Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lepakot

Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.04.2009 15:15
FilthyVictorian No totta hemmetissä ovat Ihan tavallisen lepakon näköinen tuo kuvakin on
Kirjoittanut: -masque- (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.06.2009 14:31
Lepakot ovat suloisia < 3
Mökillämme niitä lentelee ihan kiitettävästi aina iltaisin. Kaverini sai kivat sätkyt ollessani kanssani kuistilla istumassa kun pikkulepakko lensi aivan hänen nenänsä edestä.
Kirjoittanut: Obsinthia (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.06.2009 21:16
Lepakot on söpöjä! Meidän entisen kodin vintillä asui lepakoita.. aina välillä kesäiltoina näki niitä lentelemässä.
Kirjoittanut: Alfanaaras (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2009 19:46
oon nähny ainakin kajaanissa ihan pennusta asti lepakoita lentelevän kesäisin. nykyää ei niin ku viimeset 4 vuotta asunu porvoos.
Kirjoittanut: Loyhaw (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2009 20:58
Ihania ovat.
Täälläpäin yöllä olen nähnyt niitä ihan pihan lähellä lentelemässä. Myös lähimetsässä tulee melkein joka kerta nähtyä pimeällä/hämärällä.
Ja tänä kesänä näin myös lähimmän järven rannalla neljä pikkuista, kun sinnepäin olin yöllä päätynyt. Niitä piti sitten ihailla pitkään. Lensivät välillä ihan vierestä ja on pakko myöntää, että pelästyin joka kerta.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.07.2009 16:31
Meillä on täällä kämpällä ihan omasta takaa lepakoita... Ovat kyllä somia ja ihania, mutta itseäni pelottaahiukan niiden levittämä rabies, joten en mielelläni ota niitä parvekkeelleni Onneksi on lasitettu parveke...
Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2009 21:38
Olen Nähnyt Monia... Kauniita Otuksia... heh....
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit