Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lepakot

Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.07.2007 21:27

Lainaus: Kaihomieli

Harmi et niit ei oo viime aikoina näkynnyt.

tervetuloa meijän pihalle niitä kattelemaan..
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2007 02:12
Vissiin tämä palsta on minulle omiaan. Koulussa muut luokkalaiseni keksi mulle nimen Lepakko Ja niin mua on aina sitten sanottu lepakoksi
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 10.07.2007 13:15
Tuossa viikonlopun aikaan meidän parvekeen alapuolella oli lepakko saalistamassa ötököitä. Uskomatonta miten nopeita ne on, joten aika nopeasti se kaikuluotauskin onnistuu. Välillä hävisi ihan näkyvistä ja ilmestyi taas jostain.

Iirivahan sen olisi varmaan tunnistanut, epävirallinen lepakko asiantuntija.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.07.2007 13:51

Lainaus: Metallitar

Koulussa muut luokkalaiseni keksi mulle nimen Lepakko Ja niin mua on aina sitten sanottu lepakoksi

Lepakko on ainakin täällä stadin suunnalla myös kutsumanimi lesboille. Eli oletko nyt lepakko vai et?
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.07.2007 15:54

Lainaus: Ximmo

Lepakko on ainakin täällä stadin suunnalla myös kutsumanimi lesboille. Eli oletko nyt lepakko vai et?

kyllähän lepakko sana myönnetään lesboksi myös täälläkin
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.07.2007 16:35

Niinhän se täälläkin on. Itse pelkään hiukan lepakoita :S
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.07.2007 18:26
Eräs tuttuni päätti alkaa kutsua erästä kundia lepakoksi, johon hän oli ihastunut. Ihmetteli tyttö pitkään, kun nimi aiheutti minussa hieman hilpeyttä. Eipä ollut hänellä kaksoismerkityksestä mitään tietoa, vaikka kyllä se käsittääkseni täälläkin päin ihan yleisessä käytössä on.
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.07.2007 23:55
Ihania ovat juu
Näin joskus kun olin aivan pieni kun lensi illalla sisälle kun koira päästettiin sisään ja isi meni sen sitten jääkaapin ovesta tappamaan : (
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: CybellaTraurig
  • Lähetetty: 13.07.2007 00:59

Lainaus: Rivet Doll

isi meni sen sitten jääkaapin ovesta tappamaan

Eiii

Näin myös täällä pikkukylässä jopa Eli todistetusti jokapuolella
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.07.2007 01:01

Lainaus: CybellaTraurig

Näin myös täällä pikkukylässä jopa Eli todistetusti jokapuolella

täällä myöskin sanotaan leboja lepakoiks...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit