Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huuto.net ja sen ongelmat...

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.01.2011 20:05

Lainaus: SyllaBoreal

Myi käytettyä roinaa uutena. Jatkaa edelleen toimintaansa ja tekee koko ajan uuden tunnuksen kun entinen saa liikaa negaa :S

Kuulostaa todella inhalta. Itse katson aika tarkkaan palautteet ennen huutamista. Epäröin jo yhdestä negasta. Vielä kertaakaan ei ole tullut vastaan mitään tuollaista.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.01.2011 11:08

Lainaus: Giffirt

Jos ei hoida kauppojaan niin negan sietää saada

Itse samalla kannalla. Sitten tulee ainakin omalla kohdalla välillä vastaan niitä jotka antavat negan sulle vaan koska annoit negan niille. Rasittavia.
Huutonetissä ihmiset ei ajattele sitä toimintaa yhtään kaupankäynnin kannalta, että myyjä on vastuussa tietyistä asioista ja taas toisaalta huutaja siitä että lukee esim huudon tiedot.

Tuollaisia huijareita ei ole vielä tullut vastaan, mutta muutama sellainen että ärsyttää oikein itseä kun joudun selittämään asioita, jotka huutaja voisi itse lukea huudon tiedoista. Välillä olen liian kiltti, koska loppupeleissä haluan kuitenkin myymistäni kohteista eroon.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2011 19:21
Itsellä tässä pari viikkoa sitten eräs henkilö huusi multa tavaraa. Soitti oikein, että voisinko heti lähettää, jos pistää tositteen maksusta mailiin jne. En sitten pystynyt lähettää tuotetta, kun olin Turussa käymässä ja vasta illalla takaisin kotona.

Tositetta maksusta ei koskaan mailiin ilmestynyt eikä pankissakaan näy maksua. Kyselin sitten mikä on ongelmana ja väittää että pankin kanssa ollut ongelmaa. Voi olla kyllä paljon mahdollistakin ja 17pvä laittoi mailia, että odottelee pankista soittoa jne. Sen jälkeen oon laittanut mailia ja viestiä puhelimeen eikä henkilöstä mitään kuulut. Oon tässä miettinyt, että pitäisikö vaan laittaa tavara uudestaan myyntiin? Itsella kuitenkin lukee, että odottelen maksua 7 päivää.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2011 17:03
Onko muut huomannet että nykyään kukaan ei haluaisi maksaa juuri mitään hyväkuntoisista goottivaatteista Huutiksessa?

Vielä pari vuotta sitten käytetystä ja hyväkuntoisesta sai ihan kivan hinnan.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2011 18:14

Lainaus: Necroerotica

Onko muut huomannet että nykyään kukaan ei haluaisi maksaa juuri mitään hyväkuntoisista goottivaatteista Huutiksessa?

Noted. En tiedä johtuuko siitä, että ulkomailta voi nykyisin tilata aika halvalla ja helpolla. Tai sitten se on vain tämä lama-aika, kun kellään ole töitä, rahasta nyt puhumattakaan. Itselläni on Huutarissa myynnissä hyväkuntoisia goottirytkyjä. Hinnat pörrää 20-50 euron maastossa, mutta sen verran kalliita olleet aikoinaan, ettei oikein viitsisi hyväkuntoista ja parhaimmillaan uudenveroista tavaraa ihan parilla eurolla myydä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2011 20:52

Lainaus: Necroerotica

Näinhän se on, joko ihmisillä ei ole rahaa tai sitten kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Huutonettiä vaivaa myös melkoinen ylitarjonta ja se, että goottipuolella on myynnissä kaikenkarvaista sontaa (musta väri ei tee vaatteesta vielä mitenkään erikoisen goottia...) eikä niitä helmiä yleensä jaksa selata sieltä seasta. Kiinaroskaa kauppaavista yritysmyyjistä en jaksa nyt edes aloittaa...

Ongelman kääntöpuoli puolestaan on se, että joistain vaatteista pyydetään räikeää ylihintaa, tämän näkee erityisesti merkkilapulla varustettujen vaatteiden kohdalla: ei haittaa jos Cyberdogin vaatteessa on hutaisten ommeltu, irtoava paneeli kun voihan MERKKIVAATTEESTA pyytää silti kahdeksankymppiä. Jotkut Lipparin käyttökelpoisen näköiset ja hyväkuntoiset harvinaisuudet ovat asia erikseen, niistä ehkä voisikin maksaa mojovasti, mutta muuten vaatteiden hinnoissa kannattaa muistaa että rätti nyt vaan on aina rätti eikä niillä sen kummemmin koskaan rahaa tee.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 17.11.2011 21:34
Sain taas ärsyyntyä tuossa pari päivää sitten kun joku kuopiolainen oli huudellut itselleen täällä Järvenpäässä majailevan päivänvarjon jonka tietoihin olin merkinnyt pelkän noudon. Miten vaikeaa voi olla lukea kohteen tiedot huolella ja huutaa vasta sitten?
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2011 18:26
Se oon juuri niinkuin piiskansiima mainitsi. Ylitarjontaa on ja sitten ne helmet eksyy tosiaan sen muun moskan sekaan jota kaupataan "goottina".
Harinaisuuksista itse suostun toki pulittamaan pitemmänkin pennin, mutta huutiksessa törmää näihinkin jotka yrittävät kiskoa selkeää ylihintaa.Pleaserin kengistä puhumattakaan. Taitavat vieläkin roikkua eräät käytetyt electra saappaat listoilla, kun hinta on vaatimattomasti 80€ + postikulut päälle. Ei hyvää päivää.
Sitten on näitä trokareita, jotka ostavat ebaysta kaikkia lipparin etc rättejä, maksavat itse 25€, ja myyvät huutiksessa hirmuisena harvinaisuutena, jjosta ei luovuta tokikaan alle 140 euron... Ahneus huipussaan. Myös tähän törmään aika usein tonkiessani myyjien ostohistoriaa, että itse ostavat huutiksesta halvemmalla, pian laittavat itse myyntiin ja väittävät että ovat uutena ostaneet.

Joten olen itse aika tarkka nykyään mistä suostun ja mitä maksamaan.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2011 16:52
Enää ei Huuto.netissä pysty selaamaan sen mukaan, mitkä tuotteet ovat saaneet eniten huutoja.
Ihan kuin jaksaisin selata 1001 paskailmoitusta löytääkseni yhden helmen.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2011 16:51
Piti tulla kiroilemaan kahta asiaa:

1.) hintavaraukset, joista en edes tiedä mitä ne ovat, kun niitä ei näy tuotteessa ennen kuin olet huutanut jonkun tuotteen, ja saat ilmoituksen ettei sitä tuotetta saa, koska hintavaraus ei ole ylittynyt.

2.) tavarat joita ei ole tarkoitus myydä mutta ne on kuitenkin laitettu myyntiin. Sitten kun saat huudettua sen tavaran, tulee sähköposti että sen tuotteen myyntiin laittaminen oli vahinko.

Siinä meni multa Night of the living dead ja Fight club-leffat ohi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit