Gootti.net

Lepakot

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.08.2007 00:32
Huvittaa kyl tää hommeli. Joku on vaan joskus sanonut, että "goottien pitää tykätä lepakoista", niin eiköhän täällä kaikki kilvan kehu, miten hienoja otuksia ne ovat.

Kyllähän maailmassa piisaa riittämiin muitakin kivoja eläimiä, mutta valitettavasti ne eivät läheskään kaikki ole aktiivisia yöaikaan, eli ne eivät ole riittävän goottiuskottavia, jotta niitä passaisi täällä kehua.

Kliseet, kliseet... Noh, lienee se helpompaa edustaa stereotypiaa, niin ainakin piisaa samanlaisia kavereita ympärillä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.08.2007 06:55

Lainaus: Ximmo

Kyllähän maailmassa piisaa riittämiin muitakin kivoja eläimiä, mutta valitettavasti ne eivät läheskään kaikki ole aktiivisia yöaikaan, eli ne eivät ole riittävän goottiuskottavia, jotta niitä passaisi täällä kehua.

Pidän minä pöllöistäkin ja siilit ovat lempieläimiäni.
(mööö... Minulla on itseotettu kännykameravideo itseään rapsuttavasta villisiilistä.)
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.08.2007 12:58

Huvittaa kyl tää hommeli. Joku on vaan joskus sanonut, että "goottien pitää tykätä lepakoista", niin eiköhän täällä kaikki kilvan kehu, miten hienoja otuksia ne ovat.

No blaablaa minä tykkään kyllä kaikista eläimistä ja jos niille kaikille olis ketju nii enköhä minä niitäki siellä kehuis Lepakot on vaan vähän erikoisempia. Huoh..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.08.2007 14:34
Mulla on yleensä ollut talon pihapiirissä Lepukoita syksyisin, mutta nyt niitä ei oo näkynyt. Onkohan ne säikähtäneet vastapäisen talon remonttia
Pitää varmaan mennä viereiseen puistoon yöllä, jos niitä olis siellä.
Kirjoittanut: Sechtaros (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.09.2007 16:11

:O mikäs siinä on jos lepakoista ketju tehdään? voisihan niistä koiristakin tehdä. ne tosin on aika tavallisia lemmikkejä.. mitä vikaa tässä ketjussa on >
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2007 09:24
Sain kerran kaverin mökillä lepasta päähän kun pesin illalla hampaita kuistilla
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.09.2007 13:51
Lepakot on kivoja, kunhan pysyvät telkkarissa.
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.09.2007 11:18
Meidän mökillä lentelee usein pikkuisia lepakoita.
Ovat niin hellyyttäviä kun yöllä pimeällä näkyy pihassa yksi valonlähde jonka ympärillä sitten tietenkin kaikki ötökät sitten pyörii ja nuo pienet lepakot sitten kaartavat sen lampun lähistöllä. Hyvin usein
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2007 18:21
Lepakoita! MISSÄ?? O________o
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2007 13:04
Itse en ole koskaan lepakoita nähnyt, paitsi telkkarissa.
Eräs kaverini sen sijaan on saanut liiankin läheisen kontaktin näihin lentäviin otuksiin, lentää muksautti päin kaverini näköä kun tämä pyöräili yöllä kotiapäin. Taisi molemmat olla hetken aikaa hiukan ulapalla.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit