Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lepakot

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.06.2007 16:38
lepakot on ihania. kun sais sellasen lemmikiks. onhan se epäkäytännöllinen mutta eipähän hevillä löydy samanlaista keltään.

kävi tossa pari vuotta sitten sillein että näin lepakon meidän talon räystään alla nukkumassa. sitkä sitten isän kanssa tukittuamme totesin isä että se olikin vaan puhelinjohdon pätkä...
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2007 17:16

Lainaus: Tuulentytar

Olen mä suomessakin nähnyt kun olin kavereiden mökillä joskus

Ainiin oli kerran meidän mummun ja papan tikkataulussa lepakko Se oli sellanen "kaappi" missä sitten oli tikkataulu ja taulukkoja mihin laittaa pisteet yms niin kerran kun aiottiin heittää tikkaa niin kun avattiin se niin siinä keskellä se killui pää alaspäin nukkuen Siitä on kyllä moniamonia vuosia.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.06.2007 20:27
Kotona meillä on kyllä tosiaan vakilepakot, Vesisiippa-rotua, ne kun asustelevat kesäisin kotirantamme laiturin alla. Illansuussa tai yöllä kun menee istuskelemaan laiturilla, voi katsella lepakoiden lentelevät veden yllä ja saalistavan vesihyönteisiä ihan pinnalta asti. Siitä nimikin
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.06.2007 21:26
Minä en ole koskaan nähnyt lepakkoa, hö. Mutta kovasti otukset kyllä kiehtovat. Minulla on huoneessani muutama tiimarista ostettu imukupilla varustettu lepakko, joita halloweenin aikaan myytiin. Ovat kivoja sisustuselementtejä. Olen ihan hirmunen lepakkofriikki, piirtelen niitä jokapaikkaan, ja haluaisin lisää nuita lepakoita koristamaan kämppääni. On ne vaan niin kivoja. Ihan elävän lepakonkin haluaisin kyllä kovasti nähdä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.06.2007 21:34

Lainaus: TheSecret

Olen ihan hirmunen lepakkofriikki, piirtelen niitä jokapaikkaan, ja haluaisin lisää nuita lepakoita koristamaan kämppääni. On ne vaan niin kivoja. Ihan elävän lepakonkin haluaisin kyllä kovasti nähdä.

Minullakin roikkuu suuri muovilepakko sänkyni yläpuolella ja verhoissa roikkuu eri tasoilla pahvilepakoita, jotka olen itse askarrellut. Lisäksi hyllyssä on lepakkopehmolelu Vlad, lahja Dragulalta.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2007 21:40
joka kesä ilta tuolla nurmeksen mökillä niitä lentelee. Ja paljon.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.06.2007 21:40
Me pidettiin viimehalloweenina kaverin kanssa pippalot, ja koristeltiin mesta ihan täysin lepakoilla. Tehtiin suurin osa itse, niistä tuli kyllä hienoja! Mutta olen liimannut ne kaikki muistovihkoseen, johon kerään muistoja minun ja ystäväni yhteisistä jutuista. Mutta eihän niitä ole hankala tehdä, jos tässä innostuisi niin voisi alkaa taas askarrella ja sisustella hieman.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.06.2007 14:40
Ainakin viime kesänä näin. Olin ystäväni kanssa yöllä ulkona ja lepakko lensi siitä meidän ylitse
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.06.2007 22:39
Pari kertaa nähny oon. Ihania lentäviä hiiriä Olisi kyllä hauska lemmikki, joskin aika vaivalloineno.o ... Harmi etteivät ole kesyjä. Voisin silitellä.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.06.2007 22:42
Mulla on kerran meinannut lentää lepakko ohtaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit