Gootti.net

Taviksen elämää

Kirjoittanut: dark (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2006 22:59
kyllähän niitä tuijoittavia ihmisiä aina löytyy..esimerkiks sillo ku tule koulust kottii nii kaikki melke tujoittavat mutt en mä pystyis tohon !!! nii ett taidan jättää kokeilematta !
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.12.2006 13:38
En pystyisi itse kokeilemaan, olo olisi aivan liian omituinen

Mutta mielenkiintoista
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.12.2006 15:23
Noo. Pystyisin kyllä.
Mutta kasvot ja hiukset ja käytös jo yksinään saavat ihmiset tuijottamaan...
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.02.2007 01:14
Mulla on tehnyt jo jonkin aikaa mieli kokeilla baareilua "taviksena". Tutun kautta saisin todennäköisesti jonkin vaalean peruukin lainaan ja sitten vaikka kirpparilta joku halpa värillinen paita. Harmaat farkut multa löytyykin, ne varmaan kelpaa. Voisi yllyttää jonkun tutun mukaan. Saa nähdä koska saa aikaiseksi toteuttaa, vai tuleeko sitä päivää ikinä.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2007 12:56
Monesti kotona käydessäni en todellakaan jaksa pukeutua erikoisemmin (eli minun tapauksessani normaalisti), eikä siihen ole tarvettakaan koska asumme aika korvessa eli kukaan ei välttämättä edes näe kun kävelytän koiria veljen maastohousuissa ja äitin tummansinisisessä tuulitakissa liian iso pääkallopipo korvilla enkä koe "katu-uskottavuuteni" karisevan vaikka tätini tulisikin käymään kun mähötän sohvalla samaisissa maastohousuissa ja mustassa hupparissa enkä pitsipuserossa ja samettihameessa.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.02.2007 13:22

Lainaus: turmatar

Mulla on tehnyt jo jonkin aikaa mieli kokeilla baareilua "taviksena".

Hahah! Hyvä idea, pidetään tavismiitti
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2007 14:06

Lainaus: lauratar

Joo, mulla löytyis vanha tuulipuku kaapista
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2007 15:05

Se ois aika mielenkiintoista nähtvää
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.02.2007 22:25

Ei IKINÄ minun kohdalla...

Huvittavaa... ..lähdin kerran töistä niin etten ollut jaksanut meikata. Edessä käveli ala-aste ikäisiä lapsia ja kun he minut huomasivat niit pyrähtivät karkuun... ..olin menossa samaa reittiä ja sain huomata että vaikka näyttäisin tavikselta, niin viimeistään lapset huomaavat minussa sen oudon puolen...
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.02.2007 11:14
Minua tuijotetaan muutenkin aina niin pitkään,että on ihan sama olenko itseni näköinen vai tavis. Kai minä sitten olen niin ruma, että ihmisten on pakko tuijottaa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit