Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taviksen elämää

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.02.2007 12:07
Olin yläasteel TETis päiväkodissa, eskaris, mis miun pikkusysteri oli samaan aikaan hoidossa. Porukat oli sitä mieltä, "et sä ton näkösenä voi mennä."
Mut lapset on lapsia, ennakkoluulottomia.
Sellaset heitot jäi niilt kersoilt mielee kui "sä näytät ihan yhden näytelmän peikolta!" ja eräs 6-vuotias gigolo kyseli onko mulla poikaystävää.

Pastellinsävyiset kuteet tois terapeutti-fiiliksen. luottamusta herättäviä värejä.
hei, tavismiitti pidetään vaik halloweenina!
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2007 14:47
Hehee, olen todennut näyttäväni pelottavammalle ilman meikkiä kuin meikin kanssa. Meikillä kun pyrin tekemään itsestäni kauniin, vaikka käytän vahvoja värejä, niin häivytän ne huolella, enkä vetele mitään ihmeellisiä rajauksia ohimoille. Ilman meikkiä taas tummat silmänaluset on ensimmäinen asia jonka naamasta erottaa ja ohuesta vaaleasta ihosta kuultaa verisuonet läpi. Näytän varmaan joltain psykopaattimurhaajalta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.02.2007 17:09

Lainaus: turmatar

Ilman meikkiä taas tummat silmänaluset on ensimmäinen asia jonka naamasta erottaa ja ohuesta vaaleasta ihosta kuultaa verisuonet läpi. Näytän varmaan joltain psykopaattimurhaajalta.

sanos muuta! ja sitten vielä kun en omista kulmakarvoja ja aitona punapäänä ripsetkin ovat täysin värittömät, näytän nyljetyltä rotalta!
Kirjoittanut: yzf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.02.2007 13:59
Jahas itse syyllistyn tuijotteluun päivittäin, tai melkein. Ja ihan siitä syystä että jos silmiin sattuu henkilö joka jotenkin poikkeaa ympäristöstä niin toki sitä mieluummin katselee mitä kuin ei mitään. Ja sitten jos löytää jonkun kivan yksityiskohdan niin sitä jää sitten ajatuksissaan katselemaan, no koskaan en mielessäni arvostele huonossa mielessä vaan paremminkin mietin että mitä se on ja miten tehty ja miten sopii jne.

Kieltämättä naispuolisten henkilöiden silmiin sitten tahtoo hukkua, ne ovat monesti paljo paljon pitemmän tuijotuksen arvoisia mitä sitten todellisuudessa viitsii tuijottaa kun se kai herättää sitten erilaisia ajatuksia eikä välttämättä sitä että itse vain katselee haltioissaa että onpas hänelläkin nätit silmät.

Muutaman kommentin olen asiasta kuullut mutta pidän edelleen oikeutana katsella vapaasti lajitovereita vaikka se olisi miten kiusallista, koska hyvät ihmiset jos teissä silmä lepää niin miksi sitä ei sitten voisi lepuuttaa?? Silti en ole mitään vailla.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 13:39
Mä kun kävelen normaalit reisitaskuhousut, mustat asics-lenkkarit ja normi takki päällä ulkona, niin kukaa ei todella tuijottele eikä kattele niin ihmeissää kun jos oisin oma itteni.. en viihdy taviskuteissa, on niin kamalan mitätön olo..
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.06.2007 01:30
Minuu kattellaan oudosti tääl aina, pukeudun miten tahansa. Jos mulla on mustaa, tyypit valittaa värikkyyden puutteesta, jos on pyykkipäivä ja satun farkut jalassa keskustaan, kaverit hihkuu kuinka "Ihme, sil on FARKUT!!" Aikuisten katseita ei tuu enää kerättyä ollenkaan kun otin kuidut pois päästä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.06.2007 06:47
Vaikka olisin kuinka työvaatteissa ja vähällä meikillä, hiukseni herättävät edelleenkin huomiota. Rätti päähän.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.06.2007 13:51
Joo, sama täällä. Vaikka yrittäisin kuinka naamioitua "tavikseksi" aina joku huomaa jotain erikoista. Erotun aina joukosta ja siihen olen saanut tottua.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.06.2007 16:36
Hoho, olen kesätöissä paikassa jossa täytyy pukeutua omiin vaatteisiin (ei työpukua siis) ja käytän joskus pikkusiskonikin paitoja kun en kaikkia omia tavispaitoja tahdo töissä kuluttaa. Eräänä päivänä sitten eräs perhetuttu tuli käymään työpaikallani eikä hän ollut kuulemma tuntenut minua koska en ollut niin "tälläytynyt" kuten luultavasti aina kun hän on minut nähnyt Ö.ö noh, eihän mulla meikkiäkään ollut ja hiusten leikkauskin oli viime näkemästä muuttunut, mutta silti. Pystyn siis todella hämäämään ihmisiä olemalla meikitön ja pukeutumalla vihreään hupparitakkiin ja farkkuihin!
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.06.2007 17:12
Sama homma miullakii ko useimmalla. Minuu ei es tunneta, jos hiippailen ilman meikkiä ja kunnon vaatteita kadulla. Tälläisia hiippailuja on esmes työmatkat , ja töissä miulla on vihreet housut ja vihree/valkoraidallinen takki + valkonen myssy, eli siis kunnon keittäjätätin asu. Tosin tuli leikattuu kolmio-otsis taasen, niin siitä miut tunnistaa. Ei oo näkyny yhelläkään(ainakaan eilen ei näkyny) sellasta täällä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit