Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taviksen elämää

Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.05.2008 03:59
Itse olen vielä ns. tavis. Voi tsiisus, pukeutuisin vaikka miten mutta rohkeuttahan se vaatisi. Kuten joku mainitsi, olo voi olla kuin suurennuslasin alla jos näyttää "erilaiselta".
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 08.05.2008 08:39
Huomenta, Paper. Peippör. Täällä foorumilla on annettu sellaisia käytännön vinkkejä siitä miten omaa goottipitoisuuttaan voi tuoda esiin ilman, että lähipiiri saa äkillisen shokin. Ujuttautuminen on se asian ydin tässä hommassa. Hommaile aluksi jotain pientä gootahtavaa (esim. "goottikengät" tai maalaa vaikka kynnet) ja lisää samaa tyyliä asukokonaisuuteen asteittain. Kenkiähän voi ostella esimerkiksi tuosta JoyBoots.fi-nimisestä nettishopista.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.05.2008 14:22
Enpä minä juurikaan tavistele. Kassatöissä kun joutui aikanaan oleilemaan niin siellä joutui ottamaan erinäisiä ulkonäöllisiä seikkoja huomioon. Ja kun liikuntaa harrastelee niin eipä siinä kovin hehkeältä näytetä...
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2008 16:27
Mulla on yhet siniset farkut ja yksi vaaleanvihreä paita kaapinpohjalla, mutta joskus ku laitan ne päälle ja näen itseni peilistä niin alkaa oksettaa. Ei mun juttu tuommoiset rohkeat teot niinku tavistelu :<
  • Lähetetty: 08.05.2008 19:38
Kiitoksia sinulle kuopassa. Katsotaan näitä vinkkejä.. Jotain on nimittäin tehtävä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.05.2008 22:11

Lainaus: Lady Elena

kun liikuntaa harrastelee niin eipä siinä kovin hehkeältä näytetä...

ja ei oo tarkotuskaan. vaikkei verkkarit ja random teepaita ole maailman gootein näky niin sitä tunnin pari kestää kerrallaan.
  • Lähetetty: 08.05.2008 22:51

Lainaus: darkAngel

ja ei oo tarkotuskaan. vaikkei verkkarit ja random teepaita ole maailman gootein näky niin sitä tunnin pari kestää kerrallaan.

Eikös muka verkkareista ja random teepaidasta muka voisi muokata goottimaisempia? Jotain pitsiä sekaan.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.05.2008 14:20

Lainaus: Paper

Eikös muka verkkareista ja random teepaidasta muka voisi muokata goottimaisempia? Jotain pitsiä sekaan.

Jotkut pitsihihat vai?! Ajatuksella että ei ole tarkoituskaan harrastaa liikuntaa ja turhaan rasittaa itseään... No ei, mutta en edes omista verkkareita ja t-paitojakaan ei ole kuin pari. Ja nekin mustia. Yhdet lenkkarit taitaa löytyä juuri kuntosali- tarkoitukseen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.05.2008 15:11
Minulla on salilla musta t-paita jossa lukee Nightwish (joo, hankin sen kun olin 7-luokkalainen, eli ööö... 5 vuotta sitten...) ja mustat housut joiden takamuksessa lukee "night soul"

Tai siis, housut ostin vasta tänään joten pääsen ne ensi viikolla salilla testaamaan, toivottavasti toimivat crossinkia tehdessä.

Mutta aika paljon saan töissä tavistella.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.05.2008 23:40
varmaa ainoo paikka mis tulee jonku verra käytettyä muutakin kuin sitä perus mustaa pelkästää.nii on varmaa tallilla ja ratsastustunneil käydes tulee vetästyä yleensä jotai muuta päälle.mut en kyllä varmaan pystyis missä muual pukeutumaan yhtää sen värikkäämmin.ku ei hirveesti noita "värikkäitä" vaatteita enää löydy kaapista..mut olishan se tietty mielenkiintosta kokeilla mitä frendit sanois ku ilmestyisin värikkäimissä vaatteissa kouluu..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit