Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huuto.net ja sen ongelmat...

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2009 13:26
Viimeksi ostin huuto.netistä itelleni The Lost boysin dvd:n. Kaupat kyllä sujui tosi hyvin ja nopeasti, mutta olisin toivonut edes jonkunlaista vastausta siitä, että maksuni on huomattu ja tuote postitettu, mutta sain sen vasta kun pistin tekstiviestin kyseiselle henkilölle. Mietin vain koko ajan, että onkohan se huomannu, että oon maksanu vai ei. Toimitus oli kyllä erittäin nopea.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.11.2009 15:10

Lainaus: Layil

olisin toivonut edes jonkunlaista vastausta siitä, että maksuni on huomattu ja tuote postitettu, mutta sain sen vasta kun pistin tekstiviestin kyseiselle henkilölle.

Huuto.netissä on niin monenlaista idioottia että ihan sapettaa aina itseänikin... En ymmärrä oikeasti kun jotkut on todella törkeitä kauppakumppaneja.
Itselleni kohdalle sattui viimeksi kun ostin yhden lipin mekon huuto.netistä.
Noh, myyjä ensinnäkin ei vastaillut kysymyksiini, pyysi vielä lisää postikuluja kuin mitä aiemmin ilmoitti ja vaikka tiesin että mekosta oli olkaimet irti ja niiden piti olla "helposti korjattavissa" niin toisin kävi. Myyjä oli itse suhrannut käsin niitä kiinni vinksin vonksin ja repinyt kangasta. Jee.(Olen ompelija ammatiltani, ja silti minäkään en saanut niitä siististi korjattua!) Yritä siinä nyt sitten vielä siististi niitä korjailla. Oli muuten niin haistap*skan myyjä että en todellakaan enää tämän jälkeen kys. henkilöltä tule ostamaan mitään. Vaikka postitus nopeaa olikin. SILTI.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.05.2010 12:34
Siis HYI YÄK! Ostaako joku oikeasti huutonetistä käytettyjä meikkejä?!
http://www.huuto.net/kohteet/stargazer-valkoinen-p uuteri--musta-huulipuna-lahto-0/139133913
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2010 13:04

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Toivon että ei... O_o Varsinkin jonkin random tyypin käyttämä huulipuna inspiroi kyllä todellakin ostamaan. Aika paljon muuten näkee joillakin kirppareillakin käytettyjä meikkejä, olen aina ihmetellyt niitä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2010 13:10

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Huutokauppahistoriasta päätellen ei. Kyllä jotain aavistuksen verran testattua ja muuten uuden näköistä kosmetiikkaa voi vielä ostaakin mutta tuollaisen reippaasti kulutetun, iäkkään ja nuhjuisen tavaran oikea osoite on roskis.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.05.2010 18:20
Huuto.netin rinnalle, vierelle tai vastaan on avattu hiljattain sellainen palvelu kuin Huutola.com. Kannattaa tutustua! Osa tuon leiskasta on käsialaani. En ole vielä ehtinyt laittamaan tuotteita tuonne kaupaksi, mutta meinaan tehdä niin.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.01.2011 14:26
Onko muilla ollut samaa ongelmaa, että huutajat ei anna palautetta saatuaan tuotteen? Mulla on aika monesti nyt lähiaikoina käynyt näin. Mitä mieltä ootte miten pitäisi toimia? Tämä ärsyttää kun itse ainakin rankkaan myyjät palautteen tason ja määrän mukaan.
Itse olen ottanut tavaksi antaa heti palautetta huutajalle kun olen vienyt tuotteen postiin, mutta nyt olen alkanut miettimään pitäisikö odottaa että huutaja antaa ensin minulle palautetta ja annan sitten vasta itse.
  • Lähetetty: 19.01.2011 15:57
Hmmm...Mitenhän sitä toimisi. Ensimmäistä kertaa omalle kohdalle sattunut myyjä joka ei lähetä tilitietojaan Huusin erään kohteen huutiksesta, mutta myyjä ei sitten lähetä tilitietojaan millään, ei edes pyytämällä.
Kuinkahan kauan sitä kehtaisi odotella ja jemmata rahaa mahd. yhteydenottoa varten? Minusta sopiva aika on viikko kohteen sulkeutumisesta... Ja antaako nyt sitten neutraalia vai negatiivista myyjälle?
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2011 16:02

Lainaus: SyllaBoreal

Ja antaako nyt sitten neutraalia vai negatiivista myyjälle?

Negatiivista minusta, jos ei minkäänlaista yhteydenottoa saa. Jos ei hoida kauppojaan niin negan sietää saada, oli sitten myyjä tahi ostaja. Itselläni myös pidän viikkoa rajana kaikkeen huuto.netissä.

Itse olen ainoastaan kerran joutunut antamaan neutraalin. Ostin repun, jossa oli reikä ja vetoketjun vetimestä puuttui pala. Olisin antanut negan, mutta koska sain rahani takaisin postikuluineen ja sain pitää repun päätin anta neutraalin. Myyjä kuitenkin otti vastuun ja oli varsin yhteistyökykyinen.

Muuten sujunut huuto.neti käyttö oikein hyvin. Vanhoista roinista on saanut hyvin rahoja takaisin päin ja muutamia aarteita tullut tilalle.
  • Lähetetty: 19.01.2011 16:15

Lainaus: Giffirt

Muuten sujunut huuto.neti käyttö oikein hyvin. Vanhoista roinista on saanut hyvin rahoja takaisin päin ja muutamia aarteita tullut tilalle.

Minulla ei ole ihan noin hyvin sujunut :S Useamman kerran kohdalle sattunut huijari myyjiä, jotka lähettää luvatun sijasta hirmuista roskaa Harmittaa kun eräskin näistä saa vain jatkaa toimintaansa edelleen tuolla huutiksen puolella.
Kys. käyttäjä lähetti oman sähköpostini täyteen hirvittävää uhkailua ja haukkumista ja jätti vielä kostonegatiivisen jossa valehteli paljon asioita. Myi käytettyä roinaa uutena. Jatkaa edelleen toimintaansa ja tekee koko ajan uuden tunnuksen kun entinen saa liikaa negaa :S
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit