Gootti.net

Taviksen elämää

Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.09.2012 19:38
Heh, mulla oli ihan päinvastainen kokemus hiljattain. Keväästä saakka oli aika pliisu kausi pukeutumisessa, kun kirjoitusten jälkeen lukio käytännössä loppui ja sen myötä säännöllinen elämä meni vähän miten meni, ei jaksanut laittautua pelkälle kauppareissulle etc. Kun kerrankin vedin releet päälle (kyseessä oli tosin tilanne jossa edellytettiinkin tietynlaista pukeutumista), oli outo olo kun ihmiset kiinnittivät huomiota. Ihan kuin siinä (siis asussa) olisi ollut jotain hirveän outoa
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2012 22:33
Mä olen MLL lastenhoitaja ja aina työkeikoille menen ihmiseksi naamioituneena. Vain yksi ihminen antaa mun skidejään goottivermeissä ja se on mun yks ope joka tuntee mut hyvin ja on sitä mieltä että en syö sen tyttöjä. On aina vähän outoa törmätä johonkin perheeseen kaupassa kun se perhe tuijottaa silleen O__O kun lastenhoitaja paljastuu gootiksi
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • • Muokkasi: Trixena
  • Lähetetty: 15.11.2012 18:43

Lainaus: DarkPrincess

On aina vähän outoa törmätä johonkin perheeseen kaupassa kun se perhe tuijottaa silleen O__O kun lastenhoitaja paljastuu gootiksi
(Viesti poistettu.)
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.11.2012 22:08
Minä kyllä meikkaan aika gootisti joka päivä paitsi jos en lähe mihinkään, ja jos ei vaan kerkiä niin sitte ei kerkiä. Kun menin viimeksi kouluun ilman meikkiä niin mulle kerrottiin että näytän ihan Hynysen Jounilta ja olen kuulemma pelottavampi ilman meikkiä. Ja kerran oli vaaleanvihreät tennarit jalassa, niistä tuli aikapaljon kommenttia että mitä ihmettä tää nyt on.
Eise normaaliksi naamioituminen mikään ongelma ole kyllä siihen pystyn, mutta ei ne tunnu ne vaatteet yhtään omalta jos ne ei oo mustia tai muuten semmosia mitä pidän. Jotenkin just sillon kun on se tuulitakki ja collegehousut niin tuntuu siltä että ihmiset kahtoo oudosti vaikka se varmaan on just se millon ne ei tee niin.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2012 22:45
Itse olen tässä vähän aikaa sitten kokeillut siistimpää pikkutakkia ja kauluspaitaa..... Jäivät vaaleat värit hyvin nopeasti pois, mutta musta kauluspaita on kiva vetää joskus ylle. Kumma kun ei katseita ole tullut kuin aniharvoin, vaikka helsingin keskustassa elelen.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.11.2012 15:42
Tässähän on oiva ketju minulle! Itse olen ns. kaappigootti; jos kävelen kadulla, mikään ei viittaa siihen päin että olisin gootti. Hiuksenikin on värjätty "vain" tummanruskeiksi mustan sijaan (se on niin vaikea väri saada pois), meikkiä en juuri käytä jne. Onhan tähän toisaalta syykin; opiskelen eläintenhoitajaksi pääaineena lehmät joten navetassa lannan seassa ei paljoa gootteilla. Ja asun velä pohjanmaalla missä väki on "hieman" epäluuloinen kaikkea poikkeavaa kohtaan, joten on vain helpompi mennä massan mukana. En myöskään pidä siitä että olen huomion keskipisteenä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit