Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lepakot

Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.10.2007 11:58
Mie en ole nyt pitkään aikaan nähnyt lepakoita... Niin no paitsi tv.-.-'
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.10.2007 22:37
Voi. Tämän syksyn aikana on tullut nähtyä lepakoita useammin kuin aikaisempina vuosina. Erään metsän keskellä on yksi kiva aukio paikka, jossa niitä hämärällä pyörii. Ja muutama vuosi takaperin illalla kun olin meren rannalla istumassa koirien kanssa niin siellä niitä näki kanssa. kivoja pieniä otuksia.
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.10.2007 11:55
Yhden sukulaisperheen pihapiirissä lepakoita pyörii alvariinsa. Ne ilmeisesti elelevät talon räystään alla tai jossain sielläpäin. Aina näiden sukulaisten luona käydessä tulee kulutettua yö pihalla taivasta tähyillen. En nyt tiedä, mitä intoa siinä hommassa on, sillä useimmiten ehdin nähdä lepakoista vain nopeasti ohi vilahtavan profiilin. Mutta ei niitä tähyilemään malta olla menemättä. Mukavaa puuhaa varsinkin lämpimänä kesäyönä. Ja niin kauan, kun se tapahtuu ulkona, eivätkä lepakot eksy avoimesta ikkunasta/ovesta sisälle.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.10.2007 21:38
Kaveri oli löytänyt kuolleen lepakon..
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.10.2007 21:53
Viimeisin bongaukseni oli mökillä. Oli kylmä ilma ja kylmä, kova tuuli. Pihalla oli ellainen kasa lautoja, joiden väliin jäi joskus kookkaitakin rakoja. Yhden tälläisen isomman kolon perällä kyyristeli kylmissään pikkuninen lepakko. Se oli niin suloinen ja säälittävä hytistessään, että teki mieli ottaa se käteen En mä sitä kuitenkaan häirinnyt, ihailin vaan hetken.
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.10.2007 21:55
En oo ikinä törmänny. Jos semmonen lentäis läheltä pimeessä ni kirkusin varmaa ku pikkutyttö.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.10.2007 22:16
tässä mun pihapiirissä on aina joka syksy ollut lepukoita, mutta nyt ei oo näkynyt ku yks Johtuukohan se vastapäisen talon remontista; jos niillä on mennyt pesä räystäät. Ne on kivoja nahkasiipiä
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.11.2007 22:45
Minun vanhempien talossa asustaa perhe. Yhtenä yönä kun oli tupakalla niin yksi tuli tervehtimään (söpöä) ja liihotteli taitolentoa siinä jonkin aikaa. tykkään kaikenlaisista eläimistä ja on mukava nähdä niitä luonnossa. Sus ja karhu vaan puuttuu enää havainnoista.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2007 09:58
meillä kotona on pari lepakkoa (enempää en oo nähny) joku yö ku olin tupakalla (sama alku kuin kalmakallella ) niin yks lensi parin senttiä kauempana päästä mun naamasta
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2007 15:55
Ekan kerran elämässäni, kun näin lepakon elävänä oli päivää ennen Lukion alkua. Istuin tietokoneella ja yhtäkkiä kuului rapinaa patterin takaa ja sieltä tippua tupsahti lepakko siihen lattialle mun viereen. Saattelin sen piipittävän/vinkuvan lepakon sitten ulos. Äiti meinasi kuolla pelkästään kun näki sen lepakon ryömimässä matolla. Lepakot on kyllä aika hauskoja eläimiä, tykkään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit