Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taviksen elämää

Kirjoittanut: Amerest (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.11.2006 02:15
Silloin muinoin oli näitä kiertäviä friikkiesityksiä ja ihmiset tulvivat sankoin joukoin kauhistelemaan näitä häkkeihin sullottuja olentoja, joita ei heidän mittapuullaan ihmisiksi voitu luokitella. Varmaan kiinnostuksen taustalla oli se, että kun he näkivät näitä olentoja, he samalla todistivat itselleen olevansa normaaleja tai vahvistivat näin vielä tätä tunnetta. Mikä sitten oikeasti on normaalia, onkin sitten toinen kysymys.

Se on vain helpoin ratkaisu mennä massan mukana, silloin ei tarvitse pelätä joutuvansa mitenkään erityisen "tarkkailun" alle. Todellista rohkeutta vaatiikin se, että uskaltaa olla erilainen, oma itsensä.

Lainaus: Chastel Mutta riittää kun antaa musiikin sulkea korvat ja ei katso toisia silmiin, sillähän katoavat. Mielestäni näytän normaalilta ja ihmiseltä siinä missä muutkin.

Hmm, eskapismi on kyllä mukavaa. Mielikuvitusmaailmassa kaikki on paremmin kuin oikeassa. Oiva pakopaikka siis.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.11.2006 07:05
Mie teen niin, että jos joku oikeen kunnolla tuijottaa, alan katsoa kyseistä henkilöä tiukasti silmiin mitäänsanomaton ilme kasvoillani ja tuijotan ja tuijotan räpäyttämättä, kunnes henkilö kääntää katseensa pois. Suurimmalle osalle ihmisistä kun on opetettu, että tuijotus on epäkohteliasta ja häiriintyvät siitä sitten, kun oletettavasti tajuavat. Ja jos katse kääntyy uudestaan tuijottamaan hetken kuluttua, tuijotan takaisin taas. Se ei suuria voimia tarvitse, mutta yleensä ihmiset tajuavat. Lapset ovatkin sitten asia erikseen, ne kun vielä saattavat ruveta kyselemään vanhemmiltaan typeriä erittäin suureen ääneen
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.11.2006 20:45
Lainaus: SaMArA Kouluun lähtiessäni vedin päälleni vaalean takin ja lenkkarit jalkaan.

Minua et tule näkemään varsinkaan julkisella paikalla valkoisessa takissa, sillä en omista sellaista.
Lainaus: SaMArA Suosittelen kokeilemaan

Turha luulo. Sitä paitsi ei se sopinut sinullekaan.
Sorry.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.11.2006 14:09
Lainaus: Dante Minua et tule näkemään varsinkaan julkisella paikalla valkoisessa takissa, sillä en omista sellaista.

Saat lainata minulta
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.11.2006 21:54
Hmm, tuijottaminen on kokeiltu... Pidin silloin Wild Eyes 2 Go'n punaisia linssejä. Sen voin sanoa, että alkoipa täti katsoa aika kieroon sen jälkeen... Ja kuulokkeet tosiaan auttavat jos ei halua kuulla typeriä pukeutumisvinkkejä... :E
Kirjoittanut: Nocturnia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.12.2006 01:03
Heh, olen kokeillut. Tosin mustissa olen aina ja olin silloinkin, mutta tykötarpeet ja meikki oli jääny pois. Ihmettelin kanssa että mitäs tää tällanen peli on XD
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.12.2006 14:13
Joskus tein niin, että pukeutuin poikien vaatteisiin, piilotin hiukset pipon alle ja marssin uimahalliin poikamaisella kävelytyylillä. Ihan täydestä meni ja minulle annettiin poikien pukuhuoneen avain En todellakaan pukuhuoneeseen mennyt, niin pervo en ole, heh Lopulta vedin kuitenkin pipon pois päästä ja siinä vaiheessa huomasivat vasta että olinkin tyttö.
Tuosta on pari vuotta, mikäli oikein muistan...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.12.2006 14:43
Lainaus: Henna Joskus tein niin, että pukeutuin poikien vaatteisiin, piilotin hiukset pipon alle ja marssin uimahalliin poikamaisella kävelytyylillä.

Tämä on taas niitä juttuja joita vain neiti-ihmiset voivat harrastaa. Jos minä tekisin vastaavan tempun, eli pukeutuisin tytöksi, ja menisin keikistelemään uimahalliin...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.12.2006 16:10
Lainaus: kuopassa Tämä on taas niitä juttuja joita vain neiti-ihmiset voivat harrastaa. Jos minä tekisin vastaavan tempun, eli pukeutuisin tytöksi, ja menisin keikistelemään uimahalliin...

Musta tuntuu, että mäkin vaikuttaisin kornilta meikeissä ja parrassa. Ja napapaidassa, jenkkakahvat heiluen. Joten pysyttelen uimahallissa miesten puolella.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.12.2006 22:32
Sain nuo underground-maiharit puolisen vuotta sitten ja en oo muita kenkiä käyttänytkään sen jälkeen. Tässä pari päivää sitten lähdin viemään roskia ja vedin vain äidin lenkkarit jalkaan ja lähdin ulos. Hyppäsin portaat pari askelta kerralla alas ja meinasin lentää naamalleni, tuntui niin KEVYELTÄ!
Siis mä melkeen leijuin kun ei ollut kahden kilon kenkiä jalassa, mihin oon tottunut... Kumma fiilis.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit