Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli työelämässä.

Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.06.2009 20:03
Kesätöissä en jaksa panostaa hienompaan pukeutumiseen. Herään aamulla muutenkin aivan liian aikaisin (5.30...) että jaksaisin sitoa korsettia ja piirtää kulmat. Pidän töissä simppeleitä tummia farkkuja, maihareita (jotka kyllä vaihtuvat sandaaleihin) ja t-paitoja. Pidän myös erikoista takkia, joten t-paitakaan ei näy. Meikkaan erittäin laiskasti: vähän yläluomeen eyelineria ja ripsiväriä. En myöskään pidä koruja tai sormuksia. Töihin mennään ansaitsemaan rahaa, eikä näyttäytymään
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Chuuko
  • Lähetetty: 27.06.2009 21:35
Meilläkin töissä on nuo työvaatteet, siis kirkkaanpunainen pikeepaita ja tummansiniset löysät housut.
Hiukset on pakko pitää ponnarilla ilman että roikkuu mitään kasvoilla tai muuten, värikästä kynslakkaa ei saa olla ja meikin tulee olla hillitty. Lisäksi kaikki lävistykset kasvoista poies, ei sormuksia eikä riippuvia kaulakoruja.
Osa näistä tosin tulee jo ihan perus elintarvikehygieniasyistä, osassa jopa työpaikan puolesta on joustettu ja lisätty sallittavuutta.
Toisinsanoen, oman tyylin esiintuominen on täysin mahdotonta tässä hommassa.

Eipä tunnistani eräällä terassilla muutama työntekijä samaksi ihmiseksi...
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.06.2009 22:13
Please vastatkaa mulle. Off Topic
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.06.2009 22:21
Gothica
Mun vastaukseni löytyy edelliseltä sivulta.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.06.2009 00:04
Gothica
Mitä nyt omasta pienestä näyttelijänkokemuksestani voin sanoa, niin minua ei ikinä ole haitannut ne vaatteet roolihahmollani, koska sehän en koskaan ole minä. Ihan sama mitä se roolihahmo päällensä laittaa, koska onhan hän muutenkin joku ihan muu, esimerkiksi syvästi uskonnollisen hahmon näytteleminen pakanana ei ole minulle koskaan tuottanut suurempia hankaluuksia, koska ne hahmon ideologiathan eivät ole minun. Juuri siinähän näyttelemisessä on kyse, että esittää jotakuta muuta, niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.06.2009 00:37

Lainaus: Gothica

Please vastatkaa mulle.

No siis, jos näyttelijäksi aikoo, on paras heittää se oman tyylin vaatimus romukoppaan heti. Kuten aiemmin jo sanottiinkin, näytteleminen on näyttelemistä, etkä näyttele itseäsi. Rooli on rooli. Minäkin olen hillunut lavalla sotisovassa ja parrassa, näytellen ritaria, sekä hirveänä, pinkkiin pukeutuvana pissis-kynsistylistinä. Itseasiassa on varsin hauskaa pistää päälleen vaatteet joita ei muuten pitäisi, sekä näytellä aivan erilaista hahmoa kuin itse on! Tämä pätee työelämässä yleensäkin - töissä työt tehdään kunnolla ja pukeudutaan siististi ja asiallisesti, vapaa-ajalla sitten ollaan niin kuin itse tykkää. Työaika on työaika ja vapaa-aika vapaa-aikaa, niin tyhmä ei pidä olla, että sitä goottityyliä pitäisi olla koko ajan esille tunkemassa.

Sitä paitsi, goottirooleja on olemattoman vähän, joten töitä tuskin edes tulisi
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 28.06.2009 12:08
Mulla ei noissa sanomalehdissä missä oon ollu toimittajana oo kukaan sanonu ikinä mitään vastaan, paras duuni oli Suomenmaa-lehdessä jossa työkaverit oikeen ihaili tyyliäni (se oli hauskaa koska olivat lähes kaikki vanhoja ukkeleita) Eli siis toimittajana ei näytä juuri ketään haittaavan, jotku haastateltavat on sanoneet että:"Arvasinkin että tulen tapaamaan juuri sinut tuosta ihmisjoukosta tyylisi perusteella koska kirjailijat pukeutuu erikoisesti" Enkä oo mikään kirjailija!!!!!
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.06.2009 13:32
(Viesti poistettu.)
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2009 15:42
Mun työpaikalla on nykyään lävärit kielletty,Jopa korvakoruista ja tatskoista tulee sanomista.
Saa nähdä kuin kauan jaksan olla työpaikalla jossa halutaan työntekijöistä taviksia.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2009 11:52
Itse olen tuotantolinjalla silloin tällöin töissä niin ei tulisi kuuloonkaan. Joku kämänen t-paita työvaatteiden alle tai ei (miten haluaa) ja sitten muodottamat vaatteet niskaan: valkoiset housut ja takki sekä söpö suojapäähine. Meikkejä ja koruja ei saisi käyttää mutta olen ainakin muutaman henkilön nähnyt pitävän meikkejä naamassa. Olen siis elintarviketehtaassa töissä.

Kotonakaan en jaksa oikein meikata. Yleensä kun meikkaan niin lähden joko illanviettoon/juhliin/festarille. Sama koskee vaatteita

Ja tuosta näyttelijäksi halumisesta. Jos vaadit että et laita päällesi sellaisia vaatteita niin voin todeta ettei sua silloin koko näytelmään oteta. Jokainen näyttelijä joutuu tekemään hurjasti uhrauksia saadakseen jonkin roolin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit