkki:
http://www.animalinyou.com/survey.asp
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.12.2007 00:04
Oon rakastanu lepakoita niin kauan ku muistan, pienenä piti päästä eläinmuseoon (kokkolassa) koska siel oli niitä isokorvaisia yölepakoita ja ihastuin niihin isoihin korviin ja nappisilmiin. Perehdyin sitten eri lajeihin lähemminkin ja lainasin lepakkokirjoja ym. Myöhemmin kun hain amk:hon oli musteläikkätesteissä omasta mielestäni selvä lepakon kuva, ja vastasin siihen et lepakko. Sit tuli vastauksena, et kuvassa on perhonen, ja sanottiin vielä et mun mieli on jotenkin synkkä jos nään kuvassa lepakon!!!!! Voi että kun raivostuin. Ja se tietty katottiin negatiivisena juttuna pääsykokeissa. (pääsin sinne kuitenkin) Tänä syksynä venasin innoissani sitä, et näkisin täällä poisonilla lepakoita, kuulemma syksyisin lentelevät tässä parvekkeilla. Mun säkällä just tän vuoden ne jätti väliin! Yhtenä iltana oli poison nähny jonku räpsyttelevän tossa lampun valossa, mut empä ollu sillonkaan täällä..
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.12.2007 08:15

Lainaus: Ninni

sanottiin vielä et mun mieli on jotenkin synkkä jos nään kuvassa lepakon!!!!!

Hei eikö tuo ole Gootille kehu?
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.12.2007 23:47
Tuttuja pikkuotuksia joita lentelee ihan pihapiirissämme. Naapurin vanhan varastorakennuksen vintillä pitävät kortteeriaan ja sieltä lähtevät saalistamaan. Esimerkkinä näiden veijareiden uskomattoman hyvästä lentotaidosta voin kertoa tapauksen viime alkusyksyltä.

Talomme takakuistin avoimen päätyseinän "tukkeena" on puurimoista tehty vinoristikko johon jokin pensas/köynnös kiipeilee kesän mittaan. Istuskelin kuistillamme saunan jälkeen kun lepakko lensi ristikon ainoan vapaaksi jääneen reiän läpi ainakin viisi kertaa. Reikä oli ainoastaan pienehkön teevadin kokoinen. Syy tähän taitolentoesitykseenkin löytyi, pensaan lehtien ympärillä lenteli pieniä ötököitä joita lepakko napsi suihinsa reijästä lennellessään.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2008 17:59
Näin viimeks lepakon kun sellanen lens auton tuulilasia päiten tossa viimekesän lopuilla jossakin päin renkoa(?). Sen jälkeen nähny lähinnä kuolleen lepakon kun veli osti omakotitalon niin pihassa olevasta vesisäiliöstä bongasin hukkuneen pikku veikon : / Sitä ne leppakojen känni-illat näköjään teettää..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit