Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taviksen elämää

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.02.2008 15:32
Töissä nyt pääasiassa tulee oltua tavattoman tavallinen.
Tosin mustaa silti tulee päällä pidettyä. Jotenkin kummasti "hukkasin" keltaisen työpaitani ja siksi joudun harmillisesti töissä pitämään mustaa paitaa sen oikean työpaidan sijaan.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.02.2008 20:00
Ai niin, unohdin aiemmasta viestistäni ah-niin-ihanat ulkoliikunta tunnit. En viitsi lähteä hiihtämään hame päällä, sillä muut luokkalaiset varmaan vähän katselisivat minua, kun vedän viiden kilometrin hiihtolenkkiä jossain ohuessa hameessa
Kirjoittanut: Salikon (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.02.2008 21:33
Joskus lähikaupassa käydessäni, saatan mennä ihan verkkareissa. ei minulle tuotttaisi hankaluuksia mennä kouluun farkuissa ja jossain 'normaalissa' paidassa. määritelkäämme normaali paita.. mutta kuitenkin. minulla tosin ei ole farkkuja. tai itseasiassa on, mutta ne ovat siskollani. Uskoisin kuitenkin, että minua katsottaisiin silloin vielä pitempään.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.02.2008 13:37

Lainaus: Tuulentytar

Mä olen tavis usein. -- Sellanen oon melkein joka päivä koulussa, koska en jaksa laittautua aamuisin. Ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Ei mulla ole muutenkaan mitään syytä enää yrittää näyttää hyvältä, kun ei ole tarvis kiinnittää kenenkään erikoisen huomiota --

Ah, toinenkin! Mä meen tässä ihan samoilla linjoilla... aamulla herätään ½ tuntia ennen koulun alkua, harjataan hiukset ja mennään. Kun suuri osa luokkatovereista raahautuu paikalle verkkareissa, niin siinä on ihan turha alkaa hifistelemään. Kyllä mä tahtomattanikin hieman tuppaan välillä erottumaan, meitin laitoksella kun (juuri) kukaan muu ei esim. käytä hametta... Koulutoverien kanssa käydään myös ihan tavis-baareissa, mutta siellä tärkeintä onkin se seura.

Työvaatteista en edes ala puhumaan... hitto meinaan että olivat viime kesänäkin harjoittelupaikassani saanet aikaiseksi ru-mi-a pikeepaitoja, neonvihreitä joissa lukee rintapielessä "suorin tie puukauppaan". Mutta kun parhaimmillan tamppa yksin metsässä 8 tuntia päivässä, niin suoraan sanottuna se estetiikka on ihan vihoviimeinen juttu joka tulee mieleen...

Sitäpaitsi mulle (arki-) pukeutumisessa on aina ollut tärkeintä se käytännöllisuus. Mikään ei saa painaa tai hiertää, ja kenkien pitää olla sellaiset, että niillä on kiva kävellä pidempiäkin matkoja. Katselin eilen bussipysäkillä neitosta, jolla oli jalassaan melko komeat ja huiman korkeat piikkikorkoiset saappaat. Ulkona on nyt oikeesti liukasta, kun vesisateen jälkeen keli veti taas pakkaselle, ja ette nimittäin usko miten hankalan näköistä se liikkuminen oli! Olen kuullut sanottavan, että "kauneuden eteen täytyy kärsiä" ja "tyylistäni en luovu", mutta hei, en mä silti tajuu...

Juhlapukeutuminen on toki ihan erikseen.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2008 22:08
No töissä lävistykset ja tyyli veks. Minkäs teet ettet aiheuta pahennusta kun ollaan "kasvattajaroolissa".
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2008 00:09

Lainaus: Melia

Lainaus: Tuulentytar

Mä olen tavis usein. -- Sellanen oon melkein joka päivä koulussa, koska en jaksa laittautua aamuisin. Ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Ei mulla ole muutenkaan mitään syytä enää yrittää näyttää hyvältä, kun ei ole tarvis kiinnittää kenenkään erikoisen huomiota --

Sama täällä, mutta laittaudun pari kertaa viikossa jos lähden kaupungille asioille tai tapaamaan tuttuja!
Kirjoittanut: Kharon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.04.2008 11:00

Lainaus: Kahleet

Mustaan jää koukkuun

Toi on totta, kun mä joskus laitan päälleni jotain sinistä tai muuta vaatekerrointa joka ei sattumalta ole mustaa niin tulee aivan outo ja orpo olo. Ihan kuin itestä puuttus jotain tosi tärkeetä tai koittas valehdella itelleen huonolla menestyksellä.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2008 23:53
Itse töihin mennessä käytän aina aikaslailla ns."tavis" vaatteita. Vaikka mustaa väriä ovatkin.
Kaverini kerran: "Laita vihreä mekko.. eiku eihän sun vaatekaapissa ole kuin mustaa." XD
Töissä taas joudun kiskomaan ylleni kamalan, liian suuren, muka S -kokoisen asun ja kiskomaan hiukset kiinni.
Tällöin on olematon olo. Ei meikkiä, hiukset ylhäällä ponnarilla, kamala teltta vaatteena. Ja sitten joku nätti gootti tulee kassalle ja mie tunnen itseni haamuksi.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2008 10:50
Yhä harvemmin tulee nykyään tavisteltua, en suostu edes mummolaan lähtemään missään verkkareissa. Saattaa tosin johtua siitä, että vappuna lähdimme juuri ko. paikkaan, ja perillä selvisi, että pitäisi mennä johonkin ihmisiä täynnä olevalle torille O.o Ilman meikkiä, kulmia tai mitään. Olen liian ylpeä ihminen suostuakseni sellaiseen.

Nyt taitaa kyllä tavistelut rastojen myötä olla ohi, luulisin kerääväni katseita missä vaatteissa tahansa -.-' Ihana käpykylä.
Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2008 18:06
Itse olen "tavis" vain ~2 kuukautta vuodessa eli yhteenlasketut mökkeilyt + isovanhempien mökeillä korvessa vietetty aika. Viimeksi olin "normaalin" näköisenä kaupungilla olla viime viikolla, kun kipeänä en jaksanut laittautua -> ilman meikkiä, mustat pillifarkut, random musta pääkallopaita, pitkä musta nahkatakki ja maiharit. Siis minun mittapuullani normaali. Vaikka kyllä omistan muutaman vaaleamman paidan sekä farkut.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit