Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taviksen elämää

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.06.2007 16:31
Olenpa tällaisen huomannut, että pikkukaupungissa on helpompi shoppailla "taviksena" kuin omana itsenään. Jos jonnekin kauppaan eksyy vähänkin tälläytyneempänä niin puljun kaikki kamerat ovat suunnattu minuun ja myyjät ja/tai vartijat kyttäävät koko ajan.

Mutta totta se on, että kun tälläytyy on fiilis yleensä parempi, kuin lökäpöksyissä kotona tukka pystyssä. Ja siis nythän puhun vain itsestäni. Mistä sitä tietää, mikä teidän veneitänne keikutta
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.06.2007 20:54
Onneksi en shoppaile. Mut julkisille paikoille kyllä meen niin itseni näkösenä kuin mahdollist, yleensä olen liikkeellä skootterilla mikä tarkottaa sitä ett rastalisäkkeet ei voi olla pääs. Meikit jää aika usein laittamatta kun julkisille paikoille tulee lähettyä niin lyhyellä varotusajalla. Elikkä yleensä vedän vain jotain päälle vaatekaapista (useimmiten maastohousut ja jotain mitä käteen sattuu) ja silti ne myyjät ja muut kattoo vihasesti. : P
Onko se, mikä on mielestäni tavallista, muiden mielestä erikoista?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.07.2007 23:26
Olen huomannut, että työhöni liittyen vanhempina kutsuttujen ihmisolentojen käytös minua kohtaan on harvinaisen ystävällistä, mutta se ehkä johtuu siitä, että töissä minulla on hyvin vähän meikkiä ja tukka letillä takana, joten edessäni seisovat ja minulle puhuvat vanhempi-olennot eivät huomaa tukkani erikoisuuksia.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2007 18:07
Kyllä, ihmisten kohtelu on aika ulkonäkökeskeistä, yleistän tahallani..
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.07.2007 18:18
kyllä pukeudun joskus kuin joku lissu (eksä ainakin sano niin) silloin ihmiset silti kiertää mua kaukaa varmaan ku naamavärkkini ei kovin muistuta lissua vaa semmoist murhaajaa.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.07.2007 01:15
Ite pukeudun kouluun aika normisti ja silti päät kääntyy ja ihmiset dissaavat hiuksiani. Joskus vastaan ihan piruttain takas

Yleensä

Musta , Valkoinen T-Paita

Normaalit Farkut

Mustat Sukat

ja tennarit

Sitten juhlissa pistän Mustat remmi jousut ja mustan paidan ja musta valko pääkallo tennarit (en ole sitä gootimpi)
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.01.2008 20:41
Pukeudun muutenki kohtuutylsästi, ni mitäs sitä turhaa tavistelemaan.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2008 20:20
Mä olen tavis usein. Melkeen aina itseasiassa. Joten eipä ole ihmeellistä jos mut bongataan "taviksena". Sellanen oon melkein joka päivä koulussa, koska en jaksa laittautua aamuisin. Ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Ei mulla ole muutenkaan mitään syytä enää yrittää näyttää hyvältä, kun ei ole tarvis kiinnittää kenenkään erikoisen huomiota kun se mitä tarvitsen (eli ihminen jota rakastan ja joka rakastaa mua) löytyy jo.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.01.2008 18:48
Minulla vähän vaihtelee, toisinaan kouluunkin jaksaa laittautua ihan kunnolla, silloin kun koulu alkaa kahdeltatoista. Kahdeksan aamuina herään jo puoli seitsemän ,siihen aikaan ei jaksa tehdä mitään erityistä meikkiä, normaali pohjustus, kulmat ja ripsaria.
Vaatteet nyt sitten menee paljon myös ilman mukaan, olen liian mukavuudenhaluinen laittamaan minihametta pakkasella ja korsettia ei aina jaksa seitemän aikaan nyörittää ja istua sen kanssa sitten kuusi tuntia.
Laiskuus iskee välillä... ja toisaalta olen tyytyväinen ,että alkaa lukuloma, saa olla kotona ihan millaisennäköisenä tahansa. Joskus sitten taas kun on istunut kolmekin päivää kotona koneella ja koulujuttujen parissa ulkonäöstä välittämättä saatan meikata kunnolla ja pukeutua hienoinpiin vaatteisiin vaan mennessäni kauppaan
Kirjoittanut: hullogootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2008 20:11
mull kävi näin:

Eiks mua oo ennen huomattu,ajattelin.
Sovinko mä tähän maailmaan?
Katseet ei oo kivoja sen tajusin. Mitä säkin tölläät? Oot ennen vaan hymyilly mulle!
Mitä täälä tapahtuu??!!

et tällästä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit