Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huuto.net ja sen ongelmat...

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.12.2008 11:19
Minulla on ihmeen positiiviset kokemukset nyt juuri huutonetistä o.O
Toinen huutaja huusi korsettini ja pyysi noudon heti huudon sulkeutumisesta seuraavalle päivälle (eiliselle). Erittäin onnistuneet kaupat sillä pidän nopeasta toiminnasta!
Toinen huutaja huusi kolmea eri kohdettani! Siis olen ihan pölkyllä päähän lyöty, että joku löysi kolme minun kohdettani kerralla, jotka halusi. Nämä kaikki ovat vielä sellaisia joita olen yrittänyt vuodesta kolmeen kuukauteen saada kaupaksi...
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.12.2008 15:15

Lainaus: SyllaBoreal

Faith Blackille noista kostopalauteista sen verran että kyllä ylläpito saattaa poistaa ne

Asia on tosiaan hoidettu jo pitkän aikaa sitten. Laitoin ylläpidolle viestiä ja kerroin jutun viimeistäkin yksityiskohtaa myöten, ja he poistivat palautteet.
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 15.12.2008 10:23
Minulla on lähinnä positiivisia kokemuksia. Muutaman kerran on ollut huutajia, jotka eivät ole halunneet lunastaa huutoaan, mutta ei se minusta niin vakavaa ole. Inhottavanpaa on jos huutajasta ei kuulu mitään.
Itse laitan aina suhteellisen alhaiset lähtöhinnat ja yleensä ne nousevat ihan kivasti. Paremmin hintaa saa tavaroilleen huutonetissä kuin kirppiksellä.

Laitan kuvaukseen myös kaikki viat ja usein lähtöhinta on siksi alhainen ja nousee sitten joskus moninkertaiseksi huutajien toimesta. Mitä jos voittajahuudon huutanut onkin sitä mieltä, että tuote on kuntoon nähden liian kallis, niin ehän se enää minun syy ole. Itselleni ei ole tullut mitään tämmöisiä valituksia vastaan, kunhan mietiskelin.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 10.01.2009 10:47

Lainaus: Faith Black

Asia on tosiaan hoidettu jo pitkän aikaa sitten. Laitoin ylläpidolle viestiä ja kerroin jutun viimeistäkin yksityiskohtaa myöten, ja he poistivat palautteet.

Minulta eivät poistaneet kerran. Olen vieläkin katkera
Ostin eräältä myyjältä yläosan, jonka piti olla uusi,ihana,käyttämätön ja vaikka mitä.
Muttakun tuli perille oli ihan jotain muuta kuin ilmoitettiin... Yläosa oli kulunut,siinä oli reikiä,tahroja ja kaikkea mahdollista -.- Laitoin myyjälle viestiä johon ei vastannut koskaa, tämän jälkeen kun laitoin negatiivisen asiasta tuli kostonega minulle että olen epärehellinen.
Otin yhteyttä ylläpitoon ja mokoma fuckface vastasi vain että se on "näkemysero"
Juu juu... näkemyserohan se on kun jokun juntti huijaa myymällä ihan romua uutena...
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2009 19:54
Pakko tulla tänne taas vikisemään

Mä oon saanut kaks kostopalautetta ihan lyhyen ajan sisään, sekä joku ihme tyyppi (tämä toinen kostopalautteen antaja) laitteli juttua huutiksen keskustelupalstallekkin.
Kysymys kuuluukin: MIKSI HUUTAA JOS TIETÄÄ ETTÄ EI OLE SEURAAVAAN 7 VRK SISÄLLÄ RAHAA? Tai miksi huutaa jos ei osaa lukea niitä saatanan toimitusehtoja sekä vakioviestiä? Mitä aivottomia lukihäiriöisiä liikkuu mun kohteissa?

Ihan ihmeellistä säätöä viime aikoina ollu, pyytää lisämaksuaikaa, lisämaksuajanlisämaksuaikaa ja sit ihmettelee et miks saa negan ja muutaman valitun vihaisen viestin kun ei osaa maksaa / kusettaa että on jo maksanut?
Kahdet palautteet oon nyt pyytänyt poistettavaksi - yksi muuttui positiiviseksi yht' äkkiä, toinen poistettiin ylläpidon puolesta (lunastamaton huuto - kostopalaute siitä, kaikenlisäks tää tyyppi otti 7vrk jälkeen yhteyttä ja kyseli maksutapoja ja tilinumeroita, annoin vielä 3vrk maksuaikaa eikä koko tyypistä kuulunut mitään, sit yht' äkkiä laittaakin kostopalautteen.. Kummaa toimintaa).
Muutenkin tuntuu et koko ajan saa säätää nimenomaa ostajien kanssa, koko huutonet yhtä hermojen kiristelyä. Onks mulla vaan niin lukutaidottomia ostajia, vai onks tää yleinenkin ongelma?
Pitäs varmaan roudata kamat kirppikselle ja vaan huutaa tuolta huutiksesta. Huutojen kanssa kun ei mulla ole pitkään aikaan ollut mitään ongelmaa.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 16.02.2009 21:09

Lainaus: blood

MIKSI HUUTAA JOS TIETÄÄ ETTÄ EI OLE SEURAAVAAN 7 VRK SISÄLLÄ RAHAA?

Minäkään en ymmärrä tätä! Otan yhteyttä heti ja maksan huudon aina mieluiten samana päivänä, jos vaan olen saanut myyjältä tilitiedot. Sen puolesta ei koskaan mitään ongelmia ole ollutkaan.

reikiä,tahroja ja kaikkea mahdollist

Inhoan sitä, että ostettu vaate on paljon huonokuntoisempi, kuin kuvauksessa on mainittu. Negatiivista palautetta en ole kuitenkaan koskaan antanut, neutraalinkin vain kerran. Aina on asioista pystynyt sopimaan muutenkin. Tosin, jos myyjällä on negatiivisia palautteita, niin en välttämättä edes lähde huutamaan. Omia tavaroitani olen myynyt kaverini kautta, kaveri saa tietyn prosentin kauppahinnasta korvaukseksi. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta kaikki on sujunut hyvin, kun ostaja ei annetuista mitoista huolimatta ollut tyytyväinen juhlamekon kokoon. Silloin päädyimme kaupan purkuun. Ostaja jätti silloin palautteen kokonaan antamatta, mikä oli ehkä ihan hyväkin juttu.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 17.02.2009 18:36

Lainaus: blood

MIKSI HUUTAA JOS TIETÄÄ ETTÄ EI OLE SEURAAVAAN 7 VRK SISÄLLÄ RAHAA?

Tuota sama olen miettinyt minäkin... Omalla kohdalle on sattunut tosin näitä tapauksia jotka kohteen sulkeutumisen jälkeen rupeavat "määräilemään" milloin heille sopii maksaa, mutta minun pitäisi olla sitten heti paketti postiin kiikuttamassa.
Näille olen ihan kostona vitkastellut en ymmärrä miten aikuisillä ihmisillä ei ole minkäänsortin käytöstapoja kun sähköpostia toiselle laitetaan...
Ja hyviin tapohin kuuluisi ennen huutoa kysyä myyjältä sitä mahdollisuutta siirtää maksua myöhempään.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2009 18:52

Ja hyviin tapohin kuuluisi ennen huutoa kysyä myyjältä sitä mahdollisuutta siirtää maksua myöhempään.

niimpä, itse en varmaan edes kehtaisi huutaa jos en heti pystyisi maksamaan. En oo kyllä vähään aikaan huuto.netissä ostellut mitään, mutta eBayssä oon ja siellä maksan aina saman tien. Eikä ebayssäkään mulla mitään ongelmia oo tullu muuta ku yks ja seki saatiin aika helposti selvitettyä. (Ja se tais olla osaks mun oma vika )
Koskaan en oo kyllä mitään myyny kummassakaan paikassa joten ehkä siksi juuri mulla ei oo pahemmin ongelmia ollutkaan
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.02.2009 11:23
Ei mullakaan ole ostaessa ollut ongelmia kuin kaksi kertaa (ekan kerran josku 07 ku tulikin laskuja mihin en osannut varautua - luulin että tulee seuraavassa kuussa - jäi huuto lunastamatta mutta ilmotin, toisen kerran haun sopiminen oli tämän ihmisen kohdalla yksinkertaisesti niin vaikeaa ettei onnistunut - ei vastannut viesteihin, sitten lupas että saa hakea - sitten laittoikin viestiä että uudelleen huudossa). Mut noiden lisäks ei oo ollut mitään ongelmia, ja kuitenkin käytän huutista tosi paljon. En jaksa niuhottaa jos postitus kestää, kyllä ne on parissa viikossa kaikki tullut. Mä en tajuu sitäkään että maksetaan 7 päivän päästä mutta sit pitäs olla heti seuraavana päivänä postiin kiikuttamassa. Kai sitä tavaraa voi hetken odotella. Toki emmäkään yli kahta viikkoa maksusta odottelis, mut pari viikkoa on vielä ihan ok.
Itte vien yleensä alle viikon sisään postit, mut välillä saattaa olla sellaisia typeriä työvuoroja koko viikko että ei yksinkertaisesti ehdi postiin. Varsinkaan kun välillä tekee 6 päivää viikossa ja se ainut vapaa on sunnuntai jolloin mikään ei ole auki. Mut ei mullakaan ole mikään kohde yli kahta viikkoa kestänyt postittaa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.11.2009 16:49
Ärh, pakko valittaa tänne: Mie myyn huuto.netissä suhteellisen arvokasta korua, josta joku huusi on mukisematta 275e ja nyt päivää ennen sulkeutumista ihmiset kyselee tyhmiä, kuten mitä leimoissa lukee yms yms MIETIN VAIN ETTÄ MITEN nämä ihmiset kuvittelee, että saisin täysin selvää jostakin pikkueimatekstistä, jonka voisi lukea koruliikkeessä? Ja miksei tätä kysymystä voinut esittää aikaisemmin, jolloin tämän korun oisi voinut kiikuttaa koruliikkeeseen ja kysyä "mitä tossa lukee". Mutta ei, nämä mattimyöhäset ärsyttää.

ja toinen on asia: Huusin 2kp clip on suorakuitulisäkettä. Otin yhteyttä myyjään kysyäkseni toimituksesta yms ja sain töksähtävän vastauksen: "Huudon sulkeuduttua sait sähköpostin, jossa lukee kaikki oleellinen" Tack så mycket ja kiitos ''hyvästä'' ja ''mukavasta'' palvelusta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit